Zonlicht medicijn tegen zombies

Schiet in een stuip of grinnik achter je pc. Hier kun je alles kwijt wat met humor te maken heeft.
Plaats reactie

Ben jij een gamezombie?

Ja, ik doe niets liever dan binnen zitten en steeds beter worden in iets waar niemand wat aan heeft.
3
14%
Nou ja, ik mag graag een spelletje spelen, maar het moet wel een spelletje blijven.
16
73%
Nee, ik ben een fanatiek zombiejager en gameverslaafden zijn maar zielige personen.
3
14%

Totaal aantal stemmen: 22
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Zonlicht medicijn tegen zombies

Lang werd gedacht dat het alleen voor vampieren gold, maar ook zombies zijn geholpen met zonlicht. Met dit verschil: vampieren smelten ervan, maar zombies knappen er juist van op. Dit heeft onderzoek onder 1400 verslaafden van het onlinespel World of Warcraft aangetoond.

Deze verslaafden, ook wel gamezombies genoemd, werden drie weken lang elke dag gedwongen minstens een kwartier in de buitenlucht te vertoeven. De resultaten waren verbluffend, vertelt hoofdonderzoeker B. Etweter. "De zombies kregen na drie weken zelfs kleur op hun wangen. In het begin waren ze wel wat schuchter bij daglicht, maar als ze maar eenmaal doorkregen dat frisse lucht en de zon niet schadelijk voor hen waren, ging het eigenlijk wel."
Nu de lichttherapie succesvol blijkt, wordt onderzocht of de behandeling ook toepasbaar is voor de zombies in de categorie Call of Duty en Guild Wars.

Toch wil Etweter benadrukken dat het weliswaar fijn is dat er eindelijk een behandeling is voor deze soort mensen, maar het zou nog beter zijn als voorkomen kon worden dat mensen in zombies veranderen. "We krijgen steeds beter een beeld van het soort personen die gevoelig zijn voor dit zombievirus", legt hij uit. "Het zijn vaak teruggetrokken personen die in het echte leven nauwelijks succesvol zijn. Dit falen wordt gecompenseerd met het verschuilen achter een virtueel karakter. Gamers denken dat het ontzettend goed is voor de eigenwaarde om zogenaamde quests af te ronden en schatten te verzamelen. Toch blijkt in de praktijk dat verhalen over deze successen het niet goed doen bij het versieren van het andere geslacht."

Etweter heeft in de strijd tegen gamezombies een folder ontwikkeld waarin de eerste symptomen staan vermeld waaraan een potentieel slachtoffer is te herkennen. Te denken valt aan personen die 'noob' als favoriet scheldwoord gebruiken. Ook mensen die boven proefwerkblaadjes schrijven dat hun proefwerk is gemaakt door 'LordAwesomeDwarf92' zijn mogelijke zombies. Etweter raadt aan bij deze gevallen preventief met lichttherapie te beginnen. "Want", zo zegt deze onderzoeker, "wellicht kunt u deze zombies overtuigen dat het echte leven ook een avontuur kan zijn. Laat ze desnoods een speelgoedzwaardje meenemen wanneer u een boswandeling gaat maken als ze u niet op uw woord geloven dat er in deze wereld geen 'orks' rondlopen."
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

:lol: :lol: :lol:

Ontzettend leuk geschreven en bedacht en ook zo ontzettend waar dat het bijna eng is.
Tegenwoordig word er teveel achter de PC doorgebracht en veel te weinig buiten.
"Gelukkig" ben ik geen gamer, maar hobbyschrijver. Ik kan mijn pen en papier overal mee naartoe nemen :P Van besneeuwde bergtoppen tot het zonnige strand. (op het paard gaat nog net niet)
Dus hier gelukkig geen gamezombie :P
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
pebblooz
Balpen
Balpen

* kijkt op van haar XBOX 360 *

Huh? Wat is een gamezombie?

Grapje, ik weet wel wat het is. Mijn huis zit er vol mee. Helaas ben ik besmet. Alleen vind ik het toch een beetje beledigend, want ik ben niet teruggetrokken en doe het prima bij jongens. Ben je er zelf ook eentje? Als je het niet bent, vind ik het wel een beetje vooroordelend...Maar het is inderdaad zeker wel grappig!
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
ElineH
Potlood
Potlood

Hahahahah, geniaal geschreven:) Heel erg grappig!
Blow your tears into my face,
Sadness is for later days,
My Angel...
BrILjanTje
Potlood
Potlood

heey leuk geschreven:P Net zon echte zelfhulp folder. Miss moet je hem maar laten uitgeven. Dan kunnen mensen die zombies kennen lichttherapie toepassen op hun vrienden. Klink nuttig
Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.

I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
Plaats reactie

Terug naar “De Comedy Club”