Na een einde komt er iets
Maar een einde wil ik niet
Het iets mag er niet zijn
Het geeft alleen maar pijn
De pijn die me knelt
De pijn die niet smelt
Ik kan er niet mee leven
Ook al is het maar voor even
Het gaat niet
Dat ene iets..
---
Hmm.. eigenlijk wel een dom gedicht XD
maarja ik had gewoon zin om hier iets te zetten XD
verdriet
-
- Vulpen
Ik zou niet als je gedichten gepost hebt, eronder zetten dat ze dom zijn... Je kunt als gevolg hebben dat mensen je gedicht dan niet meer serieus nemen en geen reactie geven omdat je het zelf toch dom vindt...
Opzich vind ik het niet dom, (gedichten zijn nooit dom) maar een uiting van gevoelens, emotie's, problemen, frustratie en ga zo maar door. Ik weet natuurlijk niet waar het over gaat, en of het persoonlijk is, maar je houdt het lekker vaag waardoor mensen iets hebben om over na te denken.
Opzich vind ik het niet dom, (gedichten zijn nooit dom) maar een uiting van gevoelens, emotie's, problemen, frustratie en ga zo maar door. Ik weet natuurlijk niet waar het over gaat, en of het persoonlijk is, maar je houdt het lekker vaag waardoor mensen iets hebben om over na te denken.
Destiny is build a bridge, to the one you love.
Ja, ik ben het met Rainbow eens, het is een beetje simpel gerijmd, maar dat kan geen kwaad.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, alleen bij dit gedicht doet het me eerder denken aan iemand die bang is voor dood, die leeft vol angst. Dus voor mij past de titel er niet echt bij.
Maar iedereen leest een gedicht op zijn eigen manier dus dat is gewoon lastig ^o^
Ik snap heel goed wat je bedoelt, alleen bij dit gedicht doet het me eerder denken aan iemand die bang is voor dood, die leeft vol angst. Dus voor mij past de titel er niet echt bij.
Maar iedereen leest een gedicht op zijn eigen manier dus dat is gewoon lastig ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy