Op een dag waar iedereen zal denken dat het zomer is maar eigenlijk winter,was er een Meisje.ze wou alles perfect hebben! en het enigste wat je dan hoort van de haar werknemers is: Wat ben jij een Alles-perfect! Of waarom al die perfecte dingen? Blablabla in elke zin zit er ''Perfect''. Het meisje was hartstikke rijk(Logisch,ze wou alles perfect hebben) Haar ouders geven alles wat perfect is,Mooie zijde rokken.je ziet geen ene streep of wat dan ook in die rokken. maar toen de klok 1 uur 's middags sloeg.Wou het meisje een PERFECTE naam.(ze heet Rosejuh) De ouders waren nu bezorgt over hun Alles-perfecte Meisje.''lieverd,waarom is ons kind nou een alles-perfect?dat heeft ze niet van mij'' zegt de Vader.Moeder zuchtte extra hard dat de werknemers nieuwsgierig waren.''Waar zullen ze het overhebben?''zegt een werknemer met een roze dienblad.''we doen alsof we gewoon thee brengen!'' zegt een brutale. De 2 werknemers lopen naar de
hal tafel en zetten thee klaar.''Dankjewel,maar goed lieverd zij is al 10'' zegt Moeder.''10?oud? je maakt een grapje,zij gaat gewoon Rosejuh heten voor eeuwig!'' zegt Vader streng.De werknemers staan alsof ze wassenbeeldenspel doen bij de hal Tafel.''weetje Richard,ik ga uit de troon koninkrijk wat dan ook!tot ziens Richard!'' schreeuwt moeder en pakt een soort Toverstokje en liep weg,ver van het koninkrijk,ver van de troon,ver van het alles-perfect meisje.''dag lieverd,we zien elkaar straks..'' zegt moeder tegen haar zelf en tovert met haar toverstokje(of wat het ook is) er kwam een grote poort,ze stapte erin maar liet de toverstok vallen. Vader zagen de Werknemers en hij zegt:''Wat kijken jullie naar?! aan het werk!'' De werknemers moesten giechelen maar knikten en ze gingen naar de keuken.''Papa,waar is mama ze moet hier zijn!'' zegt Rosejuh.''Rosejuh,ze is weg,nou goed?!'' zegt Vader.''Ouch,ze moet hier zijn hoor en trouwens,ik ga heus niet huilen als je zegt dat het MIJN schuld is!'' zegt Rosejuh brutaal en zet haar handen op haar zij.Vader kon wel flauwvallen.''ik ga weg'' zegt vader.''wat hoor ik nou? papa,je gaat toch niet met Mama meelopen! weetje,dat is echt NON-perfect!'' zegt Rosejuh en wijst met haar vinger.''ik ga heus..niet weg,ik moet de mensen folders geven..'' zegt Vader en liep weg.Rosejuh wou wat zeggen maar Vader zegt:''Ojah,wel optijd naar bed he?'' en liep weer weg.Rosejuh Siste en ging naar haar bed.''nog 2 minuten,dan lekker PERFECT slapen'' zuchtte Rosejuh en deed de XXX-SUPERFUSION-PERFECT! Radio en zong als Sabrina starke.''oh,Do for love....''
De 2 minuten waren weggevlogen en Rosejuh deed de radio uit.''nu slapen..'' zegt Rosejuh.
De dag was weggevlogen en er kwam een nieuwe dag aan.Rosejuh kwam PERFECT uit bed en ging naar de ontbijtkamer.Niemand was er,zelfs de werknemers niet.''Hallo?! ik ben pas 10 hoor! dus laat me niet alleen!'' schreeuwt Rosejuh maar niemand hoorde haar.Ze giechelde,is er echt niemand? geen muis,kakkerlak wat dan ook?JA! Rosejuh lachtte duivels en zei:''Alles is nu PERFECT!'' toch moest ze nogsteeds aan haar ouders denken,ACH JOH WAT MAAKT HET UIT!.
Rosejuh ging naar buiten,speelde met wat takjes en zag opeens een toverstok.''Whoo,een Roze tak!'' zegt Rosejuh.ze keek heen en weer.''lol,er is toch niemand!'' zegt Rosejuh en zwaaide met de roze tak.OF THE LIGHT OF THE MOON!*Poof*
ze was een beetje dizzy.''Waar ben ik?'' zegt Rosejuh met een rare stem.ze zag een spiegel en keek erin.''ik ben 6 jaar ouder!'' zegt rosejuh en schrikt zich een Toverstok. ze wist niet waar ze was en WIE ze was.ze keek alleen in de spiegel....
Hoofdstuk 2: En wie ben jij?
Opeens hoorde Rosejuh voetstappen.Snel rende ze weg met grote ''ik ben 6 jaar ouder!'' stappen.''Hallo Rosejuh waarom ben je nou zo bang?'' zegt een Onbekende stem.Rosejuh keek een beetje dom naar zich uit maar stond toch op.'nou hallo ik ben Rosejuh enne,ik was opeens hier toen ik een roze tak pakte maar nu opeens weet ik dat het een toverstok is dus ik was ook alleen want mijn vader was weggelopen door mijn moeder en ik dacht dat het mijn schuld is maar nee enne...'' vertelt Rosejuh.eigenlijk snapt ze zelf niet wat ze zegt of doet,toch floept ze het uit haar mond.''Nou kind ik weet alles al,je bent toch dat arrogante Alles-perfect meisje?'' zei de onbekende stem.Rosejuh wou hem dood schieten maar nee hoor.''ik ben niet een ARROGANT MEISJE!ik ben perfect'' schreeuwt Rosejuh en doet een pinkje omhoog.''zie je wel,ik ben perfect en deftig ik kom teminste uit een rijke familie weetje'' zegt Rosejuh.''haha,praat maar lekker door en ga toch naar pinksteren!'' zegt de onbekende stem.Rosejuh staarde een beetje gek maar zegt:''en wie ben jij?''.De onbekende stem was een man en maakte een buiging.''ik ben Meneer Proto,boodschapper van Koning Prima Pruil'' zei Proto.''Nou,ik weet niet hoe ik hier ben gekomen,je weet het verhaal,maar toch..Waar is mijn moeder? ze heet-'
''Pacter ja dat weet ik'' maakte Proto Rosejuh's zin af.
Meer krijg je weer! :

Meer krijg je weer! :