Do i still love you?

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
eefjooh
Puntenslijper
Puntenslijper

Ooit was er iets. Terwijl je me vasthield beloofde je me zonder één woord te zeggen dat je van niemand anders zou houden. Nooit. Dat je altijd bij mij zal blijven. En ik geloofde je. Ik zeg niet dat ik nog verliefd op je ben want dat ben ik niet. Ik hou nog wel van je. Dat zal altijd zo blijven. Je bent bij me weggegaan. Maar in mijn gedachten ben je nog elke dag hier. In mijn hart doet het nog elke dag pijn als ik aan onze tijden denk. Al zou je me terug willen, het zou nooit meer hetzelfde zijn. Er zit iets tussen, iets wat er altijd zou blijven. Het had nooit zo mogen gaan... het heeft alles verandert.
Some things I'll never know. And I had to let them go.
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Het lijkt wel een verhaal doordat je de zinnen niet afbreekt en geen enters gebruikt en het dan ook nog eens niet rijmt.
Misschien als je dat even doet dat het ook wat fijner leest is het meer een gedicht en leest het ook meer als een gedicht, denk ik. ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
eefjooh
Puntenslijper
Puntenslijper

ja, maar het leek me eigenlijk het toepasselijkst om het toch bij gedichten te doen ;o
Some things I'll never know. And I had to let them go.
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ja, dat at snap ik ;) Maar het is nu nog niet echt een gedicht, zeg maar.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”