Chatbox
Moderator: Patrick
Hier kun je van alles bespreken over de wedstrijden (:
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Volgens mij nog niet, maar als je geschreven hebt, kun je al inzenden hoor 

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Ja, je kunt je verhaal al inzenden. Ik zal zaterdag een inleverdatum bekend maken 

"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
De inleverdatum van wedstrijd veertien is bekend, ga maar snel kijken
Ik hoop dat ik jullie hier genoeg tijd mee geef. (:

Ik hoop dat ik jullie hier genoeg tijd mee geef. (:
Zaterdag is de inleverdatum, ik hoop dat jullie allemaal hard aan het werk zijn, haha! Ik ben nu zelf een verhaal aan het schrijven en twijfel of ik er de woorden in zal verwerken en ook mee zal doen, maar ik doe het denk ik toch maar niet.
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Is het misschien een idee om de vijftiende wedstrijd maar overnieuw te doen? We zijn al maanden onderweg met deze wedstrijd, en maar één persoon heeft ook daadwerkelijk iets ingezonden.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
Ik denk dat het idd handig is om te herstarten, miss met een ander idee, hoewel het zonde is van de inzending die wel gedaan is. Miss even als team bekijken?
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Heb ik zo mijn best gedaan, doen de dichters hier niet mee 
Vind ik erg tegenvallen.

Vind ik erg tegenvallen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Ondertussen zijn er vier inzendingen binnen gekomen voor de wedstrijd. Bij deze zal er dus ook een poll geopend worden om te bepalen wie de winnaar van de wedstrijd wordt. Deze blijft twee weken open en zal dus sluiten op 20 januari.