heej iedereen , ik ben nieuw op dit forum , en ik ga een verhaal schrijven , ik ben nog aan het schrijven , alleen hier is al een inleiding over het verhaal. hier gaat het dus over
Woods
A riddle has found these families , bud can they found the solution ?
Een normale zomer , een normale temperatuur , een normaal gezin . Niets was er zo anders in de familie Marksen. Met hun 3 kinderen , brengen ze een normaal leven door , in een groot huis in een stad van Amerika , Borksen.
Vader Disten en moeder Xandra hebben een goed betaalde baan . Ze hebben zelfs een eigen bedrijf. Het bedrijf levert laptops , mobile telefoons en tv’s . Ze hebben dan nauwelijks tijd voor hun kinderen , maar daar hebben ze een oppas voor . De 3 kinderen waarvan de 2 jongens , Stephen 7 jaar en Lucas 12 jaar en het meisje , Ella 11 jaar , zijn erg keurige en nette kinderen. Zijn beleefd tegen ouderen mensen , ruimen de rotzooi op die zij zelf maken. Klachten hebben mensen niet over deze familie.
De familie Marksen is een erg grote familie. Er zijn veel gezinnen met veel kinderen. Maar veel contact hebben deze families niet. Soms dan word er wel gebeld van een ander familie gezin. Maar er word dan alleen gepraat over financiële problemen en zorgen , en over het bedrijf. Want het bedrijf dan de familie Marksen in bezit heeft , is namelijk een groot familie bedrijf. Al weten de kinderen het niet. De kinderen van de andere families , zijn een stukken ouders. Sommige kinderen zijn al ouder dan 14 jaar of zelfs al ouder dan 17 jaar. Maar de 20 is nog niet gehaald bij de kinderen in de grote familie Marksen. Maar er is een wat armer , kleiner , en beter gezin in de familie Marksen. Die kunnen er niet tegen , en ze kunnen het niet uitstaan dat de familie zo uit elkaar word gerukt. En dat niemand meer nauwelijks contact hebben met elkaar.
Dus worden alle gezinnen , 1 voor 1 , gebeld om de zomer door te brengen in een vakantievilla in Burks . Er is daar verschrikkelijk veel land , en er zijn meer dan 1 bos , een groot meer , en een strand aan het eind van Burks. Maar jammer genoeg zijn er veel gezinnen die afbellen. Behalve de familie Marksen met de 3 kinderen , Stephen , Lucas en Ellen , en het wat armere gezin met 2 kinderen . Een zoon Dwight , en een dochter Lilly. Beide gezinnen hebben er veel zin in , maar aangezien de agenda van het rijkere gezin behoorlijk vol zit, Komt de planning erg onhandig uit voor het wat armere gezin. Ze moeten dan werken anders kunnen ze niet rond komen en geen vakantie houden. Dus hebben ze besloten Dwight en Lilly mee te geven aan Disten en Xandra.
Dwight en Lilly vinden het niet leuk , maar als ze een leuke vakantie willen , hebben ze eigenlijk geen keus.
Als ze worden meegegeven en meegnomen door de rijke familie Marksen , gaan ze met ze allen naar het vakantie huisje met de grote bossen en meren . Als ze aan zijn gekomen voelen de kinderen zich al niet lekker . Ze voelen zich raar , misselijk en hebben nergens zin in. Zelfs de armere kinderen .
Als de familie al inmiddels ingenesteld is in het vakantiehuisje , gaan de kinderen rondkijken in huis . Op zolder vinden ze een eigenaardige brief . Een brief over het familiebedrijf van de familie marksen , en ook komen de kinderen er dus achter , wat de oorzaak is dat ze rijk zijn , en de armere kinderen arm zijn. Het armere gezin wou niet mee gaan in het plan voor een familie bedrijf , omdat ze wisten dat de familie uit elkaar gerukt zou worden .
De rijkere kinderen voelen zich erg schuldig , maar de armere kinderen niet , ze zijn woedend en lopen weg. Diep het bos in , zonder maar om te kijken . Dwight en Lilly lopen op een oude bunker af , die zo te zien al lang niet meer is gebruik. Als ze er in gaan , vinden ze een kachel die aan staat . Ze worden bang , en staan voor een raadsel , als het vuur opeens uit gaat , de deur op slot slaat , en het pikkendonker is in de potdichte bunker. Ze voelen ruwe , ijskoude handen langs hun nekken , armen en benen gaan. Als Lilly begint te verzetten , horen ze het enge gekrijs van de gedaantes die aan hun zaten. En voelen vanaf hun voeten van binnen iets ophoog kruipen , alsof de gedaantes langzaam hun lichaam binnen dringen. Lilly en dwight beginnen de gillen en zich te verzetten , tot het gevoel hun hoofd bereikt , de deur van de bunker en Dwight en Lilly lopen naar buiten , met een dode , grijze huis , pik witten ogen zonder enige pupillen of kleur , puntige hoektanden , en moordachtige klauwen.
De rijkere familie weet niet wat ze te wachten staat , langzaam worden ze 1 voor 1 op een extreme ernstige manier vermoord . Op de raarste en gruwelijkste manier ,pakken de arme kinderen de rijkere familie terug.
Als Dwight en Lilly besluiten het vakantie huisje te verlaten om de andere familie uit te moorden , worden ze weer normaal zodra ze het plaatsje verlaten , en beseffen wat ze hebben gedaan . Erg vinden ze het niet , en gaan terug naar de bunker om te zoeken naar antwoorden van wat er met ze gebeurden , maar ze kunnen niet achter het antwoord komen. Ze besluiten om verdere de bossen in te gaan voor meer antwoorden . de bossen worden steeds kouder , enger , en donkerder . Plots vinden ze een extreem eng huis , met het licht binnen aan. Als ze aan kloppen gaat de deur open , en worden ze binnen gelaten , opeens gaan de lichten uit en komt er een afgrijselijk gegil uit het huis van Dwight en Lilly .
Na 3 weken zijn de kinderen nog steeds niet thuis en wordenDe ouders van Dwight en Lilly er ongerust en bellen naar de rijkere familie marksen , maar krijgen geen antwoord. Als ze besluiten er heen te gaan , vinden ze de dooie rottende lijken van de rijkere familie . Alleen wie ze niet vinden zijn hun kinderen . Alle familie marksens komen bij elkaar , en praten , maar oplossen kan niet meer. De kinderen zijn verloren.
70 jaar later
Alle oude families zijn uit gestorven en er zijn al lang weer nieuwe generaties marksen geboren. Het familie bedrijf is failliet , en de families zijn niet rijk meer maar meer gewoon normaal. Als de nieuwe kinderen een akte vinden van het vakantie huisje , laten ze het zien aan de ouders . ze bewonderen zichzelf omdat ze in het bezit zijn van een enorm terrein . en nodigen elke familie uit voor een vakantie in het vakantie huisje . alleen weten ze niet wat er is gebeurd bij het vakantiehuisje in burks . Als ze er zijn , voelen de kinderen zich niet lekker , ze voelen zich raar. Als ze er zijn , klaren ze al wat meer op , alleen ziet de jongeste van allemaal , steeds een gedaante . als de ouders haar niet geloven , veranderd ze drastisch in een dood , niet reagerend meisje dat nergens zin in heeft. als ze word in gefluisterd door de gedaantes om haar ouders te vermoorden , gaat ze van start. Langzaam is het ook de beurt van de andere kinderen om te veranderen , en worde de kinderen veranderd in extreme enge moordmachines , die alles doen om hun eigen ouders te vermoorden . als de kinderen ook 1 voor 1 verdwijnen in de bossen , wordt het ook spookachtiger in het huisje in burks. En worden ze nu niet alleen opgejaagd door hun kinderen , maar door de geesten van hun kinderen , en worden hun levens vergoed veranderd , verziekt , of beëindigt.
Zullen deze families de raadsels kunnen oplossen van deze gebeurtenis , of worden ze 1 voor 1 vermoord zonder enige poging hun kinderen te verlossen van deze infectie van moord .
Woods - A Riddle has found these families ....
Hoi hoi,
welkom op OV
Ik heb het hele stuk nagelezen en vond toch enkele fouten.
Allereerst de punten en komma's. Je hebt ze elke keer met een spatie na het woord ingevoegd, dit hoort in feite niet.
Daarnaast moet je eraan denken dat je cijfers voluit schrijft, dit hoort nu eenmaal zo. Ook is het handig om eraan denken dat voor je een verhaal plaats je het geschreven gedeelte nog even naleest in word en zo nodig met de spellingscontrole de grammatica fouten eruit haalt. Denk eraan dat je namen van mensen, dieren of steden, landen en provincies enz. met een hoofdletter schrijft. Met dit stuk heb ik je geholpen.
Overigens, als je 'en' schrijft, hoeft daarvoor geen komma, omdat het vaak een opsomming is. Ook als je 'maar' schrijft, hoeft daarvoor geen komma. Hopelijk heb je er wat aan en sorry voor de hele waslijst, ik heb het hele stuk nagelopen
Verder ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat en of de kinderen het oplossen^^^^
hebben = heeft
welkom op OV

Ik heb het hele stuk nagelezen en vond toch enkele fouten.
Allereerst de punten en komma's. Je hebt ze elke keer met een spatie na het woord ingevoegd, dit hoort in feite niet.
Daarnaast moet je eraan denken dat je cijfers voluit schrijft, dit hoort nu eenmaal zo. Ook is het handig om eraan denken dat voor je een verhaal plaats je het geschreven gedeelte nog even naleest in word en zo nodig met de spellingscontrole de grammatica fouten eruit haalt. Denk eraan dat je namen van mensen, dieren of steden, landen en provincies enz. met een hoofdletter schrijft. Met dit stuk heb ik je geholpen.
Overigens, als je 'en' schrijft, hoeft daarvoor geen komma, omdat het vaak een opsomming is. Ook als je 'maar' schrijft, hoeft daarvoor geen komma. Hopelijk heb je er wat aan en sorry voor de hele waslijst, ik heb het hele stuk nagelopen

Verder ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat en of de kinderen het oplossen^^^^
Dit hoort zo:Een normale zomer , een normale temperatuur , een normaal gezin . Niets was er zo anders in de familie Marksen. Met hun 3 kinderen , brengen ze een normaal leven door , in een groot huis in een stad van Amerika , Borksen.
Daarnaast zag ik ook nog enkele grammaticafoutjes.Een normale zomer, een normale temperatuur, een normaal gezin. Niets was er zo anders in de familie Marksen. Met hun 3 kinderen, brengen ze een normaal leven door, in een groot huis in een stad van Amerika, Borksen.
Mobile = mobieleHet bedrijf levert laptops , mobile telefoons en tv’s .
De 'de' mag tussen 'waarvan' en '2' weg, 2/7/12 en 11 moet je voluit schrijven, twee, zeven, twaalf en elf. Dit leest ook fijner voor de lezer van het verhaal.De 3 kinderen waarvan de 2 jongens , Stephen 7 jaar en Lucas 12 jaar en het meisje , Ella 11 jaar , zijn erg keurige en nette kinderen.
Voor 'Zijn' moet nog 'ze' dit leest prettiger.Zijn beleefd tegen ouderen mensen , ruimen de rotzooi op die zij zelf maken. Klachten hebben mensen niet over deze familie.
Tussen 'gezin' en 'maar' hoort een komma. Tussen 'zorgen' en 'en' mag de komma weg.Soms dan word er wel gebeld van een ander familie gezin. Maar er word dan alleen gepraat over financiële problemen en zorgen , en over het bedrijf.
'een' mag tussen 'zijn en 'stukken weg. Ouders = ouderkinderen van de andere families , zijn een stukken ouders.
Ook hier een komma tussen 'jaar' en 'maar' en ook de cijfers voluit schrijven.Sommige kinderen zijn al ouder dan 14 jaar of zelfs al ouder dan 17 jaar. Maar
De punt mag weg tussen 'gerukt' en 'En'elkaar word gerukt. En dat niemand meer nauwelijks contact hebben met elkaar.
hebben = heeft
'zijn' = 'is'en er zijn meer dan 1 bos
'ze' = 'zijn'gaan ze met ze allen naar
ophoog = omhoogbinnen iets ophoog kruipen
dwight = Dwight, de = teLilly en dwight beginnen de gillen
Tussen 'bereikt' en 'de' een punt, inplaats van komma. Na 'bunker' nog invoegen: "zwaait/vliegt open'. Huis = huid. 'Pik' mag eruit. Witten = wittebereikt , de deur van de bunker en Dwight en Lilly lopen naar buiten , met een dode , grijze huis , pik witten
gebeurden = gebeurdemet ze gebeurden
jongeste = jongstealleen ziet de jongeste
worde = wordenen worde de kinderen veranderd
vergoed = voorgoedvergoed veranderd
-
- Puntenslijper
Oei, laat ik - als de perfectionist die ik ben - maar even beginnen met je te wijzen op het foutje in de titel. Na een hulpwerkwoord (can, could, must, shall, will etc. etc.) gebruik je het hele werkwoord zonder 'to'. Jij hebt de onvoltooid verleden tijd hier toegepast, terwijk het dus 'find' moet zijn.
Sorry voor die betweterige opmerking; ik kon het gewoon niet laten. Ik volg een extra engels lesmethode op school, en wij, tweedeklassers, zitten nu ongeveer op het niveau van havo-examen leerlingen op het gebied van engels, en onze lerares hamert constant op dit soort dingen.
Nou, over naar de belangrijke dingen; jouw verhaal.
Er zitten een paar spelfoutjes in, en het gebruik van de comma's is zit niet helemaal snor, maar over het algemeen is het goed geschreven. Het leest ook wat fijner als je getallen voluit schrijft, en misschien het doorleest op spelling- en grammaticafoutjes voor je het post.
Prima begin, hoor!
Sorry voor die betweterige opmerking; ik kon het gewoon niet laten. Ik volg een extra engels lesmethode op school, en wij, tweedeklassers, zitten nu ongeveer op het niveau van havo-examen leerlingen op het gebied van engels, en onze lerares hamert constant op dit soort dingen.
Nou, over naar de belangrijke dingen; jouw verhaal.
Er zitten een paar spelfoutjes in, en het gebruik van de comma's is zit niet helemaal snor, maar over het algemeen is het goed geschreven. Het leest ook wat fijner als je getallen voluit schrijft, en misschien het doorleest op spelling- en grammaticafoutjes voor je het post.
Prima begin, hoor!
Mum: That's just the way the cookie crumbles..
Me: But I don't want a crumbled cookie!!
Dad: Cookies!? Where??!
Me: But I don't want a crumbled cookie!!
Dad: Cookies!? Where??!