my little sisters

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
yael
Vulpen
Vulpen

Gevoeld, de pijn het verdriet. Het alleen zeggen wat mag en wat niet. Het vasthouden even iets warms tegen je aan. Wat zonder te twijfelen zegt ‘’ik hou van jou’’. De niets zeggende woorden, gewoon die gemakzuchtige blik. De blik van honderd woorden in één uitdrukking gezegd. Het medeleven van verdriet, Het onverstelbare geïrriteer, maar bovenal de liefde die onverwoestbaar sterk zal zijn.
Het gemeende die onverstelbare sterke band, de band van de liefde die zusje op zusje door zal gaan. De traan die vloeit uit mijn oog, jou hand die reikt naar mijn wang, opvangt wanneer moet. De ultieme band die iedereen kennen moet. Het houden van, niet alleen willen en zullen staan, samen, wij , zo sterk als een huis, met heipalen in de grond gebouwd.
Maar jij zo ver van mij. Je zal alleen moeten leren zwemmen als jij in het diepe valt. Ik kan jou niet helpen, je zult alles in je eentje moeten doen. Maar ik zal denken, elke dag, De glimlach op jou mooie gezichtje, je blauwe oogjes met blond haar bedekt. De woordjes die je maken zoals je nu bent.
Maar er zal een dag zijn, één dag dat jij alles niet meer ziet zitten zoals jij het daarvoor zag. Want ik heb jou nooit kunnen vertellen dat er een weerzijde zit aan iedere lach. Aan elke knuffel, aan elke traan, aan elk woordje wat gespeld of gezegd word, in of zonder het bijzijn van jou.
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
Roozje
Puntenslijper
Puntenslijper

Mooii :d
Laatst gewijzigd door Patrick op 01 feb 2010 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Wil je aub meer inhoud aan je post geven. Alvast bedankt!
Eva
Puntenslijper
Puntenslijper

het is nog een beetje mysterieus,
maar dat geeft wel een bepaalde sfeer.
hopelijk ga je gauw verder,
want je schrijfstijl bevalt me wel =)
if you write stories, then stories will write you
Gesloten

Terug naar “Het Dramatheater”