Lopen totdat ik jou vind

Hier kun je naar hartelust je One Shots kwijt die in het genre Drama vallen. Maak een topic aan en zet ze er allemaal in.

Moderator: Patrick

Plaats reactie
55Roosj
Puntenslijper
Puntenslijper

Lopen todat ik jou vind..

Ik werd al huilend wakker. Ik had weer over jou gedroomd. Gedroomd dat je bij me was, even leek alles beter. Maar toen ik merkte dat ik langzaam wakker werd begon ik te huilen. Ik veegde de tranen uit mijn ogen en stond op. Ik had je beloofd dat als je er niet meer zou zijn ik niet zou huilen en die belofte heb ik gebroken. Niet alleen nu, bijna elke dag. Maar jij hebt je belofte ook gebroken. Jij had belooft dat ik je nooit maar dan ook nooit zou kwijt raken. Eigenlijk was mijn belofte dus onnodig. Maar toch hebben we hem gemaakt. Jij had het me zelfs die avond nog beloofd dat je niets zou overkomen. Dat je de volgende morgen weer voor mijn deur zou staan. Met een grote grijns zou je dan zeggen:”Hier ben ik weer, heb je me gemist?”. Maar nog voordat het morgen werd. Ging mijn telefoon. Had ik maar nooit opgenomen. Het was de politie of ik jou kende. Natuurlijk kende ik jou had ik geantwoord. Toen vertelde ze me dat je er niet meer was. En of ik slachtoffer hulp wilde. Ik wilde geen slachtoffer hulp ik wilde jou. Ik wilde dat jij over een paar uurtjes als het morgen was voor mijn deur zou staan. Zou roepen:”Gefopt! Had ik je toch even mooi te pakken”. Maar die volgende morgen was je er niet. En die morgen daarna ook niet. En nu vijf dagen later was je begravenis. Ik kleedde me aan. Maar niet in de kleren die mijn moeder had klaar gelegd die morgen. Ik maakte mijn ogen op. Ik zag dat mijn ooit zo stralende blauwe ogen dof stonden en rood omrand waren. Ik deed mijn blonde,lange krullen in een hoge paarden staart. Trok als laatste een trui over mijn hoofd en liep naar beneden. Daar pakte ik de rugzak die ik die avond ervoor laat had klaar gezet. Ik liep door de garagedeur naar buiten en draaide deze achter me op slot. Toen liep ik weg. Alles gedag zeggend. Terwijl de tranen uit mijn doffe blauwe ogen liepen en ik mijn belofte nog eens brak. Ik wist wat ik zou doen. Iets wat ik vroeger ook al geprobeerd had… ik zou lopen totdat ik bij jou was. Ik zou lopen totdat ik in de hemel was.

dit is mijn eerste verhaaltje tips enzo zijn altijd welkom :D
Laatst gewijzigd door 55Roosj op 29 jan 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Death is God's way of saying; You're fired. Suicide is Human's way of saying; You can't fire me I quit
Joepie!
Puntenslijper
Puntenslijper

Wauw, heel mooi verhaal.
Ik vind het vooral heel mooi dat je, zonder al te veel uit te leggen over wat er allemaal gebeurd is, toch een goed beeld schept en een sfeer neerzet.
Alleen één ding; de allereerste zin staat in de tegenwoordige tijd, en de rest in de verleden tijd. Dat zou ik dus even veranderen..
Courage is not the absence of fear,
But rather the judgement that something else is more important than fear.
The brave may not live forever,
But the cautious do not live at all.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Mooi geschreven, ik kan me meteen goed in je personage inleven en weet zonder dat er veel gezegd is wat er gebeurd is, ongeveer. Heel mooi gedaan, :super Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.

Ik veronderstel dat dit een one-shot is omdat er een 'aftekentje' staat voor je verhaal dus verplaats ik dit even naar de One -shots.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
15lila
Balpen
Balpen

Mooi geschreven, misschien kan je 5- in `vijf` veranderen.
Laatst gewijzigd door Patrick op 23 jan 2010 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geef aub meer inhoud aan je post!
Het leven word aangevallen door dromen.
55Roosj
Puntenslijper
Puntenslijper

Bedankt allemaal voor die complimentjes :$
en als je 'm zou willen verplaatsen graag :angel
Death is God's way of saying; You're fired. Suicide is Human's way of saying; You can't fire me I quit
Plaats reactie

Terug naar “Dramatische One Shots”