ruzie of liefde¿¿

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
kim13
Puntenslijper
Puntenslijper

ik heb nog geen ervaring dus geef maar commetaar! Dan weet ik wat ik moet veranderen dus als je me wil helpen?
de hoofdpersonen zijn evita jacoline janita gerrita nick en corne

-------------------------------------------------------------------------------------
1. ruzie
"Nou vertel dan je kunt het toch vertellen Jacoline" Ik weet het gewoon niet meer, het is altijd gedonder geweest.Altijd over elkaar geroddeld terwijl we beste vriendinnen waren en nu? "Ja ik snap het maar sommige dingen waren echt zo." "Evita wat is er met jou dan?" Lianne vind dat wij als hondjes achter janita aan lopen. "En dat vind jij ook?" Ja. 'Gotver'. Janita stormt als een gek weg. Woedend was ik op deze hele wereld dood wil ik! "Wie luisterd er nou naar zo'n trut." raasde ik. Zolang als ik Gerrita heet weet jij dat je niet naar zulke dingen moet luisteren. klop klop. "weten jullie wel waar janita is?" vraagt de receptioniste. Nee knikten we alledrie. "Zal ik ze even halen?" Ja is goed.
toen Janita terug was hebben we het goed gemaakt. We gingen eerst naar de toilet ons gezicht wassen want we hadden allemaal gehuild.

-------------------------------------------------------------------------------------
als jullie een ander voorbeeld hebben moet je dat maar gewoon sturen.
ik hoop op reacties xxx
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Eerlijk gezegd, vind ik dat je erg slordig schrijft. In het eerste gedeelte weet ik echt niet wie wat zegt! Trouwens, ik denk dat je de naam 'Jacoline' als Jacqueline schrijft. (Franse naam, hè?)
kim13 schreef: 1. ruzie
"Nou vertel dan je kunt het toch vertellen Jacoline" Ik weet het gewoon niet meer, het is altijd gedonder geweest.Altijd over elkaar geroddeld terwijl we beste vriendinnen waren en nu? "Ja ik snap het maar sommige dingen waren echt zo." "Evita wat is er met jou dan?" Lianne vind dat wij als hondjes achter janita aan lopen. "En dat vind jij ook?" Ja. 'Gotver'. Janita stormt als een gek weg. Woedend was ik op deze hele wereld dood wil ik! "Wie luisterd er nou naar zo'n trut." raasde ik. Zolang als ik Gerrita heet weet jij dat je niet naar zulke dingen moet luisteren. klop klop. "weten jullie wel waar janita is?" vraagt de receptioniste. Nee knikten we alledrie. "Zal ik ze even halen?" Ja is goed.
toen Janita terug was hebben we het goed gemaakt. We gingen eerst naar de toilet ons gezicht wassen want we hadden allemaal gehuild.
Goed. Wat ik, denk ik, het beste kan doen, is het voor zover ik het begrijp overtypen.

1. Ruzie.

"Nou? Vertel dan! Je kunt het toch vertellen, Jacoline."
Ik weet het gewoon niet meer, het is altijd gedonder geweest. Altijd over elkaar geroddeld, terwijl we beste vriendinnen waren! En nu?*
"Ja, ik snap het, maar sommige dingen waren echt zo."
"Evita, wat is er dan met jou?"
Lianne vindt dat wij als hondjes achter Janita aanlopen. *
"En vind jij dat ook?"
Ja. *
"Godver!" * Janita stormt als een gek weg. Woedend was ik, op deze hele wereld! Dood wilde (ook verleden tijd) ik!
"Wie luistert er nou naar zo'n trut," raasde ik. Zolang als ik Gerrita heet, weet jij dat je niet naar zulke dingen moet luisteren. *
Er werd op de deur geklopt.
"Weten jullie wel waar Janita is," vroeg (ook v.t.) de receptioniste. 'Nee', knikten we alle drie.
"Zal ik haar even halen?" Ja, is goed. *
Toen Janita terug was, hadden we het goed gemaakt. We gingen eerst naar het toilet om ons gezicht te wassen, want we hadden allemaal gehuild.

Beter, zie je? Een paar notities:

* Moet dit niet ook tussen aanhalingstekens? Volgens mij zijn het antwoorden of reacties.
* Beetje grof, misschien? En als je er dan voor kiest om zulk soort vloeken te gebruiken, spel het dan tenminste wel goed. Godver, Godverdomme, verwijst allemaal naar God. Dus met een 'd', niet met een 't'.

Voor de rest kun je nog proberen om wat meer achtergrond informatie te geven, want niemand begrijpt zo iets van je verhaal. Dus is het ook niet interessant. En je moet echt netter leren typen, beter verzorgd leren schrijven. Als je wilt, help ik je wel een handje. Succes!
Laatst gewijzigd door Artemiss op 22 okt 2009 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...

-Herman van Veen
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Artemiss schreef:Trouwens, ik denk dat je de naam 'Jacoline' als Jacqueline schrijft.
Dat is niet waar ;-)
De naam Jacoline bestaat ook. Ik ken namelijk iemand die zo heet.

Er staat overigens nergens dat je je precies aan bekende bestaande namen moet houden....
dat heet nu vrijheid van de schrijven ;-)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Sabbientje schreef:
Artemiss schreef:Trouwens, ik denk dat je de naam 'Jacoline' als Jacqueline schrijft.
Dat is niet waar ;-)
De naam Jacoline bestaat ook. Ik ken namelijk iemand die zo heet.

Er staat overigens nergens dat je je precies aan bekende bestaande namen moet houden....
dat heet nu vrijheid van de schrijven ;-)
Oké, daar heb je gelijk in. Maar ja, ik was toch bezig... Maar het is waar, op namen kun je niet echt verbeteren.

-Herman van Veen
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Heb ik je met mijn vernietigende commentaar zo laten schrikken dat je niet meer verder gaat? :( Dat was de bedoeling niet, hoor!
Ga je, denk je, nog verder met dit verhaal?

-Herman van Veen
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”