Ik vraag je; vergeet mij niet. Denk af en toe aan mij. Ook al zien wij elkaar nooit weer, we zullen altijd verbonden blijven. Waar je leven je ook brengt, wij horen bij elkaar.
Ik wil alleen maar iets meer dan een herinnering, om aan alle goede dingen te kunnen te denken die wij samen hebben meegemaakt.
Er bungelt een traan over mijn rechterwang. Een eenzame traan, die geboren is in mijn ogen, en sterft op mijn lippen. Het zoute water van de traan prikkelt mijn smaakpupillen. Ik zie er hopeloos uit. Ik bén hopeloos. Kom je ooit nog bij me terug? Zie ik je ooit weer? Gedachtes spelen door mijn hoofd. Ik mis je zo.
''Er is altijd iemand die je beschermt. Ik geloof in jou, en jij bent die ‘iemand’ voor mij.'' Je fluistert het in mijn hoofd. Dagenlang is het er al. Ik wil je beschermen. Beschermen tegen al het kwaad waar je in terecht gekomen bent.
Jarenlang heb ik jullie horen praten. Jullie horen schreeuwen. Jullie horen vechten. Boven aan de trap stond ik, met een luisterend oor. De woorden sneden door mijn lichaam, om vervolgens een onuitwisbaar litteken achter te laten.
“Het komt goed,” zegt een persoon in mijn gedachtes. Jij bent het. Degene waar dit alles om is begonnen en waar het ook om zal eindigen. “Wij redden het samen wel, dat weet ik zeker.”
Je woorden stellen mij gerust, ook al weet ik dat het maar gedachtes zijn. Dromen waarvan ik hoop dat ze waar worden.
Je komt dichter naar me toe en slaat een arm om me heen. Kippenvel. Het is zeker 5 jaar terug dat je dat voor het laatst deed. Zeker een halfjaar terug dat je hier meer dan 3 uur achtereen was. Zeker een jaar terug dat je hier sliep.
Ik wil die tijd terug, die fantastische tijd. Dat alles weer gewoon werd, net als vroeger.
Even ontwaak ik uit mijn dagdroom. Ik voel dat dit mijn perfecte wereld zou zijn. Ik weet dat het niet kan. Ik weet dat we elkaar ooit gaan verliezen. Ik geniet nu nog van elke seconde dat we samen zijn, ook al zijn die schaars. Ooit komt er een dag, een dag die de ergste dag uit mijn leven zal worden. Toch komt hij er.
Maar beloof me één ding; Vergeet mij niet.
Ik vraag je; vergeet mij niet (kort)
-
- Vulpen
Ik heb je stukje nog niet gelezen, maar je kunt als je over een nieuw onderwerp gaat schrijven beter een nieuw topic openen. Zo heb je het overzicht van elk verhaal, en denken mensen niet dat het een vervolg is op je eerst gepostte stuk.
Dus ik zou gewoon voor elk verhaal wat je schrijft een nieuw topic openen!
Dus ik zou gewoon voor elk verhaal wat je schrijft een nieuw topic openen!
Destiny is build a bridge, to the one you love.
Ik heb je verhalen gesplitst.
Ondanks ze kort zijn, toch per verhaal een onderwerp maken.
Anders denken leden inderdaad dat het een vervolg is op bovenstaande.
Door (kort) in je titel aan te geven weten we dat het een kort verhaal is.
Ondanks ze kort zijn, toch per verhaal een onderwerp maken.
Anders denken leden inderdaad dat het een vervolg is op bovenstaande.
Door (kort) in je titel aan te geven weten we dat het een kort verhaal is.