Robin..

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
TwiiCe
Nieuw
Nieuw

Het word nog zieliger.. dit is pas het begin.

Het was zondag ochtend, bij het ontbijt toen ze ruzie kregen.
Robin was mijn jongere broertje..
Maar tegen 5 en 's avonds was hij nog steeds niet terug, en mijn pa werd boos.
Waar hangt dat rotjoch uit? Hij moest eens weten hoe wij ons voelden!
Ze hadden steeds vaker ruzie, Robin en mijn ouders, maar nooit zo hevig.. En het ging steeds vaker om de stomste dingetjes.
Huiswerk dat niet gemaakt werd, of een computer die niet uit werd gezet..
Nu ging het om een glas dat hij van tavel stootte.. Eerder hadden ze al besloten niet meer te ruzien met hem, maar telkens gebeurde het toch weer.. waarom wisten ik ook niet..
Robin was écht slim.. Hij wist zich wel te redden, maar toch was het vreemd dat hij zo lang weg bleef..
Het werd donker, en we waren ten einde raad. Robin was weg.
We belde de politie, maar die konden niks doen. Robin was nog geen 24 uur vermist.
Nu werden we echt bang, en we maakte ons zorgen.
Waar kon hij zich uithouden? Waar was onze robin.
Laatst gewijzigd door Mirry op 02 mei 2010 18:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ik heb het citaat er even uit gehaalt, dat leest wat makkelijker ;) Ook heb ik hem verplaatst, aangezien dit geen kort verhaal is, maar iets waar je langer aan schrijft.
Flubby
Balpen
Balpen

Hee TwiiCe,

Het verhaal is leuk, spannend en makkelijk te lezen. Het verhaal begint direct spannend. Hiermee trek je heel snel lezers, leuk gedaan ^^ Ik hoop dat er snel een vervolg stukje is, ik wil verder lezen! =D

Xoxo.
Flubby
Still got tonight
~Matthew Morrison~
Gesloten

Terug naar “Het Dramatheater”