een rood jurkje
om te dansen
als jij mij de weg leidt
zodat ik in de nacht niet verdwaal
ik draag de kleren, jij de schoenen
laten we zwieren, met kleine stapjes
geloof mij
voor het over is
kus me dan, dan zal ik van je houden
Dansen
Mooi idee! Ook goede woordkeuze. De titel vind ik wat minder, het geeft wat mij betreft niet echt goed de sfeer van het gedicht weer.
En waarom heb je ervoor gekozen helemaal geen hoofdletters in dit gedicht te gebruiken?
Mooi gedicht, hoor. Goed gedaan!
Het woord "swieren" bestaat niet, ik neem aan dat je hier zwieren bedoelt. Je kunt het beste ook gedichten in Word, met de spellingscontrole aan, schrijven.15lila schreef:laten we swieren, met kleine stapjes
Heb je bewust voor twee keer "dan" gekozen? De eerste keer dat ik het las stoorde ik me er aan, maar eigenlijk vind ik het ook best wel mooi.15lila schreef:kus me dan, dan zal ik van je houden
En waarom heb je ervoor gekozen helemaal geen hoofdletters in dit gedicht te gebruiken?
Mooi gedicht, hoor. Goed gedaan!

"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Hee ja, je hebt het hele gedicht verandert. Waarom, als ik vragen mag?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Misschien is het handiger om dan je "vernieuwde" gedicht gewoon in een post te zetten, zodat anderen kunnen zien wat je veranderd hebt en misschien nog tips kunnen geven.
Nu is er namelijk commentaar gegeven op je oorspronkelijke gedicht en dat komt niet meer overeen met het gedicht wat er staat.
Nu is er namelijk commentaar gegeven op je oorspronkelijke gedicht en dat komt niet meer overeen met het gedicht wat er staat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.