en zeg dan ik en dat is Coco.dus ik schrijf in dit verhaal de IK-vorm.
Hoofdstuk een: My Nightmare
in deze alinea zit Coco in een nachtmerrie die ze eerder had gehad.
Ik sliep met mijn kop tegen de deur die bekledderd was met bloed.''Lieverd...schatje...mag ik iets hebben van jou...wacht,raad het...You can smell it,you have it,you need it and i can drink it...'' zei een duistere stem.''Hou je kop! natuurlijk bloed! kom maar ik vermoord jou!'' zeg ik en pakte een scherpe mes.de stem lachtte.''nog een keer babe?'' zegt de duistere stem.''raad dit maar eens,je kan het nooit zien,je ziet alleen het licht en...en! ach ik vermoord je gewoon'' zeg ik en stak het in zijn hart.maar hij pakte de mes en liet het verdwijnen.''what the.....'' opeens beet hij in mijn zachte nek.
Ouuch!
''waar ben ik,mam!'' zeg ik.''huh ja schat,weer een nachtmerrie?'' zeg mijn moeder.''het gaat wel...'' zeg ik maar ik wou me zin afmaken totdat ik bloed zag bij mijn nek.''ik werd echt gebeten!'' zeg ik.Mijn moeder zag de beet en kijkt alsof het normaal is.''hij is weer toegeslagen..'' zegt moeder en kijkt door de raam.''wie mama?'' zeg ik.''een Human slayer,er zijn 5 soorten human slayers,Soort 1 is iemand die een vampier is en bijt mensen en eet ze op,soort 2 is dat het een vampier is en van meisjes zoals jou houd en graag wilt bijten,soort 3 is een gewoon mens die graag mensen wilt vermoorden voor een vampier,soort 4 is dat het een Demon is die kan veranderen in wat dat ook,maar heeft iemand nodig om te veranderen DNA,en soort 5 is het wat jij droomde,the Human slayer...'' zegt mijn moeder.''wat doet hij dan?'' zeg ik.het was 2 minuten stil maar uiteindelijk zegt mijn moeder het:''om met jou te trouwen,omdat jij een Vampier slayer bent...Jij bent een Vampier,en je had toch zelfvertrouwen in je nachtmerrie?''.''jah,ik wou hem doodden,maar hij was veel sterker..'' zeg ik.''Coco,dit moest ik je allang vertellen,maar ik was een Vampier slayer tot ik zwanger was door een Vampier,je echte vader'' zegt mijn moeder.''Wie..wie was dan mijn echte vader?'' zeg ik.''het was een Human slayer,Pieter Parker was dood maar is door mij opgestaan....''zegt mijn moeder.ik was boos,kon haar wel bijten maar wou bloed maar ik blijf rustig.''mam,mag ik dan een Vampier slayer zijn?!'' roep ik vol blijschap.''ja,maar het is niet leuk hoor,kom maar in mijn Secret lab oke?'' zegt Moeder.
Meer krijg je weer