Ik gooide een steen ergens ver naar toe.Waroom moeten ze mij hebben Ik loop alleen over straat en 5min nog met een hele groep ben ik te dik en te lelijk ben ik daroom net gepest. IK ging me huis binnen deed de computer aan Mijn enige vrienden zijn mensen met wie ik chat omdat ze denken dat ik super popular bent. ik ging naar benden en smeerde een brood voor me zelf omdat momen kreeg ik mijn smsje doet je dat al pijn ik ben nog niet klaar met je Ik schrok en ging naar boven en kijk in de spiegel natuurlijk dat ze me haten Ik ben lelijk me haren ongekamt en me gezicht vol pukkels ik kijk in me moeders la daar ligt een anti-puistjes creme ik smeer het en kijk in de spiegel Shuut mijn hele leven is lelijk. dan maar heel veel poeder.Ik kom de volgende dag de klas binne met stijl haar mijn gezicht zonder puistjes iedereen keek me aan. Oo nee daroom komen hun weer. Hallo dikke mooi kapsel ze trekken aan me haren en laten een fles water of me heen lopen. Ik rende naar de meisjestoilet en bleef daar een uur ik ging naar huis en ik zocht naar een site waar tips stond over afvallen. Ik moest boodschappen doen ik pakte een karretje een kocht paar dingen omdat moment voelde ik een hand op mijn schouder ik draaide me om en daar zijn weer die pestkoppen. ey dikke ga e weer dingen kopen om je vol te proppen ik zei stoer is niet voor voor me moeder Ooo jjaa je moeder pas op dat er niks met haar gebeurd een hij glimlachte geheimzinnig.
Verder?.....
Pijn en verdriet voor altijd
-
- Puntenslijper
Het onderwerp zou leuk kunnen zijn, maar het zit vol spelfouten en er missen een heleboel leestekens dat het heel onprettig is om te lezen. Probeer misschien eerst wat aan je spelling en gebruik van leestekens te doen voor je met dit verhaal verdergaat.
Mum: That's just the way the cookie crumbles..
Me: But I don't want a crumbled cookie!!
Dad: Cookies!? Where??!
Me: But I don't want a crumbled cookie!!
Dad: Cookies!? Where??!
Ja. Heel erg op je spelling en grammatica letten. Je hebt potentie, maar lees je werk meer dan één keer na of schrijf je verhaal op een programma dat automatische foute woorden en zinnen aanwijst. Zoals Microsoft Office of zoiets dergelijks.
Dus niet:
Daroom = Daarom
En als iemand in jouw verhaal praat, graag aanhalingstekens.Creme = Crème
Dus niet:
Maar dit:ey dikke ga e weer dingen kopen om je vol te proppen ik zei stoer is niet voor voor me moeder Ooo jjaa je moeder pas op dat er niks met haar gebeurd een hij glimlachte geheimzinnig.
Ik hoop dat ik je enigszins heb kunnen helpen. Als je verder niet meer kunt uitkomen, voel je vrij om altijd vragen te stellen in de daarvoor bestemde topics.''Hey, dikkerd! Ga je weer dingen kopen om jezelf weer helemaal vol te proppen?'' De pestkop keek met een gemene grijns op mij neer. Zo moedig mogelijk zei ik dat het niet alleen maar voor mij was maar dat ik boodschappen deed voor mijn moeder.
''O ja...! Je moeder! Ik zou maar oppassen dat haar niks overkomt.'' Hij glimlachte geheimzinnig, en eerlijk waar, ik voelde dat ik ziek werd nadat hij dit had gezegd.
Hoezo, heeft hij mijn moeder iets aangedaan?!
het aller mooiste geschenkt,
Is het gebaar.
Is het gebaar.
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Tip: schrijf voortaan in Word.. Dit haalt vaak al heel wat foutjes er voor je uit.
Nu is het feitelijk gewoon niet om aan te zien.
Dan heb ik nog een vraagje; Waarom staat het in de mysterie ruimte? Tot zo ver lijkt het namelijk meer op een drama-verhaal dan echt mysterie.
Verder kan ik je van harte aanbevelen om meer te omschrijven. Je gaat nu erg van hak op de tak. Er zitten geen alinea's in je "verhaal" wat lezen erg onprettig maakt. Er is ook geen onderscheid tussen gesproken zinnen en de zinnen die het verhaal vertellen. Let daarop.
Dit lapje tekst ontbreekt het aan alles wat iets tot een verhaal zou moeten maken.
- Omschrijving van personages
- Omschrijving van omgeving
- Dialogen (duidelijk uitgewerkt, een gesproken zin op een nieuwe regel beginnen, erbij omschrijven hoe iemand staat en kijkt, etc.)
- Een plot (In ieder geval iets wat ervoor zorgt dat het verhaal een bepaalde lijn heeft wat het gaat volgen)
Niet dat je het al specifiek moet uitschrijven, maar je moet de lezer prikkelen om verder te willen lezen. Een beetje lekker maken voor wat er komen gaat, of niet (anticlimax).
Probeer eens wat uit zou ik zeggen. Dat het niet gelijk de eerste keer lukt, wilt niet zeggen dat je moet stoppen. Maar probeer de tips die je hebt gekregen van anderen te gebruiken om jezelf beter te maken.
Nu is het feitelijk gewoon niet om aan te zien.
Dan heb ik nog een vraagje; Waarom staat het in de mysterie ruimte? Tot zo ver lijkt het namelijk meer op een drama-verhaal dan echt mysterie.
Verder kan ik je van harte aanbevelen om meer te omschrijven. Je gaat nu erg van hak op de tak. Er zitten geen alinea's in je "verhaal" wat lezen erg onprettig maakt. Er is ook geen onderscheid tussen gesproken zinnen en de zinnen die het verhaal vertellen. Let daarop.
Dit lapje tekst ontbreekt het aan alles wat iets tot een verhaal zou moeten maken.
- Omschrijving van personages
- Omschrijving van omgeving
- Dialogen (duidelijk uitgewerkt, een gesproken zin op een nieuwe regel beginnen, erbij omschrijven hoe iemand staat en kijkt, etc.)
- Een plot (In ieder geval iets wat ervoor zorgt dat het verhaal een bepaalde lijn heeft wat het gaat volgen)
Niet dat je het al specifiek moet uitschrijven, maar je moet de lezer prikkelen om verder te willen lezen. Een beetje lekker maken voor wat er komen gaat, of niet (anticlimax).
Probeer eens wat uit zou ik zeggen. Dat het niet gelijk de eerste keer lukt, wilt niet zeggen dat je moet stoppen. Maar probeer de tips die je hebt gekregen van anderen te gebruiken om jezelf beter te maken.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."