Balkenende vs Harry Potter

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Balkenende schendt copyright H. Potter

Den Haag – De Nederlandse fanclub van de heer H. Potter klaagt premier Balkenende aan voor het schenden van het copyright. Volgens de fanclub doet Balkenende te veel zijn best om op de populaire tovenaarsleerling te lijken.

‘Het enige dat nog ontbreekt is een toverstok’, stelt woordvoerster Tina Over. ‘Zijn kapsel lijkt op dat van Potter, zelfs zijn bril is een regelrechte kopie. Wij pikken het niet langer! Het wordt tijd dat meneer Balkenende op zichzelf gaat lijken. Laat Harry met rust.’

De aanklacht heeft in de politiek voor grote beroering gezorgd. In geval van een veroordeling, wordt Balkenende de eerste premier met een strafblad. Oppositiepartijen scherpen de messen en zinnen op een afzettingsprocedure. Agnes Kant van de SP vindt de vergelijking met Harry Potter niet zo vreemd. ‘Ik denk dat Jan Peter zou willen dat hij kon toveren. Dit land kampt met de grootste crisis in jaren. Als hij dat weet op te lossen, mag het met recht een toverwonder heten.’ Geert Wilders van de PVV is niet zo mild. ‘Balkenende is een lafaard. Hij heeft niet het lef om zichzelf te zijn en lift mee op het succes van H. Potter. Ons land verdient een premier die sterk in zijn schoenen staat. Dus ik adviseer: stem Wilders en haat moslims.’

Premier Balkenende is ondersteboven van alle commotie rondom zijn uiterlijk. ‘Ik heb het natuurlijk wel eens eerder gehoord, maar ik dacht altijd dat Harry Potter op mij leek. Het is de omgekeerde wereld.’ Hij heeft zijn juristen op de zaak gezet, maar hij betuigt alvast spijt voor alle beroering die deze zaak met zich meebrengt.
T. Over van de fanclub laat het er niet bij zitten. ‘Harry op Jan Peter lijken? Mooi niet. Voordat ik ooit maar van Balkenende had gehoord, had ik al De Orde van de Feniks uit. Dus Harry bestaat voor mij al langer.’
De rechtszaak komt op 12 mei voor.
Laatst gewijzigd door S.A.M. op 11 mar 2009 18:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Rainbow

hahahahahha XD geniaal geschreven, sam XD Ik ging het eerste stukje voorlezen aan mn moeder die in de kamer stond :P Echt humoristisch.
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Ik doe dit soort artikletjes er vaak even tussendoor. Om mijn gedachten te verzetten van het zwaardere schrijfwerk. Leuke afleiding voor mij. Ik dacht: kom, laat ik het eens een keer posten. Misschien dat er iemand anders nog om kan lachen.
TheFoolishPoet
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Ghehe, xD Ik vind m echt meesterlijk!
:super Moet je vaker proberen, zoiets :P (volgens mij las ik net dat je dit als afleiding schreef, maar ik weet t even niet zeker meer)
What goes up will surely fall..
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Ja, dat is waar. Normaal schrijf ik wat serieuzer werk overdag, maar grappige verhaaltjes is dan een fijne variatie.
Tears
Puntenslijper
Puntenslijper

Ik vind het echt een geweldig artikel, echte humor gewoon.
WolfsShadows
Puntenslijper
Puntenslijper

Dat is iets waar je over na moet denken. Ik vond petertje altijd al een faker.
Wolf
Nieuw
Nieuw

Haha :lol: Geniaal gewoon.
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Blij dat ik er nog mensen blij mee kan maken.
Liz
Balpen
Balpen

haha echt heel leuk bedacht :P lijkt we wel lachen als zoiets echt zou kunnen gebeuren ;)
You know you love me...
AdajaAalberts
Puntenslijper
Puntenslijper

LoL :lol: echt een lachertje!
I Just want to Fly Away, with my dreams.....
Swerd
Nieuw
Nieuw

Geniaal, dit is het eerste verhaal waar ik om moet lachen in dit forumdeel. :super
eerised
Potlood
Potlood

Haha hij is echt leuk
Eva
Puntenslijper
Puntenslijper

superleuk bedacht! =)
ik moest er echt om lachen en ook mijn moeder ziet er de humor wel van in ;p
moet je echt vaker doen!
if you write stories, then stories will write you
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Ik zal binnenkort nog een verhaaltje in deze stijl erop zetten. Ik heb er nog wel een stuk of wat liggen.
Gesloten

Terug naar “De Comedy Club”