Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Heey,, sorry ik heb ook nog een druk leven naast me pc en schrijven ^^ Ik post morgen wel ff me karakters denk wel dat ik 2 meisjes doe aangezien ik dat gewon leuker vind ^^ hmm ik ga er ff over nadenken maar moet nu naar nijmegen
liefs spoekie
Ok maar dan zitten John en Nathan dus bij de band van de personages die komen, of...? Idd, als we de rest van de karakters hebben kunnen we alles afstemmen op de karakters. Ik zat overigens ook nog te denken, misschien kunnen we er een kamp van maken? Like Camp Rock of iets anders? Gezien het aantal jongeren.
Het lijkt mij een goed idee om nog even te wachten met beginnen met schrijven. We moeten eerst van iedereen nog duidelijk twee karakters hebben. Hier zijn mijn twee nieuwe: (Ik heb dat idee van broer en zus van iemand overgenomen, erg? Misschien wel leuk, twee tweelingen...)
Naam: Sander
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Knappe nerd. Klein beetje een baardgroei, en natuurlijk een bril. Geen jampotdeksels, maar ook niet echt een hippe bril. Zwart haar tot net over zijn oren. Als hij zijn bril afzet, is hij eigenlijk best wel een leuke jongen om te zien. Draagt altijd een overhemd.
Karakter: Volwassen. Verstandig. Gevoelig. Sarcastisch. Ontzettend slim en hoogbegaafd. Soms onaardig. Soms lief. Allemaal termen die je bij Sander kunt gebruiken.
Overig: Op zijn twaalfde werd vastgesteld dat hij hoogbegaafd is. Een beetje laat, daarom heeft hij niet zo'n leuke jeugd gehad. Hij is eraan gewend om alleen te zijn, maar hij kan echt niet zonder zijn zus. Ze zijn onafscheidelijk.
En met hoogbegaafd bedoel ik ook echt hoogbegaafd. In bepaalde gevallen kan hij deelsommen uit zijn hoofd uitrekenen die uitkomen op drie getallen achter de komma. Hij heeft ook een heel sterk fotografisch geheugen. Hij onthoudt de gekste dingen. Verder is hij gek op Latijn, en hij houdt ervan om af en toe een gepaste Latijnse spreuk toe te voegen aan bepaalde situaties. Zijn zus is de enige aan wie hij vertelt wat ze betekenen.
Zelf zou hij nooit een vakantie naar Kreta hebben overwogen, maar zijn ouders en vooral zusje lief hebben hem overgehaald.
Naam: Lisette
Leeftijd: 18 (twee minuten jonger dan Sander, een twee-eiige tweeling)
Uiterlijk: Dezelfde spitse neus als Sander, je kunt duidelijk zien dat het broer en zus zijn. Verder lang zwart golvend haar, en heel mooie ogen. Goed figuur ook. Eigenlijk best wel een beauty.
Karakter: Enthousiast. Avontuurlijk. Impulsief. Naïef. Onhandig. Vergeleken met haar broer niet echt van een hoog niveau. Lief en speels. Giechelig.
Overig: Ze heeft heel veel plezier in het kamperen in een camper, die ze samen met haar broer van haar ouders heeft geleend. Ze is heel erg begaan met haar broer, ze houdt heel veel van hem. Alleen wel een beetje irritant dat hij zich altijd zo'n zorgen over haar maakt.
Zoals ik al zei is ze niet echt slim, ze struikelt met moeite na de zomervakantie eindelijk naar Havo 4. Ondanks dit feit, heeft ze een bijzondere gave. Ze kan mensen doorzien. Ze heeft het niet door als ze bedrogen wordt, of als een jongen een spelletje met haar speelt, maar voor de rest kan ze precies vertellen hoe iemand zich voelt. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet bang bent, want ze ziet dat het koude zweet je uitbreekt onder je kleren. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet verdrietig bent, want ze ziet de opkomende tranen in je ooghoeken. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet boos bent, want ze ziet dat je je handen balt tot vuisten tot de knokkels wit worden. Ze kan ook goed troosten, kalmeren, noem maar op.
Ze hebben verder niemand bij zich.
Sorry, dat was een heel verhaal. Te veel informatie?
Voor de naam van een eventuele camping heb ik ook een suggestie: Camping Koutouloufari. (Het is een bestaande plaats, maar of er in het echt ook een camping is weet ik niet. Maar dat maakt niet uit, neem ik aan...)
Laatst gewijzigd door Artemiss op 27 sep 2009 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
Oke, hier zijn ook mijn karakters. Mijn karakters kennen elkaar niét en hebben ook niets met elkaar te maken.
Naam persoon: Ian
Leeftijd: 17
karakter: Ian is een heel sociale en spontane jongen, hij houd ervan om met mensen te praten en heeft daarbij ook een grote vriendenkring. Hij is lief en zorgzaam. Hij weet ook precies hoe hij met mensen moet omgaan en is niet snel kwaad te krijgen. Toch kan hij soms heel arrogant en stoer uit de hoek komen. Hij heeft namelijk, net als iedere jongen, een kleine macho en gentleman in zich zitten. Zijn slechte punten zijn dat hij een verschrikkelijk humeur kan hebben, dan is hij echt niet aanspreekbaar. Als hij kwaad is, en zijn gedachten op iets gezet heeft zal hij dat er niet snel vanaf zetten. En als er ook maar iemand een ander pijn doet die hij heel erg mag kan hij agressief zijn.
uiterlijk: Ian ziet er heel oke uit, hij heeft blond haar die met puntjes langs zijn wangen lopen en helderblauwe ogen. Hij is gespierd en heeft blokjes op zijn buik van het vele sporten.
overig: Ian is geadopteerd en heeft een drugsverleden achter de rug. Ians werkelijke afkomst is Italiaans waardoor zijn bruine kleurtje ook blijvend is. Hij heeft het soms nog lastig met de loop van zijn verleden en kan daarbij zijn dagen hebben dat niemand hem mag lastig vallen. Dit is evenwel de reden dat hij op vakantie is vertrokken. Hij kon het leven thuis, bij zijn oude 'vrienden' niet meer aan en wilde weer op adem komen. Hij is zeer gevoelig en kan het niet aanzien als mensen te veel gaan drinken. Zelf wil hij geen medelijden en dat word door de meeste mensen wel gewaardeerd al weten ze niet dat hij soms zijn verdriet helemaal weg stopt achter zijn spontaniteit. Hij hoopt heel diep in zichzelf om op deze vakantie echte vrienden te vinden die hij thuis niet heeft.
Komt met: Niemand, hij komt helemaal alleen.
Naam persoon: Malika
Leeftijd: 16
karakter: Malika gedraagt zich uiterlijk afstandelijk en koel waardoor ze voor de meeste mensen als een arrogant meisje overkomt maar als ze je eenmaal een paar dagen kent is het op zich wel een lief meisje. Ze helpt mensen graag en houd ervan om haar vriendinnen te plagen. Haar broer, Gianni betekent heel veel voor haar, Gianni is haar beste vriend, op haar abvva na en ze kan altijd bij hem terecht met haar problemen.
uiterlijk: Zwart lang stijl haar, blauw-grijze ogen en slank. Malika draagt vooral skinny's, korte rokjes, strakke t-shirts en in de zomer soms een jurk.
overig: Malika leeft voor het paardrijden, ze vind het helemaal te gek op met een paard langs de zee te gaan rijden. Ze houd van de zonsondergang en is daardoor ook veel aan het strand te vinden, hoe ver die ook moge zijn. Malika voelt mensen goed aan en kan niet zonder haar vrienden.
Met wie komt ze: Malika komt met twee vriendinnen en haar broer, die op zich ook een vriend mee heeft. Twee vriendinnen: Noa en Katinka. Broer: Gianni. Twee vrienden: Niels en Jonathan.
Zo, dit is het zo ongeveer. Trouwens, spelen er liefdes in het verhaal voor? Moet dat hier dan niet gezet worden voor de handigheid?
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nee, dat lijkt me niet echt nodig. Liefdes koppeltjes komen spontaan in de loop van het verhaal. Tijdens het verhaal kunnen we ook altijd nog wat met elkaar afspreken, om op elkaar in te kunnen spelen. Ik denk dat het juist het leuke is om, net zoals bij een normaal vervolgverhaal, de wending niet van te voren te bedenken maar gewoon spontaan te schrijven.
Volgens mij heeft nu iedereen zijn personen opgegeven, toch?
En Artemiss, het is niet erg dat je het ook een tweeling doet
Is inderdaad juist leuk twee tweelingen
Moeten we verder nog iets bespreken? Of is alles besproken?
Wat vond iemand van mijn idee, dat het een soort kamp is? Of in die richting? Liefdes kunnen we idd beter nog niet bespreken, dat laten we wel blijken.
@ Muiss: Zat John (mijn personage) nu in de band, of niet?
Spoekie haar karakters moeten nog, ze heeft aangegeven dat ze die hier morgen ging zetten. ^^ Dus ik denk dat we, als we alle karakters hebben we daarna misschien verder kunnen gaan met de regeling, wat het nu eigenlijk word.
~*~
~*~
Nou, wat het probleem is met een kamp is dat het vaak zo is dat mensen elkaar dan al kennen. Want je moet met een club of met school of wat dan ook op kamp gaan. Ik vind dat het beter is als ze allemaal naar een camping gaan en elkaar daar tegenkomen. Dat hadden mijn ouders vroeger ook ergens op een camping, allemaal gezellige mensen. Hans Gigantisch (dat was zijn stopwoord en hij wás gigantisch qua omvang), een dikke vent met een koelkast vol bier, noem maar op. Zo'n soort sfeer lijkt mij leuker.
xIMISSYOU: Naam persoon: Ian Leeftijd: 17 karakter: Ian is een heel sociale en spontane jongen, hij houd ervan om met mensen te praten en heeft daarbij ook een grote vriendenkring. Hij is lief en zorgzaam. Hij weet ook precies hoe hij met mensen moet omgaan en is niet snel kwaad te krijgen. Toch kan hij soms heel arrogant en stoer uit de hoek komen. Hij heeft namelijk, net als iedere jongen, een kleine macho en gentleman in zich zitten. Zijn slechte punten zijn dat hij een verschrikkelijk humeur kan hebben, dan is hij echt niet aanspreekbaar. Als hij kwaad is, en zijn gedachten op iets gezet heeft zal hij dat er niet snel vanaf zetten. En als er ook maar iemand een ander pijn doet die hij heel erg mag kan hij agressief zijn. uiterlijk: Ian ziet er heel oke uit, hij heeft blond haar die met puntjes langs zijn wangen lopen en helderblauwe ogen. Hij is gespierd en heeft blokjes op zijn buik van het vele sporten. overig: Ian is geadopteerd en heeft een drugsverleden achter de rug. Ians werkelijke afkomst is Italiaans waardoor zijn bruine kleurtje ook blijvend is. Hij heeft het soms nog lastig met de loop van zijn verleden en kan daarbij zijn dagen hebben dat niemand hem mag lastig vallen. Dit is evenwel de reden dat hij op vakantie is vertrokken. Hij kon het leven thuis, bij zijn oude 'vrienden' niet meer aan en wilde weer op adem komen. Hij is zeer gevoelig en kan het niet aanzien als mensen te veel gaan drinken. Zelf wil hij geen medelijden en dat word door de meeste mensen wel gewaardeerd al weten ze niet dat hij soms zijn verdriet helemaal weg stopt achter zijn spontaniteit. Hij hoopt heel diep in zichzelf om op deze vakantie echte vrienden te vinden die hij thuis niet heeft. Komt met:Niemand, hij komt helemaal alleen.
Naam persoon: Malika Leeftijd: 16 karakter: Malika gedraagt zich uiterlijk afstandelijk en koel waardoor ze voor de meeste mensen als een arrogant meisje overkomt maar als ze je eenmaal een paar dagen kent is het op zich wel een lief meisje. Ze helpt mensen graag en houd ervan om haar vriendinnen te plagen. Haar broer, Gianni betekent heel veel voor haar, Gianni is haar beste vriend, op haar abvva na en ze kan altijd bij hem terecht met haar problemen. uiterlijk: Zwart lang stijl haar, blauw-grijze ogen en slank. Malika draagt vooral skinny's, korte rokjes, strakke t-shirts en in de zomer soms een jurk. overig: Malika leeft voor het paardrijden, ze vind het helemaal te gek op met een paard langs de zee te gaan rijden. Ze houd van de zonsondergang en is daardoor ook veel aan het strand te vinden, hoe ver die ook moge zijn. Malika voelt mensen goed aan en kan niet zonder haar vrienden. Met wie komt ze: Malika komt met twee vriendinnen en haar broer, die op zich ook een vriend mee heeft. Twee vriendinnen: Noa en Katinka. Broer: Gianni. Twee vrienden: Niels en Jonathan.
Artemiss Naam: Sander Leeftijd: 17 Uiterlijk: Knappe nerd. Klein beetje een baardgroei, en natuurlijk een bril. Geen jampotdeksels, maar ook niet echt een hippe bril. Zwart haar tot net over zijn oren. Als hij zijn bril afzet, is hij eigenlijk best wel een leuke jongen om te zien. Draagt altijd een overhemd. Karakter: Volwassen. Verstandig. Gevoelig. Sarcastisch. Ontzettend slim en hoogbegaafd. Soms onaardig. Soms lief. Allemaal termen die je bij Sander kunt gebruiken. Overig: Op zijn twaalfde werd vastgesteld dat hij hoogbegaafd is. Een beetje laat, daarom heeft hij niet zo'n leuke jeugd gehad. Hij is eraan gewend om alleen te zijn, maar hij kan echt niet zonder zijn zus. Ze zijn onafscheidelijk.
En met hoogbegaafd bedoel ik ook echt hoogbegaafd. In bepaalde gevallen kan hij deelsommen uit zijn hoofd uitrekenen die uitkomen op drie getallen achter de komma. Hij heeft ook een heel sterk fotografisch geheugen. Hij onthoudt de gekste dingen. Verder is hij gek op Latijn, en hij houdt ervan om af en toe een gepaste Latijnse spreuk toe te voegen aan bepaalde situaties. Zijn zus is de enige aan wie hij vertelt wat ze betekenen.
Zelf zou hij nooit een vakantie naar Kreta hebben overwogen, maar zijn ouders en vooral zusje lief hebben hem overgehaald.
Naam: Lisette Leeftijd: 17 (twee minuten jonger dan Sander, een twee-eiige tweeling) Uiterlijk: Dezelfde spitse neus als Sander, je kunt duidelijk zien dat het broer en zus zijn. Verder lang zwart golvend haar, en heel mooie ogen. Goed figuur ook. Eigenlijk best wel een beauty. Karakter: Enthousiast. Avontuurlijk. Impulsief. Naïef. Onhandig. Vergeleken met haar broer niet echt van een hoog niveau. Lief en speels. Giechelig. Overig: Ze heeft heel veel plezier in het kamperen in een camper, die ze samen met haar broer van haar ouders heeft geleend. Ze is heel erg begaan met haar broer, ze houdt heel veel van hem. Alleen wel een beetje irritant dat hij zich altijd zo'n zorgen over haar maakt.
Zoals ik al zei is ze niet echt slim, ze struikelt met moeite na de zomervakantie eindelijk naar Havo 4. Ondanks dit feit, heeft ze een bijzondere gave. Ze kan mensen doorzien. Ze heeft het niet door als ze bedrogen wordt, of als een jongen een spelletje met haar speelt, maar voor de rest kan ze precies vertellen hoe iemand zich voelt. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet bang bent, want ze ziet dat het koude zweet je uitbreekt onder je kleren. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet verdrietig bent, want ze ziet de opkomende tranen in je ooghoeken. Je kunt tegen haar niet liegen dat je niet boos bent, want ze ziet dat je je handen balt tot vuisten tot de knokkels wit worden. Ze kan ook goed troosten, kalmeren, noem maar op.
Ze hebben verder niemand bij zich.
Muiss:VERANDERD+NIEUW KARAKTER Naam: Nathan Leeftijd: 18 Uiterlijk: Bruin haar & vrij lang (surfkapsel), leuke kledingstyle, vrij hip, maar toch heerlijk normaal. Allstars onder zijn broek. Verder aan zijn rechter oor een oorbel. Karakter: Aardig, sociaal, meidengek, nieuwschierig. Overig: Hij speelt in de band die af en toe in de discotheek van de camping optreedt. Hij speelt gitaar, en zingt af en toe mee met de leadzanger. Verder slaapt hij gratis bij het appartement waar de bandleden van de discotheek mogen slapen.
Zelf doet hij ook aan kitesurfen op het strand. Hij is daar aan verslaafd. Wie zijn er met je mee?: Met 3 andere bandleden. Één daarvan is John. Verder heet de drummer Jasper. En ook de trompettist heet Daniel (Daan)
Naam: Didi Leeftijd: 19 Uiterlijk: Blond met bruine plukken. Slag in haar haar. Meestal in een staart. Anders durft ze niet over straat. Ze heeft mooie bruine ogen, en een paar sproetjes op haar hoofd. Heeft een leuke kleding style, maar soms iets te gewoontjes. Karakter: Verlegen, onzeker, aardig als je haar goed kent. Als ze los is, is het een ontzettend aardige meid. Overig: Ze is op de camping met een vriendin. Toch loopt het niet lekker tussen hen. Verder is ze erg verlegen en onzeker doordat ze vroeger gepest werd. Inmiddels is ze er wel overheen, maar neemt alles wat mensen zeggen bloed serieus. Daardoor kunnen er nog wel eens huibuien ontstaan. Wie zijn er met je mee?: Ze is samen met een goede vriendin. Die is juist een ontzettend vaag. Ze schaamt zich dood voor haar. En irriteert zich mateloos aan haar.
xYaartje Naam: Tiffany Leeftijd: 16 Uiterlijk: Lang, slank, donkerblond haar Karakter: Aardig, in het begin wat verlegen, maar als ze de anderen kent, niet meer Overig: ze houd vooral van wandelen in de natuur, houd van tekenen en vind het leuk om lekker op het strand te zijn, daarbij heeft ze een goede band met haar broer Wie zijn er met je mee?: Alleen haar tweelingbroer
Naam: John Leeftijd: 16 Uiterlijk: Lang, slank, donkerbruin haar Karakter: Net als zijn zus aardig, kan vaak al snel opschieten met de mensen om zich heen Overig: Houd vooral van sportief bezig zijn, in de natuur wandelen zoals zijn tweelingzus, op het strand bezig zijn met volleybal of gewoon zwemmen, hij heeft een goede band met haar zus Wie zijn er met je mee?: Alleen zijn tweelingzus
Ik ben zelf ook meer voor een caming. Je kunt er ook veel meer doen. Het is niet vol met regels. Als we dit een leuk idee blijven vinden, kunnen we altijd nog een kamp of een kostschool doen als onderwerp.
Ik heb de karakters dus bij elkaar gezet. Is overzichterlijker. En als we het verhaal beginnen, doen we dit ook als eerste bericht. Zo weet de lezer hoe het karkater is.
Verder, moeten we nog een titel bedenken? Spookie moet nog haar karakter doen.
En verder, Artemiss ik vind de naam leuk bedacht! Een soort Timboektoe! hihi.
Ik heb dus een neiuw karakter er bij neer gezet, want ik had nog maar één karakter.
xYaartje: Ik vind het prima. Bij mijn karakter heb ik al neergezet dat John in de band zit. Hoe doen we het dan met zijn tweelingzus? Met wie slaapt die?
We spelen het af in de Zomervakantie neem ik aan. Ik persoon geschreven, en verder, heb ik niet echt puntjes.
Je schrijf waneer je wil, alsje maar niet achter elkaar schrijft.
Ik denk dat je ook beter per peroon schrijft.
Dus één stukje tekst gaat over die persoon, en dan zet je dat op het forum. Een andere keer schrijf je juist over die andere persoon, denken jullie niet?
Laatst gewijzigd door Mirry op 22 sep 2009 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Niet dubbelposten Muis ;) We hebben je dit al meerdere keren gevraagd. Wil je hierop letten? Je kunt de post ook ruimtelijk opdelen waardoor het overzichtelijk blijft.
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
Camping is inderdaad ook leuk. En inderdaad, kamp of kostschool kunnen we altijd nog doen.
Johns tweelingzus slaapt gewoon zelf in haar eigen appartement?
Ik vind het zelf fijner om per persoon omstebeurt te schrijven, dat voorkomt verwarring.
Beginnen we overigens nu snel met het verhaal? Spookie kan altijd nog later invallen, denk ik?
Sorry jongens ik ben een beetje traag ^^ kei drukke studie enz
Hier mijn personen ^^ Naam persoon: Larissa Leeftijd: 18 karakter: behulpzaam meisje, heeft snel een eigen mening. Houd van allerlei sporten. Kan soms redelijk bazig uit de hoek komen. Het laat haar koud wat andere over haar denken. En dit laat ze vaak merken door haar scherpen opmerkingen. Verder is ze al vrij volwasse regelt alles zelf en neemt snel de touwtjes in handen. uiterlijk: Blond haar tot midden van de rug, blauwgrijze ogen. Sportief uiterlijk niet dun maar wel gespierd, strak buikje etc. Houd van allerlei soorten kledingstylen. Gaat wel beetje met de mode mee, kleed zich de ene keer tot tuttig toe en de andere keer gewoon in een simpele spijkerbroek en trui. overig: Is erg sportief en vaak daarom weg met vrienden of met andere groepen mensen. Komt met Sylvanna
Naam persoon: Sylvanna Leeftijd: 17 Karakter: Lief, verlegen en stressvol meisje. Ze maakt zich overal druk om van haar uiterlijk tot haar schoolstudie. Ze houd ervan om soms alleen te zijn. Is totaal niet spontaan en maakt moeilijk contact met andere. Ze laat meestal andere dingen voor haar regelen en loopt vaak maar een beetje achter de rest aan. Ze heeft bijna nooit een eigen mening waardoor ze vrijwel nooit ruzie heeft. En soms zelfs onzichtbaar is voor sommige mensen omdat ze zo weinig zegt. UiterlijkBruin haar tot haar schoudersdat vrolijk krult. Hele lichte groenen ogen die je meteen opvallen, verder vrij normalen trekken alleen een klein kuiltje in haar kin. Ze is niet zo groot waarsoor ze vaak hakken draagt omdat ze zich zelf anders te klein vind. Verder houd ze echt van meisjes meisjes dingen, jurkjes rokjes, kettingjes en het liefst zoveel mogelijk frustsels als ze kan vinden. overige Beste bevriend met Larissa ook al zijn ze nog zo verschillend ze weten bijna alles van elkaar.
Nog één onduidelijk ding. Hoe lang zijn we daar op vakantie? Twee weken, of langer? (Veel langer dan twee weken wil je daar niet zitten, weet ik uit ervaring...)
En xYaartje, het is een camping, geen appartementencomplex. Dus je hebt een camper of een caravan of een tent. Of er moeten huisjes op de camping staan, dat komt ook nog wel eens voor.
En Muiss, Koutouloufari bestaat echt, hoor! Is een plaats op Kreta, dichter naar de kust. Weet niet precies waar. Je moet een stukje rijden met de auto om bij het strand te komen. Verder kan ik nog wel wat bezienswaardigheden op Kreta opzoeken, mocht dat nodig zijn voor het verhaal. Ik ben er namelijk ook geweest. Misschien zijn er nog meer mensen geweest?
Hihi, ja ik ben er ook wel eens geweest. Ik heb toen die tempel opgezocht die super bekend is. (als je de naam zegt weet ik het weer)
Ik zal eens mijn foto boek opzoeken, zo kan ik het weer 'voelen'.
Ik denk dat ik zelf aankom op de camping. Ik sta er nog niet want dat vind ik niet leuk.
Haha, en ik heb dus wel een appartement. Maar dat is omdat ik in de band zit. Teminste Nathan.
Bibi (oma in het swahili) die slaapt op de camping.
Wanneer beginnen we? Ik wil vaoanvond opzich wel een stukej schrijven. Ik ben super gek van het huiswerk aan het worden. Ben al vanaf 1 uur bezig... pfffff
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
Ok, begin jij dan Muiss? Dat is wel zo eerlijk, omdat jij het topic geopend hebt?
We kunnen een volgorde maken van wanneer iedereen begint?
jij, ik, Artemiss, xIMISSYOU, Spoekie
kan veranderen natuurlijk, maar gewoon omstebeurt dan. Ik vind dat namelijk fijner.
Schrijven we hier, of....?
Nee, we moeten een nieuw topic aan maken. Dat ziet er mooier uit.
Ik heb vandaag geen tijd er voor, misschien vanavond. ( na 9 uur)
Maar ik heb liever geen volgorde:$ Je schrijft wanneer je wil, denk ik.
Wat jullie?
Wat wordt de titel?
Ik dacht, ik zoek even informatie op, en wat vond ik?
Dit:
Koutouloufari ligt in het noordelijk deel van het eiland Kreta ten zuiden van Chersonissos en grenzend aan, de oostzijde van Piskopiano. Het dorpje ligt erg mooi tegen de met olijfbomen begroeide heuvels van oud Hersonissos op ongeveer 1 km afstand boven het stadje Chersonissos en het strand.
Koutouloufari is een typisch Grieks dorpje met kleine smalle straatjes, schilderachtige huizen, gezellige barretjes en sfeervolle restaurants. Koutouloufari is een vrij rustig en klein sfeervol dorpje met smalle hellende straatjes. In Koutouloufari bevinden zich leuke eetgelegenheden rondom de oude kern, waaronder tavernen (Typisch Grieks eten) en cafetaria's. Er is geen centrum in Koutouloufari maar er zijn wel een aantal leuke winkeltjes. Het overgrote merendeel van de winkeltjes is gericht op toeristen.
In Koutoulouofari is, doordat het enkele kilometers landinwaarts ligt, geen strand. Het dicht bijzijnde strand is in Chersonissos, maar de meeste accommodaties in Koutouloufari hebben een zwembad.
Kortom Koutoulouofari is gezellig plaatsje, maar voor discotheken en het strand moet je toch in Chersonissos zijn. Chersonissos is te voet te bereiken een wandeling van ongeveer 25 minuten. Neem overdag voldoende water mee en 's avond een zaklamp. Er bevindt zich een taxi halte in Chersonissos waar u heel gemakkelijk een taxi naar Koutouloufari kunt pakken.
Ok wie schrijft eigenlijk het volgende stuk? Is het niet handiger dat we een bepaalde volgorde doen, of...?
Zo kunnen we voorkomen dat de één meer als de ander schrijft en misschien is het makkelijker om elke keer je beiden personage's te doen? Dus in 1 bericht allebei de personage's plaatsen? Hun stuk dan he als jullie mij begrijpen van wat jullie over ze schrijven.
Ik denk niet dat het echt veel uitmaakt als de één meer schrijft dan de ander, als je zegt: Iedereen moet evenveel schrijven dan verplicht je andere mensen om een bepaalde hoeveelheid te schrijven. Voor hetzelfde geldt heeft iemand even geen tijd, of is iemand een paar dagen weg. Daarom ben ik voor de vrije volgorde en vrije hoeveelheid. Simpel en spontaan, ongepland. We kijken gewoon hoe het loopt. Het lijkt me zo lastig als iemand aan de beurt is maar hij of zij heeft geen tijd en je moet een hele poos wachten. Dat is niet leuk.
Of je allebei de personages doet of één per keer, maakt ook niet echt uit. Ik doe vaak wel alle twee.
Maar als er toch is gekozen voor een volgorde, zou ik graag even weten welke dat is, dan weet ik wanneer ik moet. En anders geldt nog steeds: Je geeft me maar een seintje!
Ik heb al gepost als jullie het niet erg vinden? Ik verveelde me en kreeg ondertussen inspiratie. Twee om twee is inderdaad makkelijker als je het zo bekijkt Artemiss, gewoon doen wanneer je kan? Dat je dan wel gewoon moet wachten voor er 2/3 mensen na je eigen post hebben gepost?
Ik heb er al wel kei veel zin om dit te doen !
Jongens, er moet aan mijn personen iets worden aangepast. Sander en Lisette moeten 18 zijn, geen 17. Anders kunnen ze de camper niet van Nederland naar Kreta rijden en met de boot mee en dergelijke. Kan iemand dat even aanpassen?
EDIT:
Ik ken nog wat leuke dingen die we misschien kunnen gebruiken. Kennen jullie de sirtaki (συρτάκι)? Dat is die Griekse volksdans, waarbij met borden gesmeten wordt. Erg leuk, heb ik een keer geprobeerd in een restaurant op Kreta. Dat soort onzin doen ze altijd voor de toeristen. Het is een rijdans, waarbij je de armen op elkaars schouder legt (hopelijk zie je dat voor je), en eerst langzaam heen en weer stapt op een bepaalde manier en het gaat steeds sneller. (Staat ook op wikipedia, helaas alleen op de Engelse.)
Hier zie je het ze doen: (Het kan nog sneller)
Souvlaki (Grieks: σουβλάκι) is een Grieks gerecht.
Het woord souvlaki is vertaald spiesje. Het is een spies van blokjes gemarineerd lams- of varkensvlees, dat op een houtskoolvuur wordt gegrild. In Griekenland wordt het vaak op een pitabroodje geserveerd, en dus zonder stokje gegeten. Hierbij wordt dan vaak friet en saus geserveerd. (Deze stond dus wel op de Nederlandse wikipedia.)
Ik dacht, misschien wel handig om iets mee te kunnen doen, eventueel.
Ik wil liever zelf niet op volgorde schrijven. Soms heb ik totaal geen tijd, en dan heb ik geen zin dat mijn schoolwerk er onder door gaat zeg maar!
Ik denk dat wel meerdere mensen dan hebben!
Verder kun je dacht ik wel met de boot naar Kreta. Google is de oplossing.
Goed, ik ga je stuk lezen xYaartje!
Ja, ik weet wel dat je met de boot naar Kreta kan, het probleem is alleen dat alleen mensen van 18 jaar en ouder een camper of auto kunnen besturen. Vandaar. Dus nogmaals: Kun je je berichtje even aanpassen, Muiss?
Ik denk het wel^^^^ lijkt mij?
Maar dan weer niet te vaak ook....
nja, gewoon even zien wat de anderen er van zeggen
*is ondertussen bezig voor het groepsverhaal*
Muiss, ik weet niet hoe jij het in gedachten had met Tiffany en Nathan? Misschien dat een klein beetje overleggen? Gezien ik wel wat in gedachten heb voor die twee, samen met Lisette erbij, maar gezien ik niet weet wat jij en Artemiss van plan zijn, weet ik ook niet of ik mijn plannen door kan voeren^^^^
xYaartje:
Ik weet nog niet precies hoe ik het wil met Nathan, Tiffany is leuk, Lisette is leuk, en ook Malika is leuk!
Van Malika weet ik trouwens nog niet veel.
Wat was je idee? Stuur je dat in een privé bericht? Zo kunnen de anderen het niet lezen, en is het een verrassing
Dat moesten we net hebben! Zal ik weer een stukje schrijven? Ik vind het eerlijk gezegd makkelijker als Nathan en Bibi om de beurt geschreven worden.
Want ze kennen elkaar nog niet, en zijn zulke andere personen!
Ik ga trouwens eerst even aan mijn vader voorstellen dat ik op stage wil volgend jaar naar Malta.
@ Artemiss, hij ziet alleen Lisette maar aangezien hij haar naam nog niet weet beschrijft hij haar als 'het meisje dat bij die jongen en dat andere meisje stond.' Ik zal op deze dingen volgende keer letten!
~*~
~*~
@ Artemiss: Ik heb mijn stukje net gepost en ik zag toen pas dat jij gepost had, geen idee of ze nu overeen komen qua het stukje van Lisette, maar ik hoop het wel? Gezien ik al met de twee stukjes bezig was toen jij nog niet had gepost^^^^
heeey
zoals jullie vast wel hebben gemerkt ik heb nog niet gepost maar ik heb het zo waanzinnig druk op school dat ik er gewoon even geen tijd voor heb dus ik haak even af .
sorry
liefs spoekie
Het ligt inderdaad een beetje stil nu denk ik. Misschien dat Muiss druk is met school? xIMISSYOU is wel druk met school en andere dingen geloof ik (Ik pb met haar al geruime tijd), dus ja. Het is even geduld hebben denk ik.
Iedereen heeft zo zijn bezigheden naast het schrijven.