Herinneringen

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik heb niets aan Imke toe te voegen, mooi geschreven hoor :D
The quiet scares me cause it screams the truth
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Wow jullie zijn wel erg snel. Bedankt voor de reacties :D ! Sorry dat ik niet zo snel post, maar heb de laatste tijd wat minder inspiratie en jullie lopen helemaal bij dusja. Ik vond 'm in het begin ook raar Imke dus heb dat ook wel expres proberen erin te zetten ;) .
You're the one who cries, when you're alone..
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Die komende zaterdag gingen we weer samen zwemmen. Dit keer was je gelukkig wel op tijd en toen ik aankwam stond je netjes naast de schuifdeuren op me te wachten. Ook het praten ging beter. De gesprekken liepen een stuk soepeler, ook al moest je soms wel nog steeds erg lang nadenken. Dit bleef ik raar vinden, maar om de sfeer niet te verpesten, vroeg ik het niet aan je.

Ook op het zwemgebied maakte je grote vorderingen. Je kwam erachter hoe je met je spieren extra hard kon gaan zwemmen door ze op een bepaalde manier te gebruiken en ook de basistechnieken zaten er aardig in. Als je zo door ging moest ik nog uit gaan kijken voor je. Je deed in ieder geval hard je best en dat deed me goed om te zien.

Toen de tijd ongeveer halverwege was hadden we het samen over sporten. “Wat ik doe? Op moment zit ik alleen op tafeltennis en dat speel ik drie keer in de week”. En jij? Vroeg ik nieuwsgierig. “Nou uhm, ik weet niet of ik dat wel wil vertellen.” Nee hè, ging je nou weer raar zitten doen, dacht ik bij mezelf. “Ik kickboks, maar ik wil liever niet dat je dat op school verteld.” “Waarom niet?” “Mensen zijn vaak bang voor kickboksers.” Gelukkig, dit was tenminste nog een redelijk normale reden. “Kickboksen lijkt me vet, is het moeilijk om te leren?” Vroeg ik enthousiast, ik had het vaak op tv gezien en keek altijd hartstikke tegen die mensen op. “Als je een goede trainers hebt niet nee?” Ik besloot een gok te wagen, je had me nu zo’n mooie kans gegeven om op in te spelen. “Zou jij een goede trainer kunnen zijn, ik bedoel, voor mij?” Een tijdje bleef het stil, ik wachtte geduldig af en twijfelde of ik deze vraag wel had moeten stellen. “Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik wil het best met je proberen.” “Wou, dankje, hartstikke tof van je! Heb je toevallig je agenda bij of spreken we op school een datum af?” Ik wilde het meteen vast hebben liggen voor het geval dat jij je zou bedenken. “We spreken op school wel een datum af.”

Toen ik een paar uur later op de fiets zat was ik blij met mijn zet. Dit was weer een nieuwe vordering in het proces om vrienden met je te worden, want nu zou ik huis en je ouders ontmoeten. Toch kwamen er ook meteen piekeringen opzetten. Wat voor een huis zou je hebben? Zouden je ouders me wel aardig vinden? Zou ik niet gaan blunderen door de zenuwen? Hoe moeilijk zou het kickboksen zijn? Ik besloot maar niet langer door te gaan, ik maakte mezelf waarschijnlijk alleen maar bang. Ik mocht tevreden zijn nu. We waren weer een stap dichter bij een liefdesrelatie en dat was uiteindelijk mijn doel.
You're the one who cries, when you're alone..
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Wauw, kickboksen! Tof! Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Als jullie elkaar maar niet de hersens in gaan slaan :P.
Leuk stuk ^^.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Vast niet, Imke. Ik vind ze wel lief samen! :D

kickboxen = kickboksen
The quiet scares me cause it screams the truth
Aiméee
Nieuw
Nieuw

Heej,
Ik ben net pas ingestapt in dit verhaal.
Ik vind het super leuk, vooral dat je zoveel detais beschrijft, zonder dat het langdradig wordt enzo.
Super goeg, ben benieuwd hoe dit verder gaat!
Liefs
"I feel like I just found out that my favourite love song is written about a sandwich"
Rainbow

Darkstar, wat een leuk verhaal! Wel veel spelfoutjes (zoals: "Hallo." Zei hij --> "Hallo," zei hij.)
Maar voorderest vet geweldig om te lezen ^^

Dus, ga je nog verder? Ik zie dat dit verhaal nog afstamt van juli... Het doet wel mee met de V-factor wedstrijd, dus dan moet je het denk ik wel afmaken.

Succes en PM me even als je meer weet!
Maria
lady-chrisie
Balpen
Balpen

aaaajj:D ik vind het een heel leuk verhaal! ga zo doorrr!!
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
marly
Typmachine
Typmachine

Hallo Darkstar,

Een hele late reactie op jou oproep een reactie te willen op dit verhaal. Ik zag dat je laatste post al meer dan een jaar geleden is. Jammer want je verhaal is goed geschreven. Ik heb al je post net in één keer gelezen.
Ook zag ik dat je veel feedback van andere lezers hebt gekregen. Natuurlijk kan je daar al heel veel mee en heb je dat ook al gedaan.

Toch zal ik mij aan je aanmelding houden en reageren op jou eerste posts. Dit doe ik meestal ook al is er al op gereageerd. Iedereen ziet weer wat nieuws zullen we maar zeggen. Ik zal een paar korte dingen benoemen aangezien de meeste dingen heel goed lopen.
Je stond een beetje wijdbeens, maar toch kon je zien dat je ooit was gekwetst
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om de tweede keer het woordje 'je' te vervangen door 'ik'. Jij ziet immers dat hij ooit gekwetst is. Hij weet het van zichzelf wel.

In de tweede alinea schrijf je dat je hem aantreft in een tent met twee vrienden van je. Twee zinnen later zitten ze er ineens met vier jongens. Is de vierde een onbekende jongen of een 'vergeten' vriend? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. ;)

Dan heb ik nog een kleine opmerking over je tweede post.
Na wat warme chocomel te hebben gedronken, marshmallows te hebben klaargemaakt en opgegeten ging ik zittend op zoek naar jou.
Deze zin zou ik een beetje veranderen. Het is niet duidelijk waar je op zit en hoe je op zoek gaat naar hem. Een mogelijke zin zou kunnen zijn: 'Na wat warme chocomel te hebben gedronken, marsmallow te hebben klaargemaakt en opgegeten ging ik op de grond zitten, met mijn ogen zoekend naar jou.'
Zo geef je de lezer net iets meer informatie en is het duidelijk waar ze zit en hoe ze zoekt.

In feite heb je al zo veel feedback en reacties gekregen dat ik er momenteel weinig aan toe kan voegen. Enkel dat je er een nieuwe lezer bij hebt. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Super dat je het zo mysterieus weet te houden.

Groeten, Marly
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”