Shit!! Klojo!!! Schreeuwde ik uit. Weer zo’n halve gare kutmarokkaan!! Hier kan ik zo niet tegen! Hij met zijn Mersedes S-klasse. Hij voelde zich heel groot op de snelweg, net doen alsof hij de koning was. Ik was kwaad.. Tfoe! Waarom doen ze dat steeds maar weer. 180 km/u rijden ze en gaan ook nog eens van rechts inhalen.. Weer moet mij dit overkomen. Ik was er gelukkig net op tijd bij, kon net de rem indrukken. Pfff.. Nog maar 8 minuutjes , geeft mijn TomTom aan, voor ik daar aankom en ik moet mijn haar nog doen en mijn make-up.. Mijn jurk heb ik snel in een tas gepropt.. Op weg naar een bruiloft van mijn nicht. Mijn nicht en ik hadden vroeger echt goed contact, maar sinds ze haar man heeft gekend heeft ze geen tijd voor me.. Maar ach, ik doe dit voor mijn tante. En ze is zelf echt een hele leuke meid.
En haar moeder, echt een look a like van mijn eigen moeder. Het is de enige zus die mijn moeder heeft. Eindelijk aangekomen! Ik parkeer mijn auto snel ergens. Ik ga snel naar de kofferbak en neem mijn tas met mijn jurk en make-up en alles wat ik voor deze avond nodig heb mee. Shit, allemaal neven en vrienden van mijn neven en hun eigen neven staan voor de deur.. Hebben ze me gezien? Gelukkig niet.. Ff snelde auto in om wat op mijn wimpers en lippen te smeren.. Ik zie er niet uit zo. Ik kan zo toch niet langs hen lopen. Oke, ietsjes meer mascara, ff checken: Perfect!! Ik loop richting de voordeur en daar komen mijn neven al aan: “Ahlan was ahlan”, roept mijn neef. Ik herken zijn stem meteen!! “Saïd!!”roep ik uit. Ik geef hem een dikke knuffel. De rest van mijn neven komen aan slenteren. Allemaal geven ze me een hand en vragen me hoe het gaat. Ik geef overal beleefd antwoord op. Ik zie dat de andere heren nog steeds bij de deur staan. Ik trek ff mijn neef naar me toe:”Saïd, kun jij ff zorgen dat die jongens daar weg gaan. Ik moet naar binnen”. Mijn neef glimlachte: “Waar ben je bang voor? Ze bijten heus niet hoor”, zei lachend. Ik werd rood en keek naar de grond. Shit, heeft ie een megafoon nodig. Een paar jongens keken nieuwsgierig naar me. Waaronder 1. Wauwwwww….. ik was spraakloos!! Ik betrapte mezelf erop dat ik staarde terwijl ik naar de deur liep. Snel wende ik mijn blik af. Had ie het door, snel nog een blik.. Fuck!! Hij keek. Terwijl ik aan bel word ik aangesproken: “Zeg, ben jij familie?”Een jongen met een net overhemd kwam mijn kant oplopen.. Hamid? Dacht ik bij mezelf. Hij glimlachte: “Zo zo, kleine meisjes worden verwaand en groot?” Ik glimlachte.. Ik begon te lachen: “Wat doe jij hier? Je kwam vroegen nooit naar bruiloften?” Hij keek nu wat serieuzer: “Ewa, nichtje.. Klaar, ik ben oud. Ik wil trouwen enzo dus leek me dit wel een leuke gelegenheid om een vrouw te leren kennen, hè?” En zette meteen een glimlach op.. Ik begon te lachen: “Ik ga meteen vanavond voor je op zoek. Op welke beroemdheid moet ze lijken?” Hij begon hard op te lachen: “Wat nou beroemdheid..? Koezina, nichtje. Ze moet goed kunnen koken!!” riep hij hardop..Ik hoorde allemaal gelach om me heem. Alle jongens waren langzamerhand bij ons komen staan. Ik werd een beetje rood. “Ewa Hamid, stel je ons niet even voor aan deze mooie dame”, ik hoorde een stem van een jongeman ergens achterin . De jongen kwam langzaam naar voren. Hij stak zijn hand uit: “Jamal, de broer van de bruidegom”, zei hij. Ik voelde dat mijn wangen vuurrood werden. “Samira, het nichtje van de bruid”, zei ik stotterend. Jeetje, het is die mooierd!! Ik werd helemaal warm. Snel trok ik mijn hand weg. “Hmmm, ik denk dat ik jullie strakjes wel spreek, toch neefjes?”zei ik snel. Ik liep meteen door naar de voordeur.. “Tuurlijk nichtje, wat denk je? Dat we er elke dag zo uitzien, ofzo?”grapte Hamid. Hij was echt altijd de grapjas. Altijd kon ik met hem lachen.. Mijn kleine nichtjes stonden onderhand bij de voordeur, samen met mijn tante. Van alle kanten werd ik gezoend en omhelst! Wat een welkom.. Ik draai me om, om de deur dicht te doen. Daar staat hij. Jamal de Mooierd, grapte ik in mezelf.. Hij keek me aan en ik kreeg ineens knipoog. Ik keek verlegen weg. WAAAUUUWWW! Wat was hij mooi..
Ik ga meteen naar boven een kamer zoeken waar ik mijn haar en make-up kan doen. Ik loop langs een spiegel in de gang.. Hahaha, ik ben nog steeds rood. Ik maak iedere kamerdeur open en overal dames die verschrikt snel hun lichaam bedekken. “Sorry!”roep ik snel terwijl ik de deur dicht druk. Ik ben blijkbaar niet de enige die niks thuis heeft gedaan. Ik loop terug naar mijn tante. “Tante, ik kan ik me nergens omkleden?” Ze trok meteen een bosje sleutels uit haar vest. “Hier, hbiba. De sleutel van mijn kamer, kleed je daar maar om. Neem je tijd. Als je klaar bent, de deur achter je dicht doen en op slot, hè?” terwijl ze dit zei, zocht ze tussen de sleutels naar de juiste sleutel. Het was zo’n mooie ouderwetse grote sleutel. Weer moet ik die smalle trap op. Pfff.. deze week geen sportschool voor mij. Ik loop naar boven zonder op te letten wie daar boven op de trap staat. Ik kijk ineens naar boven. Mijn grote genade. Hij staat daar!! Meteen kijk in weg. “Hoi”,zegt ie. Hij staat in de weg. Ik kon er niet omheen. Ik moet nu wel met hem praten. “Samira, was het toch?”hij zei dit en probeerde in mijn ogen te kijken. “Ja, en jij was Jamal de.. Jamal toch?”poeh net op tijd. Ik had mezelf net op tijd door. Straks noem ik hem nog naar de bijnaam die ik hem zelf gegeven heb. Ik werd meteen weer rood. Ik keek hem ff aan. “Ben je altijd zo verlegen?”hij keek nog steeds heel nieuwsgierig. “Verlegen? Ik? Uhhh.. Nee, ik heb eigenlijk een beetje haast. Ik moet me nog omkleden enzo”, ik zei dit zonder hem aan te kijken. “Je bedoelt dat je straks nog mooier bent dan je nu bent?”hij glimlachte. Ik voelde dat zijn ogen langs mijn lichaam gleden. En hij keek ook niet stiekem. Hij wou dat ik zag hoe hij me bewonderde. “Het is tenslotte een feest, hè?”shittt, wat zeg ik. Straks denkt ie nog dat ik arrogant ben. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Hij glimlachte: “Ben je alleen?” “Uhm, mijn moeder komt straks”, antwoordde ik snel.
“Dan wil ik haar wel ontmoeten,” Hij glimlachte. Meent hij dit nou? Ik heb nu pas door waar we nu staan. Ik kan iedereen hier tegen komen. Mijn nichtjes, neefjes, tantes en ooms. “Sorry, Jamal. Ik moet echt gaan. Het feest is al over een uur en ik moet nog veel doen”, stamelde ik. Ik ben dit echt niet gewend. “Ik spreek je gewoon later, oke?”weer stamelde ik. Waarom? Het is maar gewoon een normale jongen. Straks denkt ie nog dat ik een nerd ben. “We staan hier ook niet zo handig, hè?”Hij ziet hoe ik om me heen zit te kijken. “Je hebt gelijk. Weet je, ik spreek je later, oke?” hij zei dit met een glimlach. “Goed,”ik antwoordde zo koeltjes mogelijk. Maar we moesten wel heel erg onhandig om elkaar heen. Eerst gingen allebei naar recht en toen naar links. We begonnen te lachen. Hij greep me met beide handen bij mijn schouders, trok me naar zich en draaide een half rondje met me. “Zo, gaat het veel beter en sneller, denk ik”, fluisterde hij in mijn oor. Mijn hart ging als een gek te keer! Zijn stem klonk als muziek in mijn oren. Ik voelde mijn hart bonken in mijn keel! Jeetje!! Wat rook hij lekker!! Hij liet me los en liep naar de trap. Hij draaide zich om en knipoogde weer naar me. Mijn hoofd tolde en het voelde alsof de grond onder mijn voeten weg zakte.
Ik snelde naar de kamer van mijn tante. Mijn handen trillen als een bezetene. Wat is hij mooi! Ik moet ff bijkomen. Ik kan me zo niet opmaken. Mijn tante heeft een grote spiegel op de kast. Mijn hoofd was helemaal rood. Water! Ik heb water nodig! Ik moet mijn gezicht wassen! Snel keek ik om me heen. Een kleine wasbak aan de andere kant van haar slaapkamer, met een kleine spiegel boven de kraan. Ik gooide snel wat water over mijn gezicht. Ik droogde mijn gezicht met een handdoek uit de kast en keek daarna in de spiegel. Pfff… gelukkig maar. Het word al wat minder. Ik deed wat poeder op mijn gezicht. Trok een lijntje met de eyeliner boven mijn ogen en wat rouge op mijn wangetjes. Ik begon meteen met mijn haar. Eerst het elastiekje uit mijn haar. Ik voelde dat mijn lange haar over mijn schouders viel. Ik begon meteen met fohnen. Het zat prachtig!! Ik bekeek mezelf in de spiegel. “Dit zal hem wel versteld staan,”zei ik hardop. Ik greep nog ff naar m’n zachtroze lippenstift die perfect stond bij m’n jurk. Ik trok mijn jurk over mijn hoofd.. Dit was de look waar ik voor ging. Ik glimlachte in de spiegel. Nu die brede riem nog. Ik kan m nooit zelf om doen. Ik liep de gang op opzoek naar mijn nicht. “Kat!! Kun je me ff helpen?”riep ik richting de zolder. Daar was mijn nicht Katiba de fruitschalen aan het klaar maken voor de zaal. Op het moment dat ik in de gang stond hoorde ik iemand fluiten achter me. Ik schrok me wild en draai me meteen om. Ik hoorde mijn nicht boven praten aan de telefoon. “Wacht, ik kom eraan. Wie riep er?” Terwijl ik recht in het gezicht van Jamal keek die zijn wijsvinger op zijn prachtige lippen legde antwoordde ik:”Niks laat maar. Is al opgelost”.”Oke”, antwoorde ze. Voor ik het door had trok hij me de kamer in en sloot de deur achter zich en draaide de sleutel om.
“Wow, wat ben je mooi,”hij keek me recht in mijn ogen aan. Hij liep mijn kant op en sloeg zijn armen om mijn middel. Met zijn wijsvinger gleed hij langs zijn wang. Ik was verlamd. Hij overviel me. Hij maakte me gek!! Hij kwam dichterbij met zijn gezicht en deed net of hij me wou kussen. Mijn lippen raakte zijn lippen voor heel even. “Wil je het ook zo graag?”hij keek me diep in mijn ogen aan. Ik was gehypnotiseerd! Ik knikte en zacht drukte hij zijn heerlijke verrukkelijke lippen op de mijne. Mijn hart sloeg slagen over en bonkte alsof mijn leven er vanaf hing. Zijn handen gleden naar mijn heupen, langzaam naar mijn billen. “Wat heb je met me gedaan?” fluisterde hij in m’n oor, ik snakte onder tussen naar zuurstof. Weer drukte hij zijn lippen op de mijne. Mijn handen gleden over zijn rug en drukte mijn nagels erin. Hij opende zijn mond en beet op mijn onderlip. Weer snakte ik naar adem. Hij duwde me richting het bed en duwde me op het bed. Ineens klopte er iemand op de deur.
Het was mijn tante: “Hbiba, feen entina?”Ik liet Jamal meteen los en hij mij. “Hier, galtoe! Ik kom eraan.”Ik was buiten adem en het duizelde in mijn hoofd. Jamal keek me angstig aan en fluisterde: “Wat nu?”Ik keek verschrikt om me heen. De kast en het bed was het enige in de ze kamer. Hij sprong van het bed en trok mij eraf. Hij keek me een beetje sip aan: “Sorry, dit was niet mijn bedoeling”, fluisterde hij. Ik zette mijn wijsvinger op mijn lippen. Ik trok het dekbed goed wat nu dankzij ons helemaal verfrommeld was. Ik keek onder het bed. “Jamal, je moet onder het bed,”ik keek hem verschrikt aan, weer geklop. “Samira! Jallah, zied.. Ish festje hier. Jij mot dansen..” Ik hoorde mijn lieve vrolijke tante lachen op de gang. Na deze woorden trok hij het dekbed omhoog en dook onder het bed. Ik deed het dekbed goed en checkte mezelf ff snel in de spiegel. Ik draaide de sleutel om. “Aaaaah, Samira. Jij bint mooi!! Tbarkallah3liek!!” Mijn tante stond, met haar handen in elkaar geslagen, me te bewonderen. “Shokran, galtoe,”antwoordde ik. “Ik moet mijn haar nog doen, ik ben nog niet helemaal klaar,”ik keek een beetje schuldig naar haar slippers. “Aaaaahh hbiba. Zied, maak je moi.. Ik zie jau so,”en ik kreeg na deze woorden een dikke smakkerd op mijn voorhoofd. Ik glimlachte naar haar en sloot de deur snel achter haar en draaide de sleutel om. Jamal stak zijn hoofd onder het bed door.. “Is ze weg?”vroeg hij met een grote glimlach en kroop hij onder het bed vandaan. “Ja, voor ff,”ik liep naar het bed toe en ging zitten. Jamal kwam naast me zitten en legde zijn arm op me heen. “Was net op tijd, hè?” Ik keek hem aan. “Ja! Net op tijd, ja..” Ineens veranderde zijn blik. “Sam, ik moet je wat vragen. Ik ehm.. Misschien.. Pfff… Ben je serieus?” “Hoe bedoel je?” Weer zo 1 die denkt dat elke Marokkaanse meid een ho3r is. “Ik bedoel dat ik wel serieus ben. Ik wil je helemaal alleen voor mezelf. Ik wil naar je ouders en alles… Begrijp je me? “ Mijn kaak zakte naar beneden. En begon te lachen en stond om “Hahahahaa, Jamal meen je dit serieus?” Tranen gleden over mijn wangen van het lachen. Zoveel emoties en spanningen op 1 dag. Dit werd me te veel. “Samira, ja. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en gedragen. Wil je dit ook?”Hij keek me veel betekenend aan.
Ik zag in zijn ogen dat ie het meende. Ik wilde het eigenlijk ook wel. Ik liep naar hem toe tot ik voor hem stond. Hij stond op. “Samira, vanaf het moment dat ik je zag werd ik verliefd op je. Ik weet niet wat je met me hebt gedaan. Maar alsjeblieft, ik smeek het je. Doe me geen pijn. Ik heb al zoveel meegemaakt. Als je niet wilt ofzo zeg het nu tegen me. Ik wil het heel graag. Please, geef antwoord.” Ik glimlachte: “We delen het zelfde gevoel, lieve Jamal. Maar laat me hierover nadenken. Ik ga je niet voor de gek houden, met ja en dan nee, oke?” Na deze woorden drukte hij me tegen zich aan. “Ik heb het echt getroffen. Mijn meisje is mooi en lief!” En drukte een kus op mijn voorhoofd. Ik begon te lachen. “Waarom lach je?””Omdat mijn tante me net op de zelfde plek een kus heeft gegeven. Jullie hebben praktisch gezien elkaar nu een kus gegeven. Hahaha.” Hij trok een vies gezicht en veegde zijn lippen aan zijn hand. Daarna kuste hij me lief en teder op mijn lippen. “Ik hoop dat dit je zal helpen bij je besluit,” zei hij glimlachend. “Volgens mij wel. En ik heb denk ik mijn besluit genomen. Ik wil het heel graag, lieve Jamal,.” en ik kuste hem. “Is het een: ja?” “Wat denk je, a gekkie?”grapte ik met hem. “Je denkt toch niet dat ik met iedereen zo kus?” Zijn ogen begonnen te glinsteren. Hij tilde mij op en maakte een rondje met me. “Jij, jij bent een heel stout meisje.. En stoute meisjes moet je straffen,”lachte hij en begon mij de kussen in mij hals. Ik schaterde het uit. “Jamal, je moet gaan,”zei ik lachend. “Je hebt gelijk, straks vinden ze me hier. Ze vermoorden mij en jou, maar weet je wat nou het probleem is? Ik kan niet meer van je afblijven..,” hij keek me heel lief aan. “Je moet maar van me afblijven,”zei ik plagerig.”Want meer dan dit krijg je niet van mij,” terwijl ik hem richting de deur duwde. “Meer heb ik voor de komende 10 minuten niet nodig,” zei hij. “So i’ll be back!!” riep hij net voor ik de deur dicht deed.
Ik liep naar de spiegel en checkte mijn make-up weer. Pff.. moet helemaal opnieuw. Ik pakte mijn tas erbij. Waar is mijn make-up tasje? Hmm.. Poederen, mascara, eyeliner en de rouge voor de wangetjes… Perfect. De lipjes nog zachtroze.. Prachtig. Ik bekeek me nog ff in de spiegel.. Ik zou mezelf ook zoenen, als ik een man was en ik grinnikte in mezelf. Nu nog ff iemand vinden die mijn riem bij me kon omdoen. Met mijn riem en mijn tasje in de hand liep ik de gang op. De trap af naar beneden. Wat een drukte. Ik keek door de menigte door naar mijn tante.. “Galtoe Rahma!! Galtoe?” Ik liep door naar de keuken. Daar zat ze de thee klaar te maken. “Galtoe, kun je me helpen?” M’n tante draaide zich meteen op. “Zied hbibaa, omdaïn. En gef mei riem..”Ik deed wat me opgedragen werd. Hij zat meteen goed. Maar wat was de jurk lang.. Ik tilde mijn jurk op.. Pfff.. Wat ben ik een domoor. Ben gewoon mijn schoenen vergeten in de kofferbak van mijn auto. Nu moet ik met blote voeten mijn pumps halen. Ik overhandigde mijn tante haar sleutels en ging meteen op weg. Met mijn grote tas en blote voeten op weg naar mijn auto.. Het begon te schemeren zag ik. De bruidgom moet nu wel komen. En volgens mij hoor ik ergens ook getoeter en harde muziek. Ineens hoorde het getoeter heel dichtbij. Shit, ik moet opschieten.. Bij m’n auto aangekomen deed ik snel de auto sleutel erin en zocht meteen m’n pumps. Ik deed ze meteen aan en gooide meteen mijn grote zware tas in de kofferbak. Ik liep terug. Ik hoorde meteen de Dakka Marrakchia. Wat een drukte voor die deur. Ik zag de bruidegom. Ook zo’n mooie jongeman. Maar mijn Jamal is veel mooier. Ik begon meteen te lachen. Dacht ik nou echt MIJN JAMAL, hahaha.. Ik ben denk ik echt gek op hem.
Bij de voordeur was het dringen geblazen. Meiden die zoveel tijd en moeite hebben genomen om er zo mooi uit te zien, dansen uitdagend vlakbij de Dakka Marakchia. Jongens stonden om hen heen en klapte voor hen. Ik zie bijna iedereen.. Al mijn neefjes.. Ik begon te lachen om Hamid. Hij maakt rare hoofdbewegingen en overal hoor je dat gejengel die ze maken met hun keel en tong. Ineens voelde ik een hand in mijn hand… Ik keek meteen naast me. Ik dacht eerste instantie dat het één van mijn nichtjes was. Maar het is Jamal. Hij zag mijn geschrokken gezicht en kneep ff in mijn hand. Ik kneep ff terug. En ineens duwde hij me het dansgedeelte in. En begon voor me te klappen. Ik deed wat er verwacht word voor me. Op de beat begon ik mijn heupen te draaien en te wiegen. Ik zag aan zijn blik dat ie het geweldig vond. Hoe meer hij dat vond des te meer ik wiegde en draaide. Ik heb me nooit zo verleidelijk gevoeld. Ineens stapte hij de kring in en danste met me. Ik was alles om mijn heen vergeten. Mijn tantes, ooms, neven en nichten. Heerlijk!! Ineens drong het tot me door. Shit, ik moet weg hier. Ik keek naar Jamal. Hij gaf me een seintje met zijn ogen dat ik naar binnen moest gaan. Daar ging ik. Ik liet iedereen achter en ik hoorde de vrouwen binnen ineens: “Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat oe slaaaaaaaaaaaa…”Bijna alle vrouwen stonden daar mee te zingen.. Op het einde van het versje begon het gejengel weer. “Joeijoeijoeijoeijoeijoei!!” Langzaam kwam mijn nicht naar beneden. Ze zag er prachtig uit! De broer van Jamal stond onder aan de smalle tram met het boeket en bewonderde zijn vrouw van top tot teen. Hij had ook van die pret oogjes. De moeder van de bruidegom stond naast Jamal. Ik keek naar Jamal. Wat een mooie man. Hij wenkte me dat ik naast hem moest komen staan. Ik keek weer naar zijn moeder. Ze keek me met een grote glimlach weer aan. Ik werd helemaal rood. Straks heeft ze het door dat we wat hebben gedaan en wat hebben samen.
De bruid liep richting de deur. Mijn tante pinkte wat traantjes weg. Ik liep met de rest van de meiden achter mijn nicht aan. Jamal keek naar achter om mij te zoeken. Ik zwaaide. Hij gaf met zijn hand aan dat ik naar hem toe moest komen. Ik deed m’n best, maar pas toen ik buiten was kon ik naar hem toe. “Rij jij met mij mee naar de locatie waar de foto’s worden gemaakt?”vroeg hij lief aan me. “Oke, waarom niet, ” antwoordde ik met een grote glimlach. “Kom dan, dan gaan we alvast zitten. Wij komen meteen naar de limo waar mijn broer in zit.” Ik volgde hem naar zijn auto. Wacht ’s ff.. ik herken die auto. Dat was de auto van die klojo die me bijna dood reed. Ik werd meteen vuurrood. Hij keek me aan. “Is er iets?” “Ja, vanmiddag reed ik hier naartoe. Ik werd bijna omver gereden door de eigenaar van die auto”. “Dus je vind me een klojo?” Hij glimlachte naar me. “Is die auto van jou?” Ik begreep er niks meer van. “Wat doen we dan bij deze Panda?” Hij glimlachte. “Mijn jas en autosleutels zitten in de auto, maar ff terug naar het onderwerp. Jij vind mij dus een klojo.”Onder tussen had hij zijn jas en autosleutels te voorschijn gehaaldt. Hij liep om en kwam naar me toe. “Wat vind je nog meer van me, Samira?” Hij stond nu bijna tegen me aan. Ik keek hem heel verleidelijk aan. “Zeg ik niet”. Hij ging met z’n lippen naar mijn oor. “Je vind me lief toch?” En beet heel zachtjes in mijn oor. Ik hoorde ineens voetstappen.
"Marokko here i come" waren zijn laatste woorden (DEEL 1)
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Het eerste wat mij bij jou verhaal opvalt is het gebrek aan enters.
Dit zorgt ervoor dat een verhaal heel lastig leesbaar is.
Probeer wat meer enters te gebruiken en zet een gesproken zin op een nieuwe regel.
Dit bevorderd de leesbaarheid van je verhaal en zal ook meer lezers trekken.
Probeer verder wat rustiger om te springen met vloekwoorden.
Een woord als "Kutmarokaan" kan al snel bij iemand in het verkeerde keelgat schieten.
veel succes verder met je verhaal.
Dit zorgt ervoor dat een verhaal heel lastig leesbaar is.
Probeer wat meer enters te gebruiken en zet een gesproken zin op een nieuwe regel.
Dit bevorderd de leesbaarheid van je verhaal en zal ook meer lezers trekken.
Probeer verder wat rustiger om te springen met vloekwoorden.
Een woord als "Kutmarokaan" kan al snel bij iemand in het verkeerde keelgat schieten.
veel succes verder met je verhaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
woow, meteen al inderdaad heel veel tekst, misschien moet je meer enters gebruiken en aanhalingstekens bij zinnen zetten zoals :
'' nee dat wil ik niet''
'' ja je zult wel moeten ''
en mersedes is mercedes .
'' nee dat wil ik niet''
'' ja je zult wel moeten ''
en mersedes is mercedes .
Het leven word aangevallen door dromen.