vreemdeling in eigen land
verdwenen in de stilte
door gedachten ongezien
onherroepelijk bevrijden
van gevangen gevoelens
het aas glipt door het net
een poging tot hernoeming
met een onbekende naam
identiteit niet bewezen
een vreemdeling in eigen land
vreemdeling in eigen land
-
- Potlood
Laatst gewijzigd door emmeke0401 op 27 jun 2010 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Heey,
Dit gedicht vind ik eigenlijk echt wel iets hebben!
Heb het twee keer gelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat hier bijna niet over geschreven word. Als ik het gedicht met de bootschap goed begrepen heb!
Gr!
Dit gedicht vind ik eigenlijk echt wel iets hebben!
Heb het twee keer gelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat hier bijna niet over geschreven word. Als ik het gedicht met de bootschap goed begrepen heb!
Is dat misschien niet verdwenen?:$emmeke0401 schreef: verdwijnen in de stilte
Die zin pakt mij op de één of andere manier, mooi!emmeke0401 schreef: door gedachten ongezien
Gr!
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
-
- Potlood
Danku voor uw leuke reactie, dat foutje heb ik zoëven aangepast. Ja, soms is het moeilijk onderwerpen te vinden waar er maar weinig over geschreven is, maar ik doe mijn best...
Laatst gewijzigd door marly op 25 jun 2010 11:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ik heb je qoute verwijderd. Het is namelijk niet nodig om de hele post van je voorganger te qouten. Als het enigzins onduidelijk is tegen wie je het hebt, kun je altijd de naam van die persoon erbij zetten. Zo blijft het forum overzichtelijk. Alvast bedan
Reden: Ik heb je qoute verwijderd. Het is namelijk niet nodig om de hele post van je voorganger te qouten. Als het enigzins onduidelijk is tegen wie je het hebt, kun je altijd de naam van die persoon erbij zetten. Zo blijft het forum overzichtelijk. Alvast bedan
Ik vind deze eerlijk gezegd niet zo mooi als Schaafwonden, maar ben het wel met yael eens wat het onderwerp betreft ^o^
Verder staat er weer een typ foutje in, daar moet je maar even naar kijken
Verder staat er weer een typ foutje in, daar moet je maar even naar kijken

"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
-
- Potlood
Danku om het te zeggen van die typfout, het kan altijd gebeuren hé, ik moet eens leren meer de overlezen