Eindelijk, het was woensdag. Morgen en overmorgen hadden we vrij. Vanavond kwam mijn vriendin Mitch bij me slapen. We hadden veel te bespreken, want we hadden elkaar al een paar weken niet gezien. Dat komt omdat zij op een internaat zit. Haar ouders zijn gescheiden, het een weekend gaat ze naar haar vader, en het ander weekend naar haar moeder. Maar nu heb ik ze voor mij alleen! Op msn hadden we afgesproken om foto's te trekken en die op netlog te zetten. Toen de bel ging haastte ik me naar onder. Ik gooide de deur open en ik knuffelde haar. 'PAS OP VOOR MIJN HAAR!', kreeg ik toegesnauwd. Ik schrok van haar reactie, zo doet ze anders nooit tegen mij. 'Sorry.', is alles wat ik kan uitbrengen. Arrogant loopt Mitch naar binnen. 'Liefje, pak jij mijn koffers even wil je?', vraagt ze op een hoog toontje. Even heb ik zin om : 'Vergeet het ik ben je slaafje niet!', te zeggen, maar ik hou me in. Ik snap niet dat op zo'n korte tijd iemand kan veranderen. 'Gaan we nog foto's trekken?', vraag ik na een lange stilte op mijn kamer. 'Oké is goed.', zegt ze. Ik pak mijn camera, zet hem op timer en we posseren. 'Ohmygod hoe sta ik daar op?! Hier steekt een spriet uit en zie die pukkel?! Oh help ik ga geen foto's meer trekken, zo ga ik echt niet op de foto!', schreeuwt ze. Alweer schrik ik, Mitch was vroeger nooit zo met haar uiterlijk bezig. Zou het puberteit zijn? Maar ik heb dat toch niet, en ik ben even oud als haar! s' Avonds in bed hoor ik de hele tijd haar gsm trillen. 'Met wie stuur je?', vraag ik. 'Niemand.', snauwt ze. Ik ga op mijn zij liggen, met mijn rug tegen naar haar toe. Er rollen tranen over mijn wangen. Maar ik probeer geen geluid te maken, zodat ze niet doorheeft dat ik aan het huilen ben. De volgende morgen ben ik al vroeg uit de veren. 'Goedenmorgen Mitch! Tijd om op te staan!', zeg ik stralend terwijl ik de gordijnen opentrek. Misschien is ze nu wat beter gezind als gisteren. 'Jezus kan je nooit eens uitslapen!?', schreeuwt ze en ik krijg een kussen tegen mijn gezicht gegooid. Ze heeft dus nog altijd geen goed humeur. Ik grijp mijn kans om te spanning te verbreken en ik gooi het kussen terug. Er ontstaan een kussengevecht.
-------------------------------------------------------------------------------------
Verder?
Ps. Sorry als het niet zo'n goed verhaal is, maar ik ben nog maar 13 jaar enzooo, je snapt het wel hoop ik?
Best Friends 4 Ever ! Toch?
Misschien ligt het aan mij of misschien lees ik verkeerd maar "foto's trekken"??? wat is dat?
Verder vind ik het onderwerp (een vriendin in het internaat) erg intresant en ben benieuwd hoe je verder gaat.
oja nog klein dingetje. Als (in verhaal) iemand iets zegt kun je beter daarna op enter drukken bijv:
'Oké is goed.', zegt ze.
Ik pak mijn camera, zet hem op timer en we posseren.
Dat leest wat overzichtelijker!
Verder vind ik het onderwerp (een vriendin in het internaat) erg intresant en ben benieuwd hoe je verder gaat.
oja nog klein dingetje. Als (in verhaal) iemand iets zegt kun je beter daarna op enter drukken bijv:
'Oké is goed.', zegt ze.
Ik pak mijn camera, zet hem op timer en we posseren.
Dat leest wat overzichtelijker!

Foto's trekken is inderdaad een verstoord woord.
Ik snap wat je er mee bedoeld, maar het staat in het verhaal nog niet echt lekker.
Het zelfde geldt voor de zin "Vroeg uit de veren".
Daarnaast vind ik dat je nogal snel door de tijd reist.
Ze komt binnen, maakt foto's en gaat slapen, en opeens is het weer morgen.
En dat ik 20 zinnen, snap je..
Ik had graag wat meer details gezien hoe ze binnen komt, wat ze aan heeft, of ze echt veranderd is, juist qua uiterlijk, had ze 6 koffers bij zich voor die ene nacht. Hoe reageert ze naar de ouders toe?
Verder zou ik het verhaal graag verder lezen..
Ik snap wat je er mee bedoeld, maar het staat in het verhaal nog niet echt lekker.
Het zelfde geldt voor de zin "Vroeg uit de veren".
Daarnaast vind ik dat je nogal snel door de tijd reist.
Ze komt binnen, maakt foto's en gaat slapen, en opeens is het weer morgen.
En dat ik 20 zinnen, snap je..
Ik had graag wat meer details gezien hoe ze binnen komt, wat ze aan heeft, of ze echt veranderd is, juist qua uiterlijk, had ze 6 koffers bij zich voor die ene nacht. Hoe reageert ze naar de ouders toe?
Verder zou ik het verhaal graag verder lezen..