Overleg topic Groepsverhaal

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Muiss
Balpen
Balpen

Vroeger zat ik altijd op een ander forum. Daar deden ze soms ook wel aan groepsverhalen.
Een paar mensen gingen dan samen een verhaal maken. Ieder een eigen persoon. Zo hadden we het een keer over een studentenhuis, een vakantie, een groep vrienden, en soms hadden we het toen over een kostschool ofzo.
Dat lijkt me ook echt leuk om te doen hier!
Schrijf je nu in, en bedenk alvast waar we het over willen doen, wie je wilt zijn, hoe hij/zij heet, enzv.

1. Muiss
2. Artemiss
3. Spoekie
4. xIMISSYOU
5.
6.
7.

--- Daarna mag je dit invullen als je het weet!
Naam persoon:
Leeftijd:
woont in:
karakter:
uiterlijk:
overig:
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
Muiss
Balpen
Balpen

Oké geen reacties?
Laatst gewijzigd door Mirry op 31 aug 2009 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet dubbelposten Muis ;) Geef het een beetje tijd of nodig per pm mensen uit om mee te doen ;)
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hey hey! Count me in!
Een vakantie is op zich een goed idee. Het kan ook een korter verhaal zijn, dat je het over een feest doet. Maar een vakantie lijkt mij het beste. Een camping, bijvoorbeeld.

Naam: Lilian (Er bestaat niemand die Artemiss heet, haha.)
Leeftijd: 14 (Zoveel mogelijk waarheidsgetrouw, dan maar...)
Woont in: Ehm... Gouda.
Karakter: Ouderwets en dwars. (Ik overdrijf mijn persoonlijkheid nu, hè?) Diep vanbinnen geen onaardig persoon, maar erg prikkelbaar. Probeert in alles dwars te liggen. In muzieksmaak, kledingstijl, mening en taalgebruik. Bedenk zelf wat nog vergeten is. Kan af en toe ook behoorlijk kattig uit de hoek komen. Heeft door dit alles niet veel vrienden.
Uiterlijk: Bruin haar dat snel vet wordt, licht gebruinde huid en bruine ogen. Op zich redelijk oké figuur, alleen aan de stevige kant. Bepaald geen spriet, maar ook niet veel te dik. Maar wel een beetje. ;)

Zo goed?
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...

-Herman van Veen
Muiss
Balpen
Balpen

Hehe, ja prima.
Ik doe sowiso ook mee.. Wie nog meer ?

Naam persoon: Bibi (nee zo heet ik niet, maar ik vind het zo dom klinken: 'blabla' zegt M. (mijn naam dus)
Leeftijd: bijna 18.
woont in: Drenthe, in een gehuchtje. Laten we het maar Zuidwolde noemen.
karakter: Lief. Soms onzeker. Kan soms, heel soms overstuur raken als de woorden hard aankomen. Heeft aardig wat vrienden. En houd van jongens. (ghehehe) Verder zit ze in het onderwijs, en houdt dus van kinderen.
uiterlijk: Oké figuur. Niet dik, en niet de dunste. Blauwe ogen, donkerblond-rode gloed haar. Verder een leuke kledingstyle, maar niet opvallend.
overig: --------
Muiss
Balpen
Balpen

Zullen we anders samen een verhaal maken?
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja hoor, dat lijkt me leuk. Maar ik stel voor dat je nog heel even wacht, voor het geval dat iemand zich nog aanmeldt.

En vraagje, hoe stel je je dat voor? Gewoon hier beginnen met het schrijven van een verhaal en dan om de beurt een stukkie of echt georganiseerd?

-Herman van Veen
Muiss
Balpen
Balpen

Om de beurt een stukje. Dat lijkt me denk ik het makkelijkst. Ik bedoel, ik heb school, jij hebt school.
ik heb werk, jij weet ik niet.

Waar gaan we het over hebben?
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Willen jullie deze besprekingen verder per PB houden?

Alvast bedankt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Naam persoon: Larissa
Leeftijd: 18
woont in: Utrecht (omdat het gewoon het mooiste stadje blijft)
karakter: behulpzaam meisje, heeft snel een eigen mening. Houd van allerlei sporten. Kan soms redelijk bazig uit de hoek komen. Het laat haar koud wat andere over haar denken.
uiterlijk: Blond haar tot midden van de rug, blauwgrijze ogen. Sportief uiterlijk niet dun maar wel gespierd, strak buikje etc. Houd van allerlei soorten kledingstylen
overig: Is erg sportief en vaak daarom weg met vrienden of met andere groepen mensen.
Verleden, Vertrouwen, Verloop van je leven...
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Dit lijkt me wel leuk! :D Ik doe zeker mee!

Naam persoon: Stella (Niet mijn echte naam, dat lijkt me een beetje raar ^^)
Leeftijd: 15
woont in: Gent
karakter: Het kan haar niet schelen wat andere mensen van haar zeggen. Ze is redelijk open maar zal nooit echt alles van zichzelf laten weten, alleen aan echte vrienden. Ze is behulpzaam, lief maar kan soms gemeen en koppig uit de hoek komen. Houd vooral van dansen en muziek.
uiterlijk: Bruin lang haar (tot een paar centimeter over haar schouder), groen-grijsblauwe ogen. Ze heeft een goed figuur, is niet te dun en niet te dik en is ongeveer 1.55 groot. Haar kledingstyle is simpel maar wel volgens de mode. Stella houd overigens ook van hoge hakken.
overig: /
Komt met: drie vriendinnen: Jolien en Isabelle.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Fijn dat er zoveel mensen meedoen, opeens, zeg! Maar ehm... zijn een paar jongens ook niet handig? *hint* *hint*

-Herman van Veen
Muiss
Balpen
Balpen

Oké, misschien is het dan handig, omdat ik niet slim ben in berichtjes prive te sturen, elkaar's email te hebben? Dat we groepsgesprek hebben op msn en dan overleggen?
Aan de andere kant snap ik jullie ook wel als jullie het niet willen.

Ik wil opzich wel een jongen zijn. Echt zo een populaire jongen. Waar willen we het over hebben.
Dus zullen we 2 jongens, 2 meisjes doen?

Een paar ideeen van mij:
- We onmoeten elkaar op een camping, zijn met onze ouders mee, of met een vriend/vriendin.
- We zijn allemaal mensen die op één school zitten. Een a la Carry - Slee verhaal. (over de middelbare school dan bedoel ik)
- We zijn een vrienden groep samen op vakantie naar een land ver weg.
- Of?? Zeggen jullie het maar!

Sorry moderators; ik denk dat we het zo het beste kunnen overleggen!
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Misschien moeten we ergens een overleg topic openen (mod's ? enige idee waardit wel mag ? :P) Want anders word het verhaal en overleg doorelkaar en das ook niet handig opzich. En misschien moeten we even een lijstje maken wie er al mee doen ? En moeten we misschien niet even wachten tot er nog meer mee doen ?
naja zijn maar suggesties
liefs spoekie
P.s. PB kan altijd nog eah ^^
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dan word dit topic jullie overleg topic. Nu jullie met meer zijn is dat inderdaad handiger.
Zet dan hier jullie personages in en dergelijke en maak dan voor het echte verhaal een ander topic aan.
Dan blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Ik zal de titel veranderen voor jullie :)

(ik ben ook zo vrij geweest om iedereen die zich op heeft gegeven in het lijstje te zetten)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

dankjwel sabbientje ^^. En muiss aangezien jij het verzonnen heb geen ik jou nu het woord ? Zeg maar wat we moeten doen ? ^^
Muiss
Balpen
Balpen

Oké,

Zoals ik al zei , ik wil graag weten wat jullie idee is waar we het over willen doen.
Zoals wat ik hier boven zei. Laten we stemmen ofzo.

Ik vind het wel leuk om een a la carry slee verhaal te maken.

We posten dus elke keer per persoon een stukje. Ieder heeft zijn eigen karakter.
& als we nou 2 jongens, en 2 meisjes doen, kunnen we het zeg maar splitsen.
Ik wil wel graag een jongen zijn, wie bied nog meer?

Verder is het misschien leuk om eerst de richting van het verhaal te weten, en dan pas de karakters kunnen bedenken voor jezelf.

Dus:

Jongen: Muiss, ....
Meisje: ...., ....

Wie stemt er voor Carry Slee, dus middelbare school: Muiss
Wie stemt er voor vakantie naar Italie, Spanje, Blanes, Lloiet, enzv:
Of een ander idee?:

Oké als we dit weten kunnen we de karakters doen, denken jullie niet.
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Ik wil ook wel dat al la carry slee doen. Maar muiss ? hoebedoel je dat steeds per persoon 1 stukje want kijk we zijn allemaal andere karakters zie je het dan voor je als 4 verschillende verhalen zeg maar of schrijven we uit 4 punten over dezelfde gebeurtenissen? Dat het echt 1 verhaallijn blijft :mrgreen: Okeej volgens mij verwoord ik mezelf niet zo goed nu maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :angel
Muiss
Balpen
Balpen

Ik denk dat we gewoon een verhaal moeten doen, over je personage, dus ik persoon geschreven.
Dat we elkaar opvolgen, en soms elkaar zien en dat als ze met elkaar praten , dat dat bij iedereen zo is.

(misschien kun je wel kijken op www.fancy.nl/forum)
Dan zoek je groepsverhaal op, dat kun je daar zoeken, en dan vind je er vast wel zo één!
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Nee okee ik snap je wel maar denk vraag het even om misverstannden te verkomen :mrgreen:
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Kijk, een á la Carry Slee verhaal hoeft natuurlijk niet perse over school te gaan. Ik ben wel voor de vakantie, en op die vakantie zijn er ook jongeren van de middelbare schoolleeftijd. Dan krijg je een zelfde soort thema, alleen dan in een iets zonnigere omgeving. Bijvoorbeeld Zuid-Spanje? Ergens op een jeugd camping of iets dergelijks. Die mensen hoeven elkaar niet van school te kennen.
En waar de discussie eerder over ging, ik denk inderdaad dat het het beste is als we allemaal vanuit onze eigen perspectief schrijven over dezelfde gebeurtenissen. Dit topic hoeft niet te verdwijnen als we eenmaal aan het schrijven van het daadwerkelijke verhaal begonnen zijn. We kunnen hier altijd nog overleggen over de loop van het verhaal, om te voorkomen dat het te onlogisch wordt.
(En sorry, maar ik speel liever een meisje dan een jongen... past beter bij mijn typetje, denk ik.)

-Herman van Veen
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Mij lijkt, net als artemiss, een a la carry slee verhaal op vakantie wel leuk. Ik zie Spanje of Italië wel zitten. Dan ontmoeten de personages elkaar bv op de camping ofzo. En dit topic moet inderdaad niet verdwijnen, het is handig voor kleine details, de karakters van de andere personages nog even te bekijken, etc...
Ik zou ook liever een meisje spelen, ik ben echt slecht om in het leven van een jongen te stappen. Nouja ^^
Btw, worden de karakters nu ook verandert? Kleine aanpassingen of word dit helemaal opnieuw gedaan?
~*~
~*~

Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Vakantie is voor mij ook prima ^^ En mij leek het inderdaad ook handiger dat we over dezelfde gebeurtenissen schrijven uit je eigen karakter anders heeft het niet zo veel met elkaar te maken :angel
Muiss
Balpen
Balpen

Oké, ik verander het dus wel, omdat ik een jongen ga spelen. Ja, dan doen we dat! Ik vind het nu al leuk!

Verder, gaan we een lijstje maken, dat iedereen weet na wie ze komen, en wie na hun komen?
Of schrijven we wanneer we het leuk vinden? (daarben ik iets meer voor in:$)

Oké dat was het. Ik vind een a la CS verhaal prima, voor op vakantie.
Waar gaan we naar toe? Misschien Kreta, Tunesie, Spanje, in een appartementen complex?
Of gaan we voor de camping?
(ik ben meer voor een appartement, dat lijkt me wel leuk om te schrijven)
Ik wil eerst dat weten voordat ik het karakter van mijn personage ga neerzetten.

Ik ga taart eten, want ik ben vandaag 18 geworden!
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Nou in iedergeval gefeliciteerd ^^ En euhm moeten we niet een klein beetje een plot hebben? Waar, wat, hoe ? En mijn voorkeur gaat uit naar spanje :P aangezien dat gewoon mijn favo vakantie land is en misschien is een huisje delen ook wel een leuk idee ?
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Gefeliciflapstaart! Nu mag je ook officieel de autowegen onveilig gaan maken, of niet? ;)

Ik ben heel erg voor Kreta, daar heb ik nog ernstige/leuke vakantieherinneringen aan. (Van super-leuk waterglijbanenpark tot kakkerlakken in het appartement. Grote kakkerlakken.) Dus dan moeten we dat nog uitvechten, Spanje of Kreta? Of misschien heeft iemand anders nog een voorkeur?
En dan had ik ook nog wat vraagjes: Kunnen er ook personen met tekst meedoen die niet speciaal door iemand worden gestuurd, bewijze van spreken? En mag ik als ik vanuit mijn karakter dialogen schrijf, ook tekst verzinnen voor het personage van bijvoorbeeld Muis, als ik toevallig met haar, of hem bedoel ik, in gesprek ben? En voor ieder ander personage ook? En mogen anderen mijn karakter ook dingen laten zeggen?
Dat vroeg ik me dus af.
En tja... een plot? We hebben nog niet eens echt een begin. Doet er zich een probleem voor? Zijn het gewoon de sociale ontwikkelingen binnen de groep? Gaan we dat überhaupt van tevoren afspreken of komt dat spontaan? Zeg het maar...

-Herman van Veen
Muiss
Balpen
Balpen

Oké,
Artemiss:

Je mag met iedereen praten die je wilt, en ook mogen ze antwoorden. Dus wat je zei, dat mag.

Verder vind ik zelf kreta leuk. Ik denk dat ik bijv. met een vriend naar Kreta/Spanje kom. Dus andere personen mogen er ook in komen.

Voor een voorbeeld; kijk maar eens op www.fancy.nl/forum
Ik denk dat jullie dat echt moeten doen, dan zie je precies hoe ik het bedoel.

Dan zoek je boven aan de naam: La costa del rijona
Dan vind je vanzelf een groepsverhaal.

Nog msn uitwisselen?

Meer vragen? Waar speelt het af?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik vind Kreta ook best wel leuk, al ben ik daar nog nooit geweest en weet ik er niet barst veel over (maar ik kan gaan opzoeken, etc).

Ik stel voor dat we het bij ons personage zetten wie we meebrengen en (eventueel) met hoeveel ze er zijn? Dat lijkt me handig, zo weet je wie je nog kan aanspreken etc.

Even vraagje, zitten we op een camping of appartement ofzo? Zitten we überhaupt wel in het zelfde appartement/camping/etc?

Ik denk dat we wel moeten bespreken hoe we beginnen, bv van als we thuis vertrekken of van als we aankomen in/aan het/de appartement/camping/etc. Zo kunnen we allemaal uit ons eigen standpunt bv vertrekken. Het kan natuurlijk ook dat er een iemand aankomt en er al iemand is enzo. Maar dat lijkt me handig om te weten.
~*~
~*~

Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

@ xIMISSYOU: Ik stem voor dat we allemaal net aankomen daar, op een camping (dat is groot, dus daar kun je veel kanten mee op) en dan kun je zelf verder bepalen hoe en met wie. Inderdaad handig om het even bij je personage te zetten. Mijn personage komt gewoon alleen, gewoontegetrouw. ;)

-Herman van Veen
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Heey,
zou ik eventueel nog mee kunnen doen??
Lijkt me namelijk leuk^^^^
ik hoor het wel.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Yaartje, ik geloof wel dat je nog kunt meedoen hoor. We zijn immers nog niet begonnen en tevens zou het geen probleem zijn geloof ik. Toch? Leuk dat je ook wilt meedoen. :sweet :angel
~*~
~*~

Muiss
Balpen
Balpen

Tuurlijk kun je nog mee doen!

Oké we hebben nu dus:

- We willen in Kreta op vakantie gaan.
- De karakters kunnen nog altijd veranderd worden.
- Muis is een jongen, de rest weet ik zo eve niet meer.
- We gaan op een caming staan.
Moeten we verder nog wat weten?
Of zal ik mijn karakter nu veranderen en misschien als eerste beginnen met het verhaal?

Wat word de titel? Of zetten we alleen maar groepsverhaal neer?

Liefs
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Euhm titel mag jij verzinnen ? :P En ik denk dat het wel handig is om de personage's eerst even te veranderen en doen we een vaste volgorde met schrijven ? Want bij mij persoonlijk heb ik af en toe dus gewoonweg geen tijd om me achter me laptop te verschranze om te type? Dus hoe doen we dat ?
Ik ga straks wel even mijn personage aanpassen ;)
liefs spoekie
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

In principe zou het mogelijk moeten zijn om iedereen wanneer hij/zij wil te laten schrijven, maar het gevaar is dan dat er sommige mensen nauwelijks meer meedoen. Dan zou je zo'n regel in moeten stellen zoals: 'Wachten met opnieuw posten tot er twee anderen hebben gepost.'

(Ik neem trouwens aan dat iedereen weet dat Kreta een eiland is en je er heen moet vliegen, of een héle lange autorit + boottocht moet maken?)

-Herman van Veen
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Heey,
bedankt dat ik nog mee mag doen!
Moet ik nu al mijn personage aanmaken, of...?
Ik zal zo alles ook nog is gaan lezen over wat jullie bedacht hebben.
Over het posten, wat ik meestal fijner vind met zulke verhalen is omstebeurt? Zo kan ik me beter concentreren op mijn stukje enz.
Ik wil dan daarbij nog het liefst een meisje spelen, maar eventueel kan ik er altijd nog een jongen bij doen, maar daar ben ik persoonlijk gezegd niet echt goed in...
Muiss
Balpen
Balpen

We kunnen denk ik zelf kiezen hoe we naar Kreta gaan. Een persoon kan bijv. vrij arm zijn, en niet met het vliegtuig gaan, maar dan met de boot, en auto.

Verder ik vind het het makkelijkst dat we gewoon na elkaar schrijven, maar dat er wel twee mensen na je eigen stukje hebben geschreven, voordat jij weer mag.
Dat is misschien een idee? (ik weet niet wat Artemiss wou gaan doen?)

Verder, misschien moeten we nu bezig met onze karakters.
Dus:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Overig:
Wie zijn er met je mee?:

Ik denk dat we gewoon juist niet onszelf moeten zijn ,maar hele andere types moeten zijn.
Ik ben zelf bijv. in de klas niet populair, maar ook echt niet een nerdy. Zeg maar gewoon omgaand met iedereen. Ik ga voor mijn personage juist een jongen doen die een beetje macho is, en echt knap is, maar ook uber lief.

Het verhaal gaat dus over een 5 tal jongeren die op Kreta op een camping vakantie houden. Deze camping is vrij groot, met een discotheek? Hoe heet de camping, bij Chersonisos?
Verder, wie wordt er nog een jongen?

Zo, dat was het... Wanneer beginnen we het verhaal?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb allereerst even een vraagje. Maken we onze karakters hieronder opnieuw of veranderen we die gewoon?
Dat er een discotheek is lijkt me wel leuk. En ook zo iets barachtig enzo. Dat lijkt mij wel leuk. Wat vinden jullie?
Ik denk dat we wel kunnen starten als niemand nog vragen heeft.
~*~
~*~

xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Die discotheek lijkt me wel leuk ja. Het is denk ik eerst handiger dat ik mijn personage eerst doorgeef voor we starten? Dat bergachtige heeft inderdaad ook wel iets, al weet ik niet of Kreta bergen heeft.
@ Muiss: Ik wil wel een jongen en een meisje spelen? Als we jongens te kort komen. Dan kunnen dat broer en zus zijn ofzo.
Muiss
Balpen
Balpen

Jaa, dat kan ook wel.
Ik verander mijn karakter wel helemaal. Die zet ik gewoon hieronder. En als intro berichtje straks komen deze karakters ook weer naar voren. (ik hoop dat je dit snapt.)
Morgen ga ik met mijn karakter beginnen.
Laten we zeggen dat dinsdag de eerste begint met schrijven? Misschien is het slim dat ik dat als eerste doe?
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Hier mijn 2 karakters, zowel jongen als meisje. Schrijven we overigens in ik-vorm of hij/zij vorm? Mij maakt het overigens niet uit wie er begint :)
Waar posten we het verhaal? Hier, of...?

Naam: Tiffany
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Lang, slank, donkerblond haar
Karakter: Aardig, in het begin wat verlegen, maar als ze de anderen kent, niet meer
Overig: ze houd vooral van wandelen in de natuur, houd van tekenen en vind het leuk om lekker op het strand te zijn, daarbij heeft ze een goede band met haar broer
Wie zijn er met je mee?: Alleen haar tweelingbroer

Naam: John
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Lang, slank, donkerbruin haar
Karakter: Net als zijn zus aardig, kan vaak al snel opschieten met de mensen om zich heen
Overig: Houd vooral van sportief bezig zijn, in de natuur wandelen zoals zijn tweelingzus, op het strand bezig zijn met volleybal of gewoon zwemmen, hij heeft een goede band met haar zus
Wie zijn er met je mee?: Alleen zijn tweelingzus
Muiss
Balpen
Balpen

Ik schrijf in ik vorm. Vind het heerlijk om in van die karakters in te kruipen. Lijkt me eigenlijk ook het makkelijkst. Jij schrijft je persoon in ik vorm, de andere personen schrijf je natuurlijk met hij/zij.

Naam: Nathan
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Bruin haar & vrij lang (surfkapsel), leuke kledingstyle, vrij hip, maar toch heerlijk normaal. Allstars onder zijn broek. Verder aan zijn rechter oor een oorbel.
Karakter: Aardig, sociaal, meidengek, nieuwschierig.
Overig: Hij speelt in de band die af en toe in de discotheek optreedt. Hij speelt gitaar, en zingt af en toe mee met de leadzanger. Verder slaapt hij gratis bij het appartement waar de bandleden van de discotheek mogen slapen.
Zelf vind hij het maar niks, want hij was hier op vakantie, en wou gewoon avonturig op de camping staan. Zelf doet hij ook aan kiten, en is daar aan verslaafd.
Wie zijn er met je mee?: Met 3 andere bandleden. (wie dat wil zijn mag dat ook wel zijn)
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

John kan eventueel nog in die band zitten? Dan heeft die zijn zus gewoon uitgenodigd?
Moeten we nog iets bespreken qua liefdes enz.?
Tenzij dat er niet in zit, maar dat schoot me ineens te binnen en ik-vorm is goed, vind ik zelf prettig schrijven.
Muiss
Balpen
Balpen

Reageren de anderen ook nog?
Ja kan opzich wel, maar wordt het dan niet te vriendelijk? Dat iedereen elkaar al kent enzo? Zeg het maar hoor! Mij maakt het niet te veel uit.
Het is misschien wel leuk dat we juist goede vrienden zijn, ja of juist niet.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik zat een hele dag op school dus ik kon niet reageren. Ik wil best, net als yara een jongen en een meisje spelen. Je zegt maar of dat kan. Morgen zet ik hier even mijn karakter want nu moet ik weg xP en ik wil wel even wachten op antwoord. ^^
~*~
~*~

xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik denk dat de anderen nog met andere dingen bezig zijn en vanzelf zullen reageren, laat ze de tijd nemen :)
We kunnen alleen John bij de band doen? Het zijn maar drie bandleden, dat maakt weinig uit. Dan is Tiffany de enige die de meeste kent, mss makkelijker dat iedereen twee personage's doet? Een jongen en een meisje?
Het is maar een idee?
Muiss
Balpen
Balpen

Ja, dat is ook wel een idee! Ik zal ook wel een meisje spelen. Maar dan totaal anders, en die kent dan niet Nathan. En ook wordt ze niet verliefd op hem, want dat vind ik maar niks, op mezelf verliefd worden.

Verder ik wacht af.
Iedereen dus een jongen en een meisje, Of 2 meisjes, of 2 jongens.
Haha, dat mag je allemaal zelf weten. En als je maar één karakter wil m,ag dat ook!

Ik wacht af op de karakters van Artemiss en xIMISSYOU, en dan kunnen we alles echt afspreken, do you think?

xx
Gesloten

Terug naar “Groepsverhalen”