loskoppeling
een blad breekt van een tak
het laat zich naar beneden vallen
het vliegt
voor het eerst
iets anders dan hangen aan een tak,
die hem draagt
de landing verloopt in alle rust en stilte
voorzichtig neemt de natuur hem in zich op
het dode blad kraakt
wanneer een voorbijganger zijn voet erop plaatst
loskoppeling
Het idee vind ik goed bedacht, maar de uitwerking wat minder.
Het valt me op dat je nogal (veel) korte gedichten schrijft. Leuk dat je zo enthousiast bent, maar misschien moet je eens proberen echt tijd te nemen voor een gedicht, het vaak over te lezen en misschien iets meer over.. jezelf te schrijven, en dus jezelf erin leggen. Al moet ik zeggen dat ik dat ook niet altijd doe.
Een blad kan niet van een tak breken geloof ik? Een tak breekt, maar een blad breekt niet.emmeke0401 schreef:een blad breekt van een tak
Het valt me op dat je nogal (veel) korte gedichten schrijft. Leuk dat je zo enthousiast bent, maar misschien moet je eens proberen echt tijd te nemen voor een gedicht, het vaak over te lezen en misschien iets meer over.. jezelf te schrijven, en dus jezelf erin leggen. Al moet ik zeggen dat ik dat ook niet altijd doe.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
-
- Potlood
Deze gedichten dat ik nu op het forum zet zijn al meer dan een jaar oud, ze zijn wat minder overzien, daar heb je gelijk in. daarom dat ik ze hier ook op zet om mogelijk het te kunnen aanpassen. De suggesties zijn dus welkom!
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 30 jun 2010 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: qoute verwijderd.
Reden: qoute verwijderd.