Eén band, twee stalkers en een ooggetuige

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Mafalda: hahahaha, Sebastien heeft speciale krachten... Uhu XD. Hahaha, ik heb medelijden met je school :P (grapje (A)).
Marjo: als je het niet wilt, moet je het zeggen hoor :P. Maar ik dacht dat je het wel goed vond. Zal weer vlug verder proberen te schrijven!
Sarina: whihi, dank je!

_______

Bij de bedden ging het er inmiddels nog steeds ‘gezellig’ aan toe. David had zich eindelijk losgemaakt van Marjo en keek haar glimlachend aan.
‘Je bent mooi,’ fluisterde hij, waardoor Marjo giechelde.
‘Jij ook,’ zei ze verlegen. ‘Waar is de rest eigenlijk?’ Ze keek om zich heen en snakte naar adem toen ze Pierre en Imke in het oog kreeg. Die lagen inmiddels op zijn bed en waren nog steeds hartstochtelijk aan het zoenen. Waarschijnlijk beseften ze dat ze niet alleen waren, aangezien ze het alleen bij zoenen hielden. Het kon natuurlijk ook dat Pierre doorhad dat hij het er niet heelhuids vanaf zou brengen als hij Imke op een andere plek dan haar mond aan zou raken. Wat dat betreft kende hij Bibi al een beetje, want dat zou ze niet pikken. Als ze in de buurt was tenminste…
‘Waar is Bibi?’ vroeg Marjo verbaasd. David keek ook om zich heen en haalde zijn schouders op.
‘Seb is er ook niet.’ Hij grijnsde breed.
‘Ziet ernaar uit dat Bibi dan toch eens even stil is vandaag,’ grijnsde Marjo, die haar volle aandacht weer op David richtte. Ze legde haar hand in zijn nek en gaf hem een kus, die hij natuurlijk meteen beantwoordde.
‘Ik zit niet echt lekker,’ mompelde hij na een langdurige zoen. ‘Kom.’ Hij krabbelde overeind, pakte Marjo’s uitgestoken hand en trok haar tussen de berg met kleren uit. Voorzichtig nam hij haar mee naar zijn eigen bed, tegenover dat van Pierre.
‘Moeten jullie eigenlijk geen handtekeningen uitdelen of zo?’ fluisterde Marjo, die door David op bed werd gelegd. Hij zoende haar in haar hals en mompelde: ‘Ik deel al kleren uit aan mijn fans, is dat niet genoeg?’
Marjo grijnsde. ‘Voor mij wel.’
‘Je mag de kleren natuurlijk ook weer teruggeven,’ ging David door, ‘maar aangezien je gewone shirt nog op de badkamer ligt, zou ik dat niet doen. Volgens mij wil je daar nu niet binnen komen.’
Marjo dacht even na en drukte glimlachend haar lippen op die van David. ‘Laat ze daar maar hun gang gaan. Ik heb genoeg aan jou.’

‘Pierre?’
Het was een beetje stil in de bus, op de zachte muziek van beneden en zoengeluiden naast hen na.
‘Ja?’
Pierre en Imke lagen dicht tegen elkaar aan op het smalle bed. Pierre lag op zijn zij en streelde haar zachtjes door haar haren.
‘Ben ik…’ Imke dacht even na, terwijl Pierre haar vragend aankeek. ‘Ik ben er gewoon één van de velen, hè?’
Pierre keek haar even aan en draaide zich toen om, zodat ze allebei op hun rug naast elkaar lagen. Hij had het gordijntje voor zijn bed dichtgeschoven en zocht nu in het donker naar haar hand.
‘Eh…’ begon hij aarzelend en het werd even stil. Imke sloeg haar ogen neer, ook al kon hij dat niet zien.
‘Laat maar,’ mompelde ze.
De stilte was nogal ongemakkelijk. Ze hadden allebei nog steeds hun ogen van elkaar afgewend, maar Imke kon voelen dat de zanger toch naar de juiste woorden zocht. Ondanks de zeer kleffe geluiden naast hen, die eigenlijk niemand wilde horen, kon ze Pierre diep in horen ademen. Helaas werden ze onderbroken, nog voordat hij ook maar iets kon zeggen. Chucks stem klonk namelijk van onderaan het smalle trapje in de bus: ‘Het is wel heel stil daarboven! Wat zijn jullie in vredesnaam aan het doen!’
Imke verstijfde en voelde hoe ook Pierre’s greep steviger werd. Het was overduidelijk dat ze allebei vergeten waren dat Chuck en Jeff ook nog in de bus waren. Ook al waren ze beneden, dat wilde niet zeggen dat ze niet aanwezig waren.
Op het andere bed vloekte Marjo gedempt en daaruit maakte Imke op dat Chuck beter zijn grote mond dicht had kunnen houden, aangezien Marjo en David nogal druk bezig waren en geen zin hadden om gestoord te worden. Imke kon David ook op sussende toon tegen Marjo horen praten en aan de daarop volgende giechel te horen, werd het duidelijk dat ze Chuck alweer vergeten was. Een paar tellen daarna was het alweer stil, maar dat duurde niet lang. De deur van de kleine badkamer werd namelijk met een harde klap opengesmeten. Daardoor schrok iedereen. Pierre vloog overeind en knalde daardoor met zijn hoofd tegen de balken van het bed boven hem. Hij slaakte een indrukwekkende brul en wreef over zijn hoofd, terwijl Bibi riep: ‘Massamoord! Ben ik goed, of ben ik goed!’
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Imke schreef:‘Massamoord! Ben ik goed, of ben ik goed!’
*plat*

'Eén van de velen' was trouwens wel zielig. Sneu voor Imke :P Maar bij dat laatste stukje moest ik weer keihard lachen :D

:super
Stropdasz
Puntenslijper
Puntenslijper

Nee nee, ik vind het goed :D Het is grappig om te lezen hoe ik met David ga. xD
Weer een leuk stukje, ook al heb ik het al gelezen :)
Meer ? :D :D :D
I don't want the world to see me, cause I don't think that they'd understand.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Omg echt weer zo'n goed stukje :D Dat meent Pierre niet? Imke èèn van de velen? :o Naja heb toch weer dubbel gelegen :D zo goed!
Meer Meer Meer! :liefde

xx
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Melian: ik bén ook zielig... Stomme Pierre :(. Nee grapje :P.
Marjo: hihi, thanks.
Imissyou: ik hoop toch niet dat ik één van de velen ben! :O

________

Stomverbaasd kwam Imke ook overeind en trok tegelijkertijd met Marjo het gordijntje voor hun bed open. Vragend en op hun hoede keken ze elkaar aan. Pierre kreunde nog steeds zachtjes achter Imke en ze drukte vlug een kus op zijn voorhoofd, voordat ze van het bed afsprong. Chuck was het trapje opgestormd en staarde naar de badkamerdeur, waar Bibi nu in de opening stond. Ze had haar armen triomfantelijk in de lucht gestoken en grijnsde breed, maar leek niet in de gaten te hebben dat iedereen haar verbijsterd aanstaarde.
‘Leeft Sebastien nog?’ klonk Jeffs stem van beneden. ‘Om hem maak ik me nu denk ik de meeste zorgen.’
David stak nu zijn hoofd ook om de rand van het bed heen en probeerde onopvallend zijn T-shirt aan te trekken, terwijl Marjo ook opstond. Gelukkig voor David had Bibi dat niet in de gaten. Die keek namelijk geboeid toe hoe Chuck langs haar heen probeerde te glippen.
‘Seb, ik moet even checken of je nog leeft.’ Hij stapte richting de badkamer en keek bezorgd richting zijn vriend. ‘Dus bij deze: leef je nog?’
Sebastien mompelde iets onverstaanbaars, maar blijkbaar maakte Chuck daaruit op dat hij nog leefde, want hij stapte weer naar achteren.
‘Alles is oké!’ riep hij naar beneden. ‘Tenminste…’ Hij wierp een blik op Pierre, die nu ook tevoorschijn was gekomen en met een pijnlijk gezicht over zijn voorhoofd wreef. ‘Dat denk ik.’
‘Zaten jullie met zijn tweetjes in die véél te kleine badkamer?’ David was als laatste opgestaan en er verscheen een duivelse grijns op zijn gezicht.
Sebastien stak nu voorzichtig en met een knalrood gezicht zijn hoofd om de badkamerdeur, maar trok die direct terug toen hij Davids gezicht zag.
‘Ja,’ antwoordde Bibi echter. Ze plantte haar handen in haar zij en keek uitdagend naar David. ‘Lagen jullie met zijn tweetjes in dat veel te kleine bed?’
David keek haar net zo uitdagend aan, ging tegenover haar staan en antwoordde: ‘Waar maak je dat uit op?’
Bibi zweeg even en haar mondhoeken krulden zich om. ‘Voortaan beter opletten hoe je je T-shirt aandoet, playertje.’
David zwol op van verontwaardiging, sputterde wat, maar zei niets. Marjo kreeg een lachstuip en trok hem vlug naar zich toe.
‘En wat dan nog? Jíj bent degene die met Sebastien in die badkamer opgesloten zat!’
‘Ik vond het sanitair gewoon mooi,’ antwoordde Bibi met een stalen gezicht. Er viel een stilte, waarin ze Sebastien konden horen tegensputteren.
Pierre kreunde nog steeds zachtjes van de pijn, waardoor Imke haar aandacht weer op hem richtte.
‘Gaat het wel?’ vroeg ze bezorgd.
Pierre trok een zielig gezicht, dus ging Imke op haar tenen staan om hem nog een zoen op zijn voorhoofd te geven. Bibi rolde haar ogen. David en Marjo pakten elkaars handen vast. Sebastien verstopte zich nog altijd en Chuck stond er als enige nogal verloren bij. Uiteindelijk was hij degene die de stilte verbrak door te zeggen: ‘Ik denk dat ik niet eens wil weten wat jullie aan het doen waren, of wel?’
‘Je mag het best weten als je wilt,’ antwoordde Bibi. Iedereen keek haar direct gretig aan, waardoor ze nogal verbaasd om zich heen keek. ‘Sarcasme, jongens. Sarcasme… Ik dacht dat jullie me inmiddels wel een beetje doorhadden…’
Eindelijk kwam Sebastien tevoorschijn. Hij stapte een beetje nerveus de badkamer uit, maar betrapte zichzelf een beetje door zijn shirt onbewust nog eens recht te trekken. Davids ogen begonnen daardoor nog erger te twinkelen, maar wonder boven wonder hield hij zich in.
‘Nee, Desrosiers,’ zei Bibi daarom vlug, ‘ik heb hem niet verkracht op de wc. Ik heb voorkeur bij een badkuip.’ Ze greep Sebastiens shirt vast toen die de badkamer weer in wilde vluchten, terwijl Chuck hoofdschuddend weer naar beneden liep. Imke en Pierre kregen dit keer een lachstuip, terwijl David met een halfopen mond naar Bibi staarde.
‘Jij bent écht goed,’ zei hij uiteindelijk vol ontzag.
Bibi keek nog altijd een beetje argwanend en zei toen: ‘Bedankt.’ Ze wilde nog wat zeggen, maar werd onderbroken door Jeff, die het trappetje op kwam gelopen.
‘Jongens, ik wil jullie niet storen, maar we moeten zo nog even naar het concertgebouw toe voor de laatste handtekeningen.’ Verontschuldigd keek hij de meiden aan.
Nynke,
Balpen
Balpen

aaah geniaaal :'D
Imke schreef:Chuck stond er als enige nogal verloren bij.
die arme stakker, *hugt Chuckie* hij heeft mij gewoon nog niet ontdekt.. :P
make me feel like i'm something special
Stropdasz
Puntenslijper
Puntenslijper

Hahah. Geniaal.
Seb is zó cute. :angel , als hij zn shirt zo recht trekt.
Maar David blijft hier tha bom. En de opmerkingen van Bibi ofcourse :D
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Imke schreef:‘Nee, Desrosiers,’ zei Bibi daarom vlug, ‘ik heb hem niet verkracht op de wc. Ik heb voorkeur bij een badkuip.’
Ik kan het niet laten, ik móét quoten, die opmerkingen zijn ZO geweldig!!!! Ik heb bij voorkeur een badkuip... *valt van d'r stoel van het lachen*

Ahum. :angel
Conclusie: MEER!!!
:sweet
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Nynke: ... Ja :P Inderdaad.
Marjo: David is altíjd de bom!
Melian: hahaha, dank je :P.

_______

‘Oh,’ mompelde Pierre en hij kneep in Imke’s hand. ‘Dan zijn we zo terug. Het duurt niet lang!’
Imke leek wat teleurgesteld, maar vermande zich en glimlachte zo lief mogelijk naar hem. ‘Is goed, tot zo.’
Pierre dook nog even onder zijn bed om daar een ander shirt vandaan te vissen. Hij trok vlug het shirt uit dat hij op dat moment aanhad, waardoor Imke even met grote ogen bleef staren, maar trok direct zijn nieuwe shirt aan. Hij ging een keertje met zijn handen door zijn haren en trok zijn schoenen aan, terwijl ook David en Sebastien zich snel klaarmaakten.
David snelde nog even naar Marjo toe, zoende haar lichtjes op haar wang en na een laatste keer haar handen vast te hebben gepakt, holde hij achter Pierre en Sebastien aan. Hij was echter zo enthousiast, dat hij niet in de gaten had dat er hier en daar nog wat losse kledingstukken lagen. Daardoor bleef zijn voet achter een trui van Chuck hangen, die voor de bovenste traptrede op de grond lag. Met een hoog gilletje greep hij Sebastiens capuchon vast, die daardoor half stikte.
‘Laat - me - los!’ bracht hij dan ook moeizaam uit, terwijl hij zich aan de trapleuning vastgreep. Pierre draaide zich verbaasd om en schrok zich een ongeluk toen hij David op zich af zag komen storten. Hij maaide met zijn armen en probeerde de laatste treden naar beneden te springen, maar het was al te laat. David rolde over hem heen en nam in zijn val Sebastien met zich mee. De drie vrienden tuimelden brullend naar beneden, maar kwamen halverwege vast te zitten omdat de ruimte zo smal was.
‘Blijf van me af!’
‘Ga weg!’
‘Ja, ga jij dan naar beneden!’
‘Nee, jij eerst!’
De drie meiden staarden verbijsterd naar het tafereel dat zich in het veel te kleine trappengat afspeelde. Chuck en Jeff staken ook verbaasd hun hoofden om de hoek van de trap, maar trokken hun hoofden haastig weer terug toen Pierre zich had kunnen bevrijden en verder naar beneden rolde. Onderaan stond hij grommend op, klopte zijn kleren af en mompelde: ‘Bedankt, David.’
Sebastien stuiterde er ook achteraan en volgde Pierre’s voorbeeld, maar David sprong net zo vrolijk weer op. ‘Een ongeluk zit in een klein hoekje!’
De meiden konden Jeff zijn glimmende hoofd zien schudden. Hij keek nog even door het trappengat en zei: ‘We zijn zeker binnen een uur terug. Jullie kunnen wel hier blijven tot die tijd. Daarna gaan wij naar het hotel en… nou ja, dan zien we wel. Tot straks!’
Bibi, Marjo en Imke zeiden gedag. Zodra de deur van de bus dichtviel, haastten Marjo en Imke zich naar een van de raampjes toe om de band na te kijken. Bibi viel hoofdschuddend op een van de bedden neer.
‘Willen jullie geloven,’ fluisterde Marjo toen, ‘dat ik daarstraks met David Desrosiers heb gezoend?’
Imke grijnsde. ‘Volgens mij hebben jullie wel meer gedaan dan alleen zoenen. Vertel op!’
Bibi rolde haar ogen. ‘Heeft hij je ook maar op welke manier dan ook verkeerd aangeraakt? Want geloof me, dan zwaait -’
‘Nee, Biebs, hij heeft niets verkeerd gedaan.’ Dromerig zakte Marjo op het bed tegenover haar neer, terwijl Imke op de hoop kleding, die op de grond lag ging zitten. De nieuwsgierigheid droop van haar gezicht af.
‘Wat dan wel?’ vroeg ze gretig. Marjo zei niets, waardoor ze ongeduldig werd. ‘Vertel nou! Hij had zijn shirt uit, Marjo! Zijn shirt uit!’
Marjo werd een beetje rood en giechelde toen. ‘Nou ja, dat ging vanzelf…’
‘Een shirt trekt zichzelf niet uit,’ merkte Bibi sceptisch op, die haar kin in haar handen had gelegd en een wenkbrauw optrok.
‘Oké, oké, misschien zorgde ik er een beetje voor dat… dat shirt uitging, maar verder…’ Marjo keek onschuldig, terwijl Imke haast op haar schoot ging zitten om alles te horen.
‘Wat hebben jullie gedaan?’ vroeg ze ongeduldig.
‘Heb je zelf niet genoeg ervaring opgedaan met Pierre?’ Bibi grijnsde.
‘Nou,’ begon Imke en ze dacht even na. ‘Nog niet,’ besloot ze.
Marjo grijnsde ook. ‘Zoveel heb ik niet met David gedaan, hoor. Hij had alleen zijn shirt uit -en mijn god, wát een lichaam- en we hebben nogal wat gezoend. Maar voor de rest niets.’
Imke zuchtte en keek dromerig voor zich uit, maar Marjo was uit haar David-droom ontwaakt.
‘En nu wil ik het van jullie weten!’ riep ze plotseling en ze keek met glinsterende ogen naar Imke, die ook wakker werd uit haar gezwijmel.
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Ze vallen van de trap!! :lol: :lol:
Go David!!

Oei, dat was gênant. Maar wel grappig :P

Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren!! :super
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Omg, zo gênant om op zo'n manier van een trap te stuiken ^^ echt iets voor David :D echt weer zo'n goed stukje! :)
Schrijf snel verder!
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Lessie
Vulpen
Vulpen
Contacteer:

Ooooh mijn god! Ik kwam dit super verhaal tegen toen ik deze Fanfiction gedeelte doorkeek en ik herinnerde me opeens weer hoe geweldig dit verhaal is toen ik verder begon te lezen!
Ik snapte alleen 'Massamoord' niet, maar de rest wel! Geniaal! Hoe ze van de trap vielen, ik deed het bijna in mn broek! xD Geweldig geschreven! Je hebt echt een geniale fantasie :D Schrijf snel verder, want ik wil meeer!
Sometimes is there a day to forgiveness... Sometimes is that day to revenge.
Juulx1
Puntenslijper
Puntenslijper

Één woord: GENIAAL!
Heb echt zitten lachen hier (maar dat had je vast al meegekregen *kuch*). Echt super leuk, hoop dat je snel verder schrijft Immie!
And you can't fight the moment of truth in your lies.
Stropdasz
Puntenslijper
Puntenslijper

imke schiet eens op met een nieuw stuk :angel
Krestel
Puntenslijper
Puntenslijper

Dit is zo geweldig :lol: Ga snel verder!
Carpe Diem
Vulpen
Vulpen

Hahaha :lol: ik heb je verhaal in één ruk gelezen. Het is echt zo grappig :D vooral dat stukje met die trap, daar lag ik echt helemaal dubbel. Ik hoop dat je snel weer verder gaat. :P
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"

Alice:
"I'm afraid so, you're entirely bonkers.
But I'll tell you a secret. All the best people are."
Gesloten

Terug naar “Onafgemaakte Fanfictie”