Hallo!
Het talent van grappige verhalen schrijven is mij niet gegeven, maar omdat de scholen voor velen weer bijna beginnen of misschien al begonnen zijn(?) dacht ik dat ik wel wat leuke Loesje-teksten op kon schrijven uit mijn nieuwe Loesje-agenda. (Voor alle mensen die niet ook die agenda hebben...) Hier een aantal:
Filemelding voor fietsers
Ter hoogte van het bruggetje staat 2 km file door afgevallen fietstassen.
Op dierendag legt m'n broertje altijd een bloemetje bij de wc...
om de goudvis te herdenken.
Gerucht:
Kluisjes 137 t/m 201 zijn een schuilplaats voor de guerrillastrijders van H3c.
Klein tekstje:
Arme Muilsma. Zat hij daar alleen op 't schoolfeest tussen de bakjes rauwe wortel en bloemkoolroosje. Wist hij veel dat er een bruisend tegenfeest was bij scheikunde waar iedereen vrolijk zijn eigen cocktails distilleerde.
Spreekbeurten
Pieter-Jan ging als Beatrix gekleed toen hij het over het koningshuis deed.
Een gezonde school
En zwarte Piet laten we dit jaar met bruine bonen strooien.
Hoeveel calorieën zitten er in de achterkant van een pen, eigenlijk?
Liefde maakt blind. Dus maar een valentijnskaart in braille gestuurd.
Gerucht:
De schoolkrantdirectie heeft in de condoomautomaat een webcam verstopt.
Economie was altijd al crisis.
Willen alle halvegaren nog even plaatsnemen op de barbecue?
Verkiezingen
Voor je het weet komt er ook zo'n enge trots-op-school beweging.
Onrecht is duidelijk krom.
Te-laat-kom-smoes:
Ik had een liedje in mijn hoofd en dat wilde er maar niet uit, dus toen moesten ze opereren.
De conciërge
Hij heeft vroeger ook op deze school gezeten en is nu nog bezig met zijn strafcorvee.
En tot slot een tekstje dat ik jullie niet wilde onthouden:
Wij hebben een aparte conciërge. Hij doet wel heel onschuldig, maar ondertussen is het een van de grootste rebellen. En gelukkig is ie niet vies van een akkoordje met de leerlingen. Bij hem kun je voor vijf euro een illegale dvd kopen van de lerarenkerstborrel, met als bonus close-ups van alle dronken en zoenende leraren, om lekker bij te griezelen. Naar 't schijnt verzamelt hij ook alle onderschepte liefdesbrieven en maakt ie er een best-of van. Hij zal vast nog meer leuks uithalen. De volgende keer dat ik een te laat kom briefje moet halen, zal ik hem eens uithoren.
Lekker puberaal is zo af en toe ook wel eens leuk, vind je niet?
Nieuwe Loesje agenda...
een vriendin van me, heeft die agenda ook.
Geweldig vind ik ze. Soms snap ik ze totaal niet, maar andere zijn echt geniaal.
Vooral die achterkant van de pen!
Ik hou het toch liever bij mijn blond A-dam agenda!
Geweldig vind ik ze. Soms snap ik ze totaal niet, maar andere zijn echt geniaal.
Vooral die achterkant van de pen!
Ik hou het toch liever bij mijn blond A-dam agenda!
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del