Stella is een heel gewoon meisje, een meisje die elke ochtend haar tandenpoetst, haar haren kamt en haar kleren aantrekt. Stella zit net als iedereen op school, maar Stella doet niets aan haar school. Het gaat Stella enkel om populair zijn, erbij horen, opvallen. Stella is een gezond meisje tot die ene dag..
Stella pakte haar fiets en reed naar school toe, eenmaal aangekomen op school werd ze door allemaal meiden en jongens begroet met een aantal jongens had ze een intieme begroeting, ze tongzoende met bijna alle jongens die ze knap vond. Ze had haar fiets geparkeerd en liep naar haar groepje toe waar ze altijd bij staat. Stefan, de hunk van de school, bood haar een peuk aan. Stella wou het niet, haar vrienden zagen dat ze aarzelden en begonnen haar uit te maken voor lafbek, mietje, Stella vond dat niet leuk dus ze besloot de peuk maar aan te nemen tot haar verbazing was het niet zo smerig en ze kreeg geen hoestbui. Toen de bel ging bleven ze nog eventjes staan maar gingen uiteindelijk wel naar hun lokaal toe, tijdens de les smachtte Stella naar een sigaret, ze kon niet wachten tot het pauze was. Stella was helemaal niet bij de les en zat een beetje voor zich uit te staren. ‘Stella?’ vroeg de leraar Meneer van Emmen. Stella schrok van de stem van Meneer van Emmen. ‘Stella, meid zit je wel op te letten?’ vroeg Meneer van Emmen aan Stella. ‘Eh nee, niet echt nee..’ antwoordde Stella. ‘Hmm.. En waarom dan niet?’ vroeg Meneer van Emmen. ‘Het is gewoon niet interessant en het boeit me geen flikker hoe de Romeinen vroeger leefden.’ Zei Stella, de klas begon te giechelen maar de blik van Meneer van Emmen verdraaide hij fronste zijn wenkbrauwen. ‘Als je mijn lessen toch niet “boeiend” vind waarom zit je dan nog in de les? Je kan dan toch beter bij de afdelingsleider gaan zitten en strafwerk maken, toch?’ zei Meneer van Emmen. ‘Nee dat is nóg stommer, ga nou maar gewoon verder met Uw les ofzo.’ Zei Stella. Meneer van Emmen keek verbaasd en besloot maar gewoon verder te gaan. In de pauze rende Stella naar buiten naar haar vrienden, vragend om een sigaret. Ze kreeg er weer eentje van Stefan. ‘Maar ik wil er wel wat voor terug Stellaatje van me..’ zei Stefan. ‘Oké is goed!’ Stella greep naar haar portemonnee, maar Stefan greep haar hand vast. ‘Haha, nee dat bedoel ik niet Stella, kom je vanavond naar me toe? Dan kan je je sigaretje betalen.’ zei hij lachend. Stella kreeg een ongemakkelijk gevoel maar ze besloot toch ja te zeggen. Snel stak ze de sigaret aan en rookte hem op.
Verslaafd.
- Calivary
- Puntenslijper
Hey,
Het is een leuk idee voor een verhaal, maar het gaat allemaal heel snel. Misschien is het een idee als je soms even de tijd neemt om de omgeving, personen en gevoelens te beschrijven, want anders is het voor de lezer wat moeilijk om het in hem op te nemen.
Daarnaast is het ook fijner als je wat meer enters en kortere zinnen gebruikt, en de gesproken zinnen op een nieuwe regel zet.
Veel succes!
Het is een leuk idee voor een verhaal, maar het gaat allemaal heel snel. Misschien is het een idee als je soms even de tijd neemt om de omgeving, personen en gevoelens te beschrijven, want anders is het voor de lezer wat moeilijk om het in hem op te nemen.
Daarnaast is het ook fijner als je wat meer enters en kortere zinnen gebruikt, en de gesproken zinnen op een nieuwe regel zet.
Veel succes!
Dear Math,
I don't want to
Solve your problems,
I have my own to solve
I don't want to
Solve your problems,
I have my own to solve
- gewoonnien
- Nieuw
Ik vind het heel spannend, en ik wil graag meer van het verhaal lezen
.

Laatst gewijzigd door Sabbientje op 25 jul 2010 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zou je misschien iets meer willen vertellen over wat je van het verhaal vind. Een post is namelijk SPAM en dat zien wij liever niet. Alvast bedankt.
Reden: Zou je misschien iets meer willen vertellen over wat je van het verhaal vind. Een post is namelijk SPAM en dat zien wij liever niet. Alvast bedankt.
even heaven is a hell wihout you.
Het is leuke verhaallijn, maar het gaat zoals eerder al gezegd allemaal een beetje te snel.
Probeer meer op de gevoelens in te spelen, maak het maar lekker dramatisch
dan kan altijd super goed met een verhaallijn zoals jij die hebt gekozen.
Daarnaast laat het ook iets meer realistisch zijn, waarom smachtte Stella al zo erg naar een sigaret, had ze problemen waarom ze zo graag wou blijven roken ofzo... aangezien je niet echt verslaafd kan zijn naar een sigaret
ik ben nieuwsgierig of je wat aan de tips hebt,
veel succes met verder schrijven, ik blijf zeker verder lezen. ben nieuwsgierig
Probeer meer op de gevoelens in te spelen, maak het maar lekker dramatisch

Daarnaast laat het ook iets meer realistisch zijn, waarom smachtte Stella al zo erg naar een sigaret, had ze problemen waarom ze zo graag wou blijven roken ofzo... aangezien je niet echt verslaafd kan zijn naar een sigaret

ik ben nieuwsgierig of je wat aan de tips hebt,
veel succes met verder schrijven, ik blijf zeker verder lezen. ben nieuwsgierig

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Hoi Roozje. Zoals ik je verhaal lees, is het een beetje een toen-en toen-en toen-verhaal. Op zich niets mis mee, maar zoals mijn voorgangers als aangaven, leest het wat fijner als je niet alleen de gebeurtenissen beschrijft, maar ook omgevingen, gedachten of gevoelens. Het is leuk om daarmee te experimenten en uiteindelijk ga je je eigen stijl ontwikkelen.
Ga vooral door met schrijven en ik ben benieuwd hoe je het volgende stukje aanpakt.