[Photo] Show yourself
Gatver damme! het ligt er bijna af... Doet bij mij al pijn als ik er aan denk..
Schrijven kan in verschillende manieren en fronten. Al is het literatuur, programmatuur of muziek. Het heeft altijd iets gemeen: "Het komt uit jouw creatieve brein".
Maartje
Het ziet er echt eng uit! Jouw arme zielige vingertjes
Wens ze maar veel beterschap van mij!

The quiet scares me cause it screams the truth

Ja dit ben ik echt :'D
OMG IMKE! DAT IS ZOOO COEL.Imke schreef:Ik heb afgelopen zaterdag met Marjo Simple Plan koekjes gebakken en dit was het resultaat:
IK WIL HET DAVID KOEKJEEE!
(ze zijn vast al op, kuchekuch:P)
Laatst gewijzigd door Mirry op 15 dec 2008 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aub niet dubbelposten Sterre, hiervoor kun je de edit knop gebruiken :)
Reden: Aub niet dubbelposten Sterre, hiervoor kun je de edit knop gebruiken :)
Don't turn youre back on me now, you can do this alone!
Even een foto ertussen van mij en de sabb
Deze is vorig jaar november gemaakt, in de boot naar York 

When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Okee, nu ga ik jullie eens even iets heel leuks vertellen. =D
Mijn moeder is fotografe geweest, en had ook een fotostudio en alle dingen die daar bij horen. Er zijn dus best wel veel foto's van mij gemaakt, ook in mijn 'beginjaren'. Ik ga hier gewoon elke keer een foto posten van een Laura die steeds groter wordt =D

1995, nog maar net geboren. IS HIJ NIET LIEF?
Mijn moeder is fotografe geweest, en had ook een fotostudio en alle dingen die daar bij horen. Er zijn dus best wel veel foto's van mij gemaakt, ook in mijn 'beginjaren'. Ik ga hier gewoon elke keer een foto posten van een Laura die steeds groter wordt =D

1995, nog maar net geboren. IS HIJ NIET LIEF?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Nee, met 'hij' verwees ik naar de foto, niet naar de baby :'D
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Deze is gemaakt in 1996, ik sta er niet lachend op, maar.. OH WAT IS DEZE FOTO LIEF! =3

Dit ben ik nou echt, nu. Een meisje met een camera in haar hand. =D
Ik had mezelf beloofd dat ik de eerste tijd geen piercings meer zou laten zetten, na de laatste.. Dat heb ik bijna een jaar volgehouden. Eigenlijk wilde ik al een tijdje een piercing erbij, maar heb netjes gewacht. Toen kreeg ik echter bericht dat de vriendin van een achterneef van mij een piercingshop had en dat er deze maand korting was. Dus dacht ik, kans grijpen! Bovendien ben ik altijd op zoek naar een goede piercers, dus kijken of ze het kon 
De industrial had ze niet de juiste lengte staafje voor, dus die gaat ze voor me bestellen. Laat ik in de loop van volgende week zetten. Maar ik heb dus wel een rookpiercing laten zetten! Niets gevoeld, beetje bloed en hij zit leuk vind ik. Hij zit er nu anderhalf uur in
Mooi verjaardag cadeau voor mezelf, zelfs al duurt dat nog drie weken
Het totaalplaatje aan die kant, nu dan. De industrial moet tussen de hoge gaatjes komen. Boven zitten er nu 2 en onder 1, daartussen zit ruimte en daar moet hij komen. Zo naar de uithoek van mijn oor.

En nog een keertje
Had ik btw al vermeld dat ik synthetische dreads heb laten zetten? Heb nog nooit zoveel met mijn haar gedaan!

Het haar is niet helemaal goed te zien,.... komt nog een keertje...

De industrial had ze niet de juiste lengte staafje voor, dus die gaat ze voor me bestellen. Laat ik in de loop van volgende week zetten. Maar ik heb dus wel een rookpiercing laten zetten! Niets gevoeld, beetje bloed en hij zit leuk vind ik. Hij zit er nu anderhalf uur in

Het totaalplaatje aan die kant, nu dan. De industrial moet tussen de hoge gaatjes komen. Boven zitten er nu 2 en onder 1, daartussen zit ruimte en daar moet hij komen. Zo naar de uithoek van mijn oor.

En nog een keertje

Het haar is niet helemaal goed te zien,.... komt nog een keertje...

When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Wow, piercings :p vind ik best wel leuk naja. kzou er graag eentje in mijn navel willen maar dat ga ik nooit vn men leven mogen van men ouders. x)
Njhaa
xx
Njhaa
xx
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Normaal gesproken doe ik hier niet aan, but enfin 
Here we go:

Here we go:

Schrijven kan in verschillende manieren en fronten. Al is het literatuur, programmatuur of muziek. Het heeft altijd iets gemeen: "Het komt uit jouw creatieve brein".
Ik wou hier dus net een foto van mezelf plaatsen maar bedacht me dat ik alleen vreselijk oude foto's heb staan en dat ik niet weet hoe ik het ook maar moet gaan plaatsen xD Naja, zal eerst maar eens recente fotos maken dus
mijn ma een DS kaartje ontfutselen :p Dat komt dus nog 

~*~
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
omg, liever jij dan ik
.. Fitness is(/vind ik) leuker, al doe ik dat al in geen tijden meer..

Mijn moeder & haar vriend. IK VIND DEZE ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LIEF. =3
- lady-chrisie
- Balpen
ik snap dus nog steeds niet hoe je dit moet doen
heeheee

heeheee

You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
- Nynke,
- Balpen

dat ben ik dus. :]
zo blond als 't maar kan. (nee ik ben niet dom.) (kuchkuch)
en sommigen zeggen wel eens dat ik een 'spiegelfotograaf' ben ofzoiets. (dat is een keer gezegd maar goed

mijn kamer is (zoals je wel kunt zien) groen. en de plinten enzo zijn paarsachtig.
EN DIE PLAATJES DIE JE DAAR ZIET OP DE ACHTERGROND TEGEN DIE SCHUINE MUUR AAN ZIJN POSTERS VAN jawel... SIMPLE PLAAAAAN. <33. mijn plafond is ook best wel bezaaid met posters. van greenday, avril lavigne, en ibrahim afellay <3 die is knap. maar niet zo knap als Chuckie.

oké genoeg gelul over mijn kamer enzo. hier komt nog even een foto van mijn lovely all stars <3

<3333
make me feel like i'm something special
- lottx3
- Puntenslijper
Ik weet het misschien moge we het hier niet meer teveel besprekeMaartje schreef: En lott, jouw kapsel is echt
maar moet er echt ff tusse kome x'D
ik heb echt vreselijk haar
ik moet daar bijna elke dag een half uur tot een uur aan besteden om dat iet wat tegoei te krijgen x'D
ik heb krullen, golven en pluis x'D dus föhnen en stijlen moet al zeker
en kan al niet meer opsommen welke producten er ik niet allemaal moet indoen
en als het dan nog regent.. (je kent misschien het rotweer in belgië xP) tja dan heb ik alle moeite voor niks gedaan x'D
dus echt waar ik heb zeker geen prefect haar x'P
Heb jij ook al zo'n haar?!lottx3 schreef:Ik weet het misschien moge we het hier niet meer teveel besprekeMaartje schreef: En lott, jouw kapsel is echt
maar moet er echt ff tusse kome x'D
ik heb echt vreselijk haar
ik moet daar bijna elke dag een half uur tot een uur aan besteden om dat iet wat tegoei te krijgen x'D
ik heb krullen, golven en pluis x'D dus föhnen en stijlen moet al zeker
en kan al niet meer opsommen welke producten er ik niet allemaal moet indoen
en als het dan nog regent.. (je kent misschien het rotweer in belgië xP) tja dan heb ik alle moeite voor niks gedaan x'D
dus echt waar ik heb zeker geen prefect haar x'P
Vervelend he! ik spendeer ook altijd veel tijd om mijn haar stijl te krijgen. ik kan niet 'eventjes' de douche ingaan want daarnaa moet ik mijn haar weer doen.
Pffff, zo vermoeiend.
I like life. It's something to do - Ronnie Shakes
-
- Nieuw
Met bril
Zonder bril

Don't change for anyone else
- lottx3
- Puntenslijper
Ooh Ooh verveling slaagt toe! *Dramdrama!*

ok die was gewoon erg x'D
ben ondertss Alex Evans aant tekenen, maar het lukt niet echt x'D

en ik ben zelfs nog een tweede tekening aan het maken x'D

en nog een paar fototj's x'D
(maar nu ik zo foto's bekijk ik heb echt veel bad-hair-days x'D)

-> mn haar O.O

en ok blijve er foto's komen?
nog eentje en dan zoek ik een andere bezigheid dan dit en tekenen x'D

tuduum.. en dan stop ik x'P Nu.

ok die was gewoon erg x'D
ben ondertss Alex Evans aant tekenen, maar het lukt niet echt x'D

en ik ben zelfs nog een tweede tekening aan het maken x'D

en nog een paar fototj's x'D
(maar nu ik zo foto's bekijk ik heb echt veel bad-hair-days x'D)

en ok blijve er foto's komen?
nog eentje en dan zoek ik een andere bezigheid dan dit en tekenen x'D

tuduum.. en dan stop ik x'P Nu.
Ö My life is a Chocolate cake.

^ Mijn twee katten

- Nynke,
- Balpen

ben er ook best blij mee. xD het is eigenlijk alleen mooi in de zomer hoor.. dan heb je mooie zonsondergangen enzo. of in de winter als het mooi weer is ook wel soms. xD maargoed, en eehm. het is ook best irritand, want al die mensen die dan over de zeedijk lopen zegmaar die kunnen me zien zitten in m'n kamer. ¬¬
make me feel like i'm something special
- lottx3
- Puntenslijper
dat kan ik geloven als zo heel veel mense u dar zo zien staan x'DNynke, schreef:ik weeeet
ben er ook best blij mee. xD het is eigenlijk alleen mooi in de zomer hoor.. dan heb je mooie zonsondergangen enzo. of in de winter als het mooi weer is ook wel soms. xD maargoed, en eehm. het is ook best irritand, want al die mensen die dan over de zeedijk lopen zegmaar die kunnen me zien zitten in m'n kamer. ¬¬
mar toch zouk nu eens zo graag gewoon in je kamer willen staan om dat uitzicht met eigen oge te kunne bewondere x'D
IK BEN JALOERS!! x'D
en eeuh op mn gsm had ik dar denk ik een effect opgezet of een kleur ofz, ik weet et ni meer x'DMaartje schreef:omg, die láaaaaatste, hoe dóe je dat?
en dan heb ik denk ik bij paint of paint shop pro ofz zo wat sterretjes (of wat het ook zin xP) erbij gedaan x'D
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 15 mar 2009 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbelpost samengevoegd
Reden: Dubbelpost samengevoegd
Ö My life is a Chocolate cake.
Gisteren naar de kapper geweest en het is... anders xD. Dit is even een heel erg vage webcamfoto, maar heb geen fototoestel bij de hand. Zal proberen een keer een duidelijkere foto te maken.
Ja, ik ben moe en ja, ik heb het koud
.
Ja, ik ben moe en ja, ik heb het koud

Laatst gewijzigd door Imke op 18 mar 2011 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Mirry op 16 mar 2009 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: De foto rekte het forum heel erg op, dus ik heb er even een linkje van gemaakt. Zou je hier zelf ook op willen letten?
Reden: De foto rekte het forum heel erg op, dus ik heb er even een linkje van gemaakt. Zou je hier zelf ook op willen letten?
Leuk topic is dit
.
Ik heb ook wat foto's van mezelf en mijn huisdier
.
Sorry voor de hoeveelheid
,
Ik ben niet zo'n held in kiezen.
http://img23.imageshack.us/gal.php?g=dsc00071m.jpg
Laat maar weten wat je van de foto's vind
.

Ik heb ook wat foto's van mezelf en mijn huisdier

Sorry voor de hoeveelheid

Ik ben niet zo'n held in kiezen.
http://img23.imageshack.us/gal.php?g=dsc00071m.jpg
Laat maar weten wat je van de foto's vind

You're the one who cries, when you're alone..
- TheFoolishPoet
- Puntenslijper
- Contacteer:
Nou, dan moet ik er ook maar aan geloven

Ik en m'n ex (ik ben de heks
)

Ik bij het ijselmeer (toen had ik nog langer haar)

Hier was mijn haar nog paars
Hier zie ik er echt uit als een über pot trouwens xD

Deze boom stond op een eiland, en ik wilde even bewijzen dat je er wél kon komen over het smalle plankje
(ik ben 1,90, is niet te zien he
)

Ik en mijn beste vriendinnetje <3 en perenijs
(mijn echte haarkleur is rood ^^ )

Ik en m'n ex (ik ben de heks

Ik bij het ijselmeer (toen had ik nog langer haar)

Hier was mijn haar nog paars

Deze boom stond op een eiland, en ik wilde even bewijzen dat je er wél kon komen over het smalle plankje

Ik en mijn beste vriendinnetje <3 en perenijs

What goes up will surely fall..
- TheFoolishPoet
- Puntenslijper
- Contacteer:
Dank je DS ^^ die van jou zijn ook mooi! vooral de 3e op de 2e rij
Kon het niet laten deze ook nog even te plaatsen

Kon het niet laten deze ook nog even te plaatsen

What goes up will surely fall..
WHOA DIE LAATSTE FOTO IS ENG.

Met mijn beste vriendin Lauren. :')

Met Liesa.

Met mijn beste vriend Brad. =D

Met mijn beste vriendin Lauren. :')

Met Liesa.

Met mijn beste vriend Brad. =D
Toffe foto's Mel en Laura
!
@Laura: Ik las dat jij graag fotografeerd,
heb je ook ergens een plek
waar je foto's te bewonderen zijn?
Zou je me die plek willen pm-en
aangezien het posten van links verboden is?
@Mel: Heb je dat met fotoshop gedaan?
Ziet er echt vet uit!

@Laura: Ik las dat jij graag fotografeerd,
heb je ook ergens een plek
waar je foto's te bewonderen zijn?
Zou je me die plek willen pm-en
aangezien het posten van links verboden is?
@Mel: Heb je dat met fotoshop gedaan?
Ziet er echt vet uit!
You're the one who cries, when you're alone..

Ik met mijn moeders camera. De spiegel was heel vies, maar dat gaf eigenlijk wel een leuk effect.
De camera ziet er hier minder groot en zwaar uit dan die is, het is echt een kast!
Leuke foto's allemaal! Erg leuk om iedereen eens 'echt' te zien !
Dan zal ik er ook maar eens aan gaan geloven
Eerst een zelfportret van mij(gemaakt in Photoshop) voor school, ik heb een model gebruikt want vond mijn eigen foto's niet goed

En dit ben ik dan..

En hier met een huisgenootje van me

Erg gaar dus

Dan zal ik er ook maar eens aan gaan geloven

Eerst een zelfportret van mij(gemaakt in Photoshop) voor school, ik heb een model gebruikt want vond mijn eigen foto's niet goed

En dit ben ik dan..

En hier met een huisgenootje van me

Erg gaar dus

The Promissed Land