Lights, camera, Action!

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
Cherry
Balpen
Balpen

Oke, ik vind Fanfics dus echt leuk, want dan kan je die superhotte dudes die je uit de films zo leuk vindt gebruiken als tegenspelers!
En vandaar dat ik kies voor... *tromgeroffel*: Jared Padelecki <3
Hij is wauw.. *kwijlt*

Oke, maar snel beginnen dus! Enjoy..

Deel 1

Ik stapte uit het vliegtuig, de warme Californië wind kwam me tegemoet. Meteen had ik spijt van mijn verkeerde kledingkeuze: een lange broek en een dik vest. Voor mij liepen wat mensen, maar die hadden zich duidelijk wel ingesteld op het warme weer. Over het terrein reed een klein karretje dat bagage af en aan reed. Ik volgde de rest van de passagiers naar het vliegveld om daar weer eens een half uur tot een uur te wachten op mijn bagage. Eindelijk, na een lange reis kon mijn avontuur beginnen.

Oke, ik zal wat meer over mijzelf vertellen, ik ben Noa, 22 lentes jong en afkomstig uit Nederland. Na een aantal jaar hard werken, is mijn opleiding tot actrice afgerond. Met een diploma op zak ben ik op reis gegaan, in de hoop ervaring op te doen in een aantal landen. Mijn eerste stop was in Frankrijk, daar heb ik op een aantal film sets rondgelopen, nog niet als actrice, maar ik heb wel veel mensen leren kennen. De tweede stop was in Engeland, daar heb ik dan wel als actrice gefunctioneerd. Ik heb de eer gehad om op broadway te staan in de musical "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat", het was weliswaar een bijrolletje, maar iets is nog altijd beter dan niets. En nu? Nu ben ik dus hier, in Amerika, Californië wel te verstaan. Ook hier wil ik de sfeer proeven "behind the scenes", want dat blijkt tot nu toe overal nog anders geweest te zijn.

Het begint behoorlijk te vervelen, 300 keer hetzelfde tijdschrift lezen. Ik besluit naar de mensen te kijken vanaf mijn bankje. Dat is iets wat ik altijd interessant heb gevonden, kijken naar mensen in de hoop dat ze mij niet zien, alsof ik niet besta. Er lopen veel mensen voorbij, ik probeer te raden waar ze vandaan komen en wat ze hier gaan doen.
Een stel van boven de 50 met allebei een soort hoedje op, komen hier zeker weten voor een vakantie op het strand. Dat valt haast niet te missen, haar man draagt een blauwe blouse met bloemetjes erop, dat je meteen een zon- zee- en strandvakantie gevoel geeft. Ik verplaats mijn ogen, een grote groep kinderen met roze shirtjes komt uit een poort lopen, onder begeleiding van een oudere. Op hun t-shirt staat "Romania-America", het zal overduidelijk te maken hebben met een soort uitwisseling. De kindjes zijn nog jong en houden elkaars hand vast, in een lange rij langs de enge mensen. Ik herken een groepje passagiers die bij mij in het vliegtuig zaten, ze haastten zich naar een lopende band, dat spoort mij aan om ook op te staan. De bagage is gearriveerd. En nu nog mijn koffer vinden!
Laatst gewijzigd door Cherry op 17 jan 2010 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"The enthusiasm of a woman's love is even beyond the biographer's."
- Jane Austen -
leeuwtje
Potlood
Potlood

Oh! Jared?! Dean uit Gilmore Girls??
Dat is zowat mijn lievelingsserie,
ik hoop dat je vlug verder schrijft, ben benieuwd!

O ja, btw: goed beginnetje
Een dromer is iemand die alleen zijn weg bij maanlicht kan vinden, en zijn straf is dat hij de dageraad eerder ziet dan de rest van de wereld.
Oscar Wilde
Cherry
Balpen
Balpen

'Jared... !! Jared hier!' riepen wat paparazzi in de hoop een paar mooie kiekjes van hem te kunnen maken. Hij reageerde er niet op en stapte meteen in de zwarte auto met geblindeerde glazen die hem naast de film studio op stond te wachten. Haastig trok hij de deur dicht om te kunnen ontsnappen van de graaiende handen die hem wilden pakken. Journalisten en fotograven sloegen tegen de ramen in de hoop om nog 1 fotootje te kunnen maken, maar het mocht niet baten. Jared liet een diepe zucht ontsnappen, hier kon hij zich zo aan ergeren. Het raampje dat de voor cabine van de auto afschermde met het passagiers gedeelte ging omlaag. 'Goedemiddag Meneer Padelecki' de chaufeur maakte oogcontact via de spiegel. 'Goedemiddag George' glimlachte Jared terug.
'Heeft u een fijne dag gehad?' ondertussen reed hij de auto weg van de paparazzi en sloeg hij de snelweg op. 'Je kent me George, ook als het niet zo was zal ik ja zeggen' grinnikte Jared terwijl hij opgelucht zijn hand door zijn haar liet glijden. De chaufeur moest lachen 'ja.. daar moet ik je helaas gelijk in geven. Oh! Alma heeft de koelkast weer bijgevult, u zult wel zin hebben in iets'. Jared boog zich voorover om de koelkast open te trekken, een voorraad aan drank en voedsel gaf zich prijs 'Ahh.. super George, bedank Alma voor mij!'. George knikte en zette de radio aan 'ik zal u verder met rust laten'. Het raampje zoemde zacht toen deze op automatische wijze omhoog werd gedraaid. jared trok een blikje 7-up open en nam een slok. Het werken zat er weer even op, over drie dagen moest hij weer een interview doen, erg vervelend vond hij het niet, bij interviews hoefde hij nooit lang in de make-up te zitten. De zon hing al wat lager aan de hemel en kleurde de lucht wat roze. Tevreden genoot hij van de stilte en de rust die in de limousine heerste, maar dat bleek helaas van korte duur. Zijn mobiel ging af, het moment verstoord door een deuntje dat hem haast in een deed krimpen.
- Jane Austen -
Cherry
Balpen
Balpen

'Ja' nam hij met norse stem op. Hier zat hij nou net niet op te wachten, hij had het nummer op zijn display niet herkent dus het was waarschijnlijk weer een of ander blad dat nog een interview wou.
'Jared? Jared Padelecki?' hoorde hij een vrouwenstem vragen.
'Daar spreekt u mee' niet dat zijn stemming hierdoor beter werd, hij wilde het liefst meteen ophangen, maar dat zou dan morgen weer in een roddelblad staan. Hij zag zijn naam al op de voorkant van het grootste roddelblad "Padelecki geen zin meer aan trouwe fans", waarin hij afgeschildert werd als een gruwelijk monster dat geen enkel medeleven toonde.
'Mijn naam is Shanon, van glamour, ik had alleen een paar vraagjes voor u, bent u bereidt om daarop te antwoorden?' ze deed haar best om hem over te halen.
Wat kon het hem ook schelen, ze waren toch nog niet thuis en hij had verder niets te doen, daarnaast klonk ze aardig en oprecht, daar kon hij toch niet tegenin gaan?
'Tuurlijk Shanon, waar gaan die vragen over?' zijn stem klonk wat meer ontspannen.
'Echt? oh, dank je.. echt ik probeer de hele dag al mensen te bereiken, maar niemand wil meewerken.. oke, nu zet ik mezelf voor schut' ondanks het feit dat hij haar niet kon zien wist hij dat ze een rood hoofd kreeg.
'Dat geeft niets, maar waar gaat het artikel over?' lachte hij.
'Oh, het artikel, ja.. het gaat over sterren die in de top 10 lijst staan, dat dus voornamelijk op uiterlijk is gebasseerd' haar stem klonk beschaamd, alsof ze er liever niets over wilde zeggen.
'Aha, oke.. nou, kom maar op!' hij ging er klaar voor zitten en keek ondertussen uit het raam.
'oke, eeuhm, de 1e vraag: Hoe voelt het om uitgeroepen te zijn tot Mister summer 2009?' haar stem beefde een beetje.
'Mister summer? haha wauw, dat wist ik helemaal niet, nou geweldig leuk om te horen natuurlijk, ik voel me zeer vereerd en gevleid' antwoorde hij oprecht.
Aan de andere kant van de lijn was het even stil.
'oke, volgende vraag: De opnames van Gilmore girls zitten erop, heb je verder nog plannen voor de zomer?'.
Daar moest hij even over nadenken, ze had gelijk, nu de opnames erop zaten had hij een stuk meer vrije tijd 'euhm, goh.. daar vraag je me wat, ik denk dat ik als eerst thuis lekker ga uitslapen en genieten van de aanwezigheid van mijn familie, mijn zusje is over een paar dagen nog jarig, dus daar ga ik dan ook helemaal bij zijn!' hij werd enthousiast, bijna vergeten dat hij "vakantie" had.
Ze moest lachen 'Oke, next: Momenteel dus nog te zien in Gilmore girls, wat wordt je volgende televisie/film opdracht?'.
'Ik ben nog niet gevraagd voor iets, ik denk dat ik voornamelijk nog bezig ben met interviews en voor de rest wachten we het af, misschien dat ik nog wat auditie's ga doen voor films die me aanspreken'.
Het gesprek duurde nog even voort, daarna bedankte Shanon hem voor de interview en wenste ze hem een fijne zomervakantie.
Wat klonk dat toch lekker : zomervakantie.
Terwijl hij genoot van dat woord, sloeg de auto een oprit op. Het grind knarste onder de rubberen wielen en tussen de bomen kwam een groot landhuis tevoorschijn. Het huis was van de buitenwereld afgeschermt door een groot hek dat het terein afbakerde.
De tuin was groen en de bloemen die door de tuinier bij werden gehouden bloeiden vollop. Jared genoot, thuis, alsof het nooit anders is geweest.
- Jane Austen -
Priscilla
Puntenslijper
Puntenslijper

Hij speelt toch Sam in Supernatural?
Hij is leuk
En verder ;D
Cherry
Balpen
Balpen

De auto stopte. Zijn hartslag ging nu twee keer zo snel, hij moest er zelf om lachen. Hij had al zo lang gehunkerd naar huis en nu eindelijk was hij er weer.
Hij sloeg het portier open, stapte uit en zette zijn retro zonnebril met metallic weerspiegelende glazen op. George stond achter het portier en pakte zijn klep van zijn pet even vast 'welkom thuis, sir'.
Jared glimlachte 'home sweet home!'
De grote antieke deur vloog open en er klonk een verukt gilletje, waarna zijn zusje de drie trede af draafde en op hem afrende. Hij spreide zijn armen om haar daarin op te vangen 'Susanne!' zwaaide haar rond en het meisje spreide haar armen waardoor het leek alsof ze vloog. Na drie rondjes zette hij haar zachtjes weer op de grond.
Ze sloeg haar armen om zijn buik, veel hoger kwam ze ook niet. Susanne was anderhalve kop kleiner dan Jared. Stralend keek hij omlaag en liet een hand over haar licht blonde haren glijden.
'Jared, lieverd!' zijn ouders stonden in de deuropening, fris en fleurig aangekleed. Zijn moeder, een vrouw van bijna 50, had haar donkerblonde haren in een knot op haar hoofd zitten. Verder had ze een zonnehoed op en een zonnebril, daaronder een licht roze topje met om haar middel een vest geknoopt en een witte luchtige broek, haar look afgemaakt met zwarte slippers. Naast haar stond zijn vader, een man van in de 50, brede schouders, ingepakt in een donkergroene polo. In zijn zwarte haren zaten al wat grijze plukken. Onder de polo droeg hij een zandkleurige driekwartsbroek en blote voeten.
Jared hield van zijn ouders, die ondanks dat ze veel geld hadden, de feestjes en liefdadigheidsgroepen niet zo op prijs stelden, allemaal nep. Het was waar, hij was ooit een keer meegeweest naar een liefdadigheidsfeest en het enige wat hij nog kon onthouden was dat de vrouwen steeds over elkaar roddelden, achter elkaars rug om. Vreselijke mensen, zijn moeder heeft sindsdien besloten nooit zoals hen te worden 'als het erop aan komt’ hoorde hij haar nog zeggen ‘en ik wordt zoals zij, breng me dan alsjeblieft naar een gesticht!’. Zij hadden er altijd vreselijk om kunnen lachen en verder waren ze altijd vriendelijk gebleven tegen de mensen uit de hoge klasse, waarbij zij zichzelf niet rekenden. Het was immers ook niets voor zijn ouders om als elitaire buurtbewoners naar feesten te gaan, waar ze dan achteraf alleen maar kritiek op konden leveren. Zijn vader was advocaat, zijn moeder een freelance kunstenaar. Jared kon duidelijk nagaan van wie hij zijn creatieve kant had. Hij zwaaide terug naar zijn ouders en pakte zijn zusjes’ hand vast ‘we gaan naar binnen, limonade drinken, goed?’. Het kleine meisje keek hem met een grote glimlach en heldere blauwe ogen aan ‘ja.’
- Jane Austen -
Gesloten

Terug naar “Onafgemaakte Fanfictie”