Through the class

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
KEEPDREAMING
Nieuw
Nieuw

Through The Glass
Er komt een dag, dat je in de spiegel kijkt. Dat je snel je ogen neerslaat. Je ziet iemand anders, je betast voorzichtig je gezicht. Je neus, hij is groter. Je lippen, smaller. Je oren, flappen. Je bent jezelf niet. Hij die beweert jou te zijn is niet wie jij bent. En dat is raar, dat is vreemd. Maar dat vinden we allemaal heel normaal. We spelen allemaal toneel, we houden ons aan het script. Op tijd springen we in, en is er iemand ziek? Dan doen we meteen auditie voor de nieuwe rol. En of we slecht spelen, of we vergeten onze tekst. Het maakt niet uit, want we zijn toch al aangenomen. Nou voor even dan.

Fleur

Mijn hoofd nestelt zich in de kussens, mijn armen liggen langs mijn dunne lichaam. Mijn voeten komen net onder de dekens vandaan, mijn tenen zijn koud. Mijn telefoon ligt naast me. Mijn vingers zweven boven de toetsen. Waarom is de drang zo groot om te SMSen? Waarom kan ik het niet halen, om van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht contact te zoeken met anderen. Met jongens. Raak ik in paniek zodra ik mijn telefoon even niet kan vinden, of als iemand anders dreigt mijn smsjes te lezen?
Met wijd open ogen staar ik naar het plafond. Ik weet hoe het komt, ik weet wat er speelt. Ik en niemand anders. Tranen stromen over mijn wangen.

Mijn telefoon trilt, automatisch word ik wakker. Het display meld dat ik word gebelt. Ik zucht, en neem op. ‘Goeie avond Sexy-’
Laatst gewijzigd door KEEPDREAMING op 14 feb 2010 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje
Typmachine
Typmachine

Interessant beginnetje, vooral je inleiding is erg goed geschreven Denk dat andere anderen moet zijn, met een n, goeie morgen goedenmorgen ;) verder leest het erg fijn, ben benieuwd naar de rest!
Afbeelding
~: Geen loopvogel maar een sloopvogel :~
KEEPDREAMING
Nieuw
Nieuw

Wietse

Ik druk mijn wekker uit, het zou niet opvallen als ik thuis bleef. Het zou niet opvallen als ik me afsloot, en de wereld buiten zou sluiten. Dus ik draai me weer om. Maar de slaap kan ik niet vatten. Ik sta op, langzaam, en moeizaam. Mijn benen zijn nog moe, mijn armen slapen nog. Maar in mijn hoofd ben ik klaar wakker. Ik ben al bezig met de eenzaamheid, die ik voel, ik kan het bijna proeven. Het is zo tastbaar, het hangt in de lucht. Het is een dikke damp, waar ik mijn adem zal moeten inhouden, wil ik niet stikken.
Mijn leven voelt als een dodelijk avontuur. Ieder mens, ieder levend wezen ze zijn als een valstrik. Een lokaas voor een jager. Ik raak in paniek, alsof ik vast zit met mijn poot, als een konijntje. Klein onschuldig, depressief als hij denkt aan kerstmis, wanneer de braadslee klaar staat.

Ik zet mijn ipod, in mijn dockstage, muziek is mijn redding. Mijn passie. Ik meld me aan op msn, en log in op - sugababes. Waar ik al jaren lang een profiel heb, maar waar ik nooit iets mee heb gedaan. Waarom? Omdat ik voel dat ik me moet inloggen. Er gaat iets gebeuren, mijn lichaam trilt, en mijn handen zweten. Ik ben bang.

Fleur

Ik kijk op de wekker, half 3. ‘Ik sms je morgenochtend, goed?’ Ik wacht niet op antwoord, maar verbreek de verbinding. Ik trek mijn benen op als een klein kind. Naakt, als in de buik van haar moeder. Ik zucht en voel dat mijn mobiel weer trilt, verschillende meldingen van gemiste oproepen. Snel sms ik de contacten terug, allen krijgen hetzelfde SMSje.

Sorry schatje, mijn telefoon deed raar.
Morgen bellen we oke?
likje

Binnen enkele seconde heb ik antwoord:

NU?!

Ik hoef niet terug te smsen, de volgende beller meld zich. Ik word overspoeld met lieve woordjes, schatje, lekkertje, baby. Allemaal passeren ze een keertje. Ik weet dat ik lief ben, zolang ik hen geef waar ze behoeften aan hebben. Het scheelt dat ik nog naakt ben. Mijn lichaam raakt langzaam uitgeput. Maar ik moet, ik zal en dit elke avond, 7 dagen in de week, 12 maanden, al bijna 2 jaar lang.

‘Fleur, lieverd het is al bijna half 8’ Mijn vader doet het licht aan. Ik reageer niet en trek de dekens over mijn hoofd. Snel schuif ik mijn telefoon onder 1 van mijn kussens. Mijn hoofd bonkt,en mijn benen voelen te slap om op te staan, mijn lichaam is duidelijk in opstand. Ik spoor mezelf aan om op te staan. Met slaperige kleine ogen loop ik richting de wc, vervolgens door naar de badkamer en weer terug naar mijn slaapkamer. Ik haal mijn telefoon onder mijn kussen vandaan en sms snel naar al mijn lovers.
15lila
Balpen
Balpen

om te beginnen is het eel leuke start, vooral omdat het geen varhaal is wat echt vaak vertelt word, zoals ik het lees. misschien een paar kleinen schoonheids foutjes :P
je kan bijvoorbeeld de 8 in acht veranderen .

Maar, veel succes :super
Het leven word aangevallen door dromen.
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”