Houd je vast!

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik ben op zich niet zo weg van fanfics, omdat ik liever heb dat je zelf een origineel idee bedenkt, maar ik ben echt zo dol op de Gossip Girl serie, dat ik het niet kon laten daarover een fanfic te schrijven. Ik heb niet het hele Gossip Girl idee gejat, maar wel genoeg om het een Gossip Girl fanfic te noemen denk ik. Hier mijn eerste, en ook korte, hoofdstuk.
I hope you'll like it.

L. heeft een droom
Verveeld tikte ze met haar grote teen tegen de aan uit knop van de dvd-speler. Haar teennagels zagen er grof uit en hadden een nieuw kleurtje nodig.
Ze klapte het boek waarin ze al twee dagen bezig was dicht en schoof het op haar bureau, vervolgens bekeek ze zichzelf in het televisiescherm aan de muur. Haar faal blonde haar zat in een staart en aan allebei de kanten van haar smalle gezicht hing een pluk. Haar aqua blauwe ogen hadden iets weg van dromende kinderoogjes, die voelen als een diepe tropische zee waarin je niets liever wilt dan verdrinken.
Lauren hield zich niet vaak bezig met haar uiterlijk. Nooit, eigenlijk. Ze zorgde er wel voor dat ze er mooi uitzag, dat kwam omdat dat in haar dagelijkse routine zat. Ze was gewoon mooi.
Het was een prachtige zondagmiddag in een bloedhete mei, en zij zat zich op haar zolder te vervelen. En dat was niet iets voor Lauren. Ze tuurde naar de heldere blauwe hemel achter haar dakraam en snakte naar wat wilds. Ze had zin om eens een keer helemaal los te gaan.
Alsof ze normaal niet als genoeg los ging!
Ze stelde zich een donkerblauwe nacht voor, aan zee, met een vuur gevangen in een oud roestend vuurkorf, muziek, dansende mensen en golven op de achtergrond die zich kapotslaan tegen de rotsen in het water.
Nu ze eenmaal de droom te pakken had, kon ze hem niet meer loslaten. Ze moest en zou losgaan, ook al was het op een zielige kinderdisco in een buurthuis. Ergens waar ze niet thuishoorde, maar dat maakte bij Lauren niet uit. Ze hoorde op veel plekken niet thuis, en toch was ze er en wist ze er het beste van te maken. Want zo was ze. Een wild beest dat het dorp in vuur en vlam zet.
Ze zette haar MacBook Air aan en begon te mailen.
Oh yeah, people. Get ready.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Gesloten

Terug naar “Onafgemaakte Fanfictie”