HET VERHAAL BEVAT WAT SEKS ACHTIGE TERMEN EN DAAROM 16+
xx
ps. of die goed in liefde staat weet ik niet..

-----------------------------------------------------------------------------------
~ 1 ~
We waren van een heerlijke dag wezen stappen, naar jou huis gegaan. Je vroeg of ik misschien wat te drinken wou, ik knikte. Je liep naar de koelkast en bukte, om drinken te pakken. Ik keek naar jouw lekkere kont. Ik zag al voor me hoe je me betaste, en heerlijk streelde, met die zachte handen. Ik kreeg het helemaal warm van binnen. Je pakte mijn hand en liep met me naar boven. Je zette de dvd aan en we zaten dichtbij elkaar. Ik zat te denken hoe het zou zijn om voorspel met je te hebben, Je vroeg of het wel goed ging. Ik voelde in ene jou hand op mijn schouder. Ik keek je aan. Ik vroeg je of er wat is maar je zei dat er niets was. Ik keek in je mooie ogen, ik smolt van binnen. Je kwam dichterbij, je zoende me. Je duwde me voorzichtig naar achteren. Je lag op me, en voelde je stijve.
“Daantje!” Ik schrok wakker uit mijn gedachte. Ik keek mijn mentor meteen aan. “Ga mijn klaslokaal uit.” Ik keek mijn mentor aan. “Waarom?”
“NU!” Ik pakte snel mijn spullen en ging op de gang zitten. Ik draaide me om en ging met mijn rug naar de deur zitten. “Stomme klootzak,” zei ik uit boosheid. “Ook eruit gestuurd?” Ik keek om de hoek, waar ik de stem vandaan hoorde komen. Ik zag het lekkere ding, waar mijn gedachte ook naar uit ging. Hij had mooie blauwe ogen, blonde haren. Mooi postuur. Goed gespierd. Ik smolt alweer. “Nou?” Ik keek hem aan. “Euh, ja!” Hij stond op en kwam met zijn spullen naast mij zitten. Ik werd helemaal nerveus. “Ik zie je vaak op het schoolplein lopen met je vriendinnen.” Ik keek hem aan. “Ja, we zitten op de zelfde school hé?” Zei ik. Schaamde me meteen voor mijn antwoord. “Haha, ja dat klopt.” Hij stak zijn hand uit, ik keek er naar. Hij trok hem weer weg. “Ik ben Jake.” Ik keek hem in doodse stilte aan. “Hoi.” De bel ging. “Nou was gezellig.” Ik stond op en liep snel weg. Pff, daar was ik ook weer van af. Ik ging in de aula zitten en mijn vriendinnen kwamen ook al aangewandeld. “Hoi!” We gaven elkaar een knuffel. “Je raad het nooit,” zei Jasmien. “Nee, dat doen we waarschijnlijk niet.”
“Ik zat toch bij een vet lekkerding in de klas!”
“Vertel?” Zei Joyce. “Karin heet ze. Ze zit bij mij in wiskunde.” Ik zag Jake weer voor bijlopen. “Daan?” Ik kreeg een duwtje. “Wat?”
“Je luistert helemaal niet, ik zeg net dat ik de ware misschien wel heb gevonden.” Ik keek Jasmien aan. “Oh, wie?”
“Laat maar. Ik ga nu naar haar toe. Ik heb met haar afgesproken. Joyce, vanavond bij jou?”
“Ja, prima.” Ik zag dat Jasmien mij aan keek. “Ja! Ik had toch beloofd dat ik zou komen.”
“Nee, ik moest het eventjes zeker weten. Je laat wel is vaker afweten.” Ze gaf ons een knuffel en liep weg. “Waar zit je met je gedachten?” Ik pakte mijn brood en nam een grote hap. Joyce keek me aan. “Nou?”
“Gewoon.”
“Gewoon?” Ik knikte. “Ja, gewoon bij een jongen.” Ik wees naar Jake. “Wow, ja hij is inderdaad erg lekker.” Ik knikte. “Ja, maar te mooi om waard te zijn. Ga je mee?”
“Naar?”
“Buiten. Jasmien zou ook wel buiten zijn, die Karin rookt, elke pauze staat ze op het zelfde plekje.” We pakken onze spullen en liepen op een afstand langs Jake. “Hij is echt lekker, en hij kijkt je ook nog is na.”
“Ik heb hem al gesproken.” We liepen de trap af en gingen naar buiten. “Wil je ook een sigaret?” Joyce schudde haar hoofd. “Rook je niet meer ofzo, gisteren wou je ook al niet.”
“Inderdaad, ik probeer te stoppen. Het is slecht en euhm…” Ze stopte met praten. Ik keek haar aan. “Wat?” Joyce schudde haar hoofd. “Nee niets.” Soms is Joyce een meid die iets wou zeggen maar dan houd ze toch maar op met praten. Soms kun je van die meid echt niets snappen. Maar ze is geweldig, je kunt haar vertrouwen en ze is altijd eerlijk. En helpt je altijd, mocht dat nodig zijn. “Ik zie Jasmien.”
“Ik zei het toch.”