Avondrood

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Moltress
Puntenslijper
Puntenslijper

avondrood
lippen bloot
ook een pauw
ik hou van jou
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Je begint leuk en veelbelovend, maar ik volg het helemaal niet meer vanaf de pauw.
Sowieso zou ik hem iets meer uitwerken en er nog even wat aan doen, hij is erg kort (wat niet slecht hoeft te zijn) en ik denk dat je hier nog veel meer mee kan ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Moltress
Puntenslijper
Puntenslijper

lippen bloot
kippen dood
ook een pauw
ik hou van jou

beter? c:
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Hehe nou heb je geen avondrood meer x3
Ik vind het idee avondrood juist zo mooi, ik zou er zelf een heel gedicht bij kunnen schrijven.

Avondrood
lippen bloot
In de ochtend dauw
Vast aan jou

^ Dit is iets volgens jouw rijmschema, hoewel ik er een gedicht zonder rijm bij zou schrijven. Ik weet niet, het is erg cliché.
Je gedicht is niet echt een.. geheel zegmaar. Er is geen verband tussen 'lippen bloot', 'ik hou van jou' en 'kippen dood' 'ook een pauw'. Ik heb het gevoel dat het er alleen maar staat voor de rijm.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Moltress
Puntenslijper
Puntenslijper

Neh mijn gedicht klopt wel. Het is gebaseerd op algemene cliche gedichtjes :b
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Als je 't zo bekijkt heb je er een goed droog gedicht van gemaakt x3
Moltress
Puntenslijper
Puntenslijper

Dankje >=)
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”