Gothic girl

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
HetIsAdoraDude
Nieuw
Nieuw

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier...en ben sinds 2 dagen een verhaal begonnen.
Ik ben geen expert..in het verleden heb ik weleens verhalen geschreven, maar je kan dit zien als mijn eerste échte verhaal. :lol:

Het verhaal is in een ik-persoon. En het gaat over de beeldschone populaire Jake die...

Je leest het vanzelf wel. :D
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Hier alvast een stukje:

Gothic girl...

Ik hoor een geluid. Ohja het is het geluid van m’n mobiel natuurlijk. De wekker die ik ingesteld heb om 7 uur 's ochtends.
Godverdomme, ik wou dat school niet bestond, dan kon ik nu lekker lang blijven uitslapen.
Nog 5 minuutjes blijven liggen kan geen kwaad. Het werd me gisteren teveel, na de voetbalwedstrijd ben ik nog wat gaan drinken met wat maten. Nou…wat gaan drinken werd het niet in ieder geval! Het was non-stop zuipen zonder erbij na te denken dat morgen ook nog een schooldag is. En dan dat vervelende kreng die steeds met me probeerde te flirten met wat gejuich van Bas en Thomas er ook nog eens bij.

Met Bas en Thomas ben ik al jaren bevriend, sinds de brugklas. Ook zitten we samen in hetzelfde team. Sindsdien gaan we altijd samen hangen, zuipen, met de groep uit, en altijd gekkigheid uithalen. Tijdens het uitgaan flirten de meiden altijd met ons, ik ga er meestal niet op in, want op een of ander manier is het toch niet mijn type of dan vind ik het maar weer een tuthola. Bas gaat altijd in op het geflirt. En Thomas staat er dan altijd verlegen bij. ‘’Jonge wat heb jij nou?!’’ Zegt Bas dan. ‘’Die chicks geilen op jou man, en jij laat ze links liggen!’’. Dan trek ik mijn schouders op. Ik snap ook niet waarom.
Mijn laatste vriendin…Tessa heette ze, mooi tenger meisje met lange blonde krullen. Zowat iedereen viel op haar op school, talloze ogen staarden haar aan. En ze vond mij leuk. ‘’Mazzelpik dat je bent!’’ zeiden m’n vrienden. Die hadden namelijk ook een oogje op Tessa. Uiteindelijk ging het uit en is Stefan haar achterna gegaan. De 5 minuten waren allang voorbij...

Langzamerhand stond ik op, liep halfmoe naar de badkamer. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Jesus, wat zie ik er brak uit.
Een enorme koppijngehalte stijgt naar boven. Ziek melden kan ik ook niet, dat heb ik de vorige keer al gedaan. Vond m’n ma niet erg leuk. Ik neem mezelf voor om de volgende keer het slechts bij 2 of 3 biertjes te houden. Ik trok m’n boxershort uit, nam een koude douche en droogde mezelf af met een handdoek.
Daarna poetste ik m’n tanden en deed al dat random gedoe. Begon me snel aan te kleden. Blijkbaar lag ik dus langer dan 5 minuten in bed. Ik trok een spijkerbroek aan met een donkerblauwe t-shirt met een ‘’love life, then life will love you’’ tekstprint erop.

Ik liep weer naar de badkamer en bekeek mijzelf in de spiegel. Blauwe ogen, donkerblond haar in golven, alles in goede verhouding, symmetrisch en volle lippen. Ik keek duf naar de spiegel. Daarna liep ik weer m’n kamer in en pakte m’n tas en jas.
Toen hoorde ik een beltoon. Ik pakte mijn mobiel en las Thomas op het scherm.

‘’Met Jake’’ zei ik droog, alsof ik niet weet dat het Thomas is. ‘’Heey gast! Nog lekker geslapen? Gister was wreed man, haha’’. ‘’Gaat wel man, heb enorme koppijn, helemaal geen zin school’’ zei ik. ‘’Ah jammer gast, wou vragen of je zin had om met mij, Mike, Dieter en Bas te gaan chille na school’’ zegt Thomas. ‘’Wat dan?’’. ‘’Nou…we wouden nog naar het park gaan, een blowtje doen en dan de kroeg in!’’. ‘’Hmm nee ik heb nog wat huiswerk dat ik moet afmaken en ik heb geen zin om weer onwijs veel deo te gaan spuiten, zodat me ouders het niet te weten komen’’ zei ik. ‘’Ah man, wat een slap excuus, maar is goed, dan zie ik je wel op school verder! Hou je taai!’’. ‘’Mazzel’’ zei ik. En met een zucht hing ik op.

Ik liep naar beneden. Zo te zien zijn m’n ouders al naar hun werk. M’n moeder werkt voor de gemeente. En m’n vader runt een eigen wijn en delicatesse zaak. Ik loop naar de koelkast, pak een blikje redbull om wat energy te krijgen en pak uit de kast linksboven een ontbijtkoek. Ik eet het op en loop met de redbull in m’n rechterhand naar de deur. Ik pak de bos sleutels uit mijn broekzak en doe het slot van m’n fiets open. Ik woon niet zo ver van m’n school. Het is maar een kwartiertje fietsen. Ik doe havo op school. Hierna wil ik naar het vwo. Mijn interesse gaat naar psychologie.

Als ik op het schoolplein aankom zie ik Thomas, Bas en Stefan al staan roken. Om hun heen staan Vera, Nathalie en Miranda. Ook 3 meisjes uit mijn klas. Bas zwaait en Thomas kijkt mijn kant op. Ik zet mijn fiets op slot in de schuur, en loop naar ze toe. In mijn rechter broekzak pak ik m’n pakje lucky strike en steek een peuk op. ‘’Heb je het al gehoord? We zijn de laatste 2 uur vrij!’’ zegt Bas. Stefan zit met Vera te praten en kijkt ineens op als hij Tessa ziet. ‘’Ey we kunnen die tijd nuttigen door bij Gregory anderhalf gram zakje wiet te bietsen!’’ zei Thomas opeens. Ik ga niet mee in het gesprek want Thomas weet dondersgoed dat ik niet kan, en rook verder mijn peuk.

Ik merk dat Miranda continu naar mij kijkt en zegt ineens onverwachts ‘’Hey! Daar komt de dood aan!’’. Alsof ze indruk op mij probeerde te maken. Iedereen kijkt richting de schuur. En ik zie een zwarte rug met mooie rondingen bij de taille en vormen bij de heupen, lange zwarte haren, 2 witte armen, 2 witte mooi gevormde slanke benen die een gaas panty aanhebben, een korte zwarte fluwelen rok met allemaal kruizen erop. En dan draait ze zich om.
xESCAPETHEFATE.
Nieuw
Nieuw

Moooimooi.
Ik vind het onderwerp ook wel iets ;o
Gauw verder. n__n
My heart in you're hands.
Can I trust you?
Liz
Balpen
Balpen

Welkom op het forum! :)
Allereerst even een verzoekje, post je stukken verhaal aub niet in kleur, maar gebruik gewoon de standaard kleur, je stukjes offtopic kun je wel kleuren, maar bij je verhaal is het gewoon niet zo prettig lezen in een fel kleurtje.

Verder je verhaal. Erg leuk beginnetje :) Ik zie het helemaal voor me, hoe die jongens zich s' avonds kapot zuipen en vervolgens de volgende dag heerlijk brak zijn ;-)

Ik zie weinig spelfouten, maar je wisselt wel van tijden.
Voorbeeld:
HetIsAdoraDude schreef:Langzamerhand stond ik op, liep halfmoe naar de badkamer. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Jesus, wat zie ik er brak uit.
Een enorme koppijngehalte stijgt naar boven. Ziek melden kan ik ook niet, dat heb ik de vorige keer al gedaan.
eerst zit je in de verleden tijd: stond, liep, bekeek.
Dan stap je opeens over naar de tegenwoordige tijd: zie, stijgt, kan, heb.
Je kunt beter kiezen voor een van de 2 tijden, dus bv alles verleden tijd, dan krijg je dus dit:
Langzamerhand stond ik op, liep halfmoe naar de badkamer. Ik bekeek mezelf in de speigel. Jezus, wat zag ik er brak uit. Een enorm koppijngehalte steeg naar boven enz.
Maar het kan ook allemaal in tegenwoordige tijd, wat jij wilt.
HetIsAdoraDude schreef:‘’Met Jake’’ zei ik droog, alsof ik niet weet dat het Thomas is. ‘’Heey gast! Nog lekker geslapen? Gister was wreed man, haha’’. ‘’Gaat wel man, heb enorme koppijn, helemaal geen zin school’’ zei ik.
Probeer iedere keer wanneer iemand anders een zin zegt, op een nieuwe regel te beginnen, dus:
‘’Met Jake’’ zei ik droog, alsof ik niet weet dat het Thomas is.
‘’Heey gast! Nog lekker geslapen? Gister was wreed man, haha’’.
‘’Gaat wel man, heb enorme koppijn, helemaal geen zin school’’ zei ik.

Zo ik hoop dat je er wat aan hebt ;)
Ik hoop snel meer te lezen, ik ben namelijk erg benieuwd naar de ''Gothic girl''!
You know you love me...
Elise
Potlood
Potlood

Haha, ik dacht bij de titel dat dit een verhaal was over een meisje, en dan ook vanuit de gedachten van het meisje. Maar het is echt heel anders dan ik had verwacht. Dat is wel leuk juist, want ik vind niet dat een titel de hele loop van het verhaal duidelijk hoeft te maken. En zoals ook al werd gezegd, ik ben benieuwd naar die gothic girl!
Lessie
Vulpen
Vulpen
Contacteer:

Ik dacht hetzelfde, Elise :P Goed geschreven! Ik ben het ook eens met Liz' punten. Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Sometimes is there a day to forgiveness... Sometimes is that day to revenge.
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”