Gister vond ik een draak in mijn schoen

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
Moltress
Puntenslijper
Puntenslijper

Gister vond ik een draak in mijn schoen. Echt waar! Een kleine groene met rode stekels en met dunne vliesjes tussen zijn tenen. Dat is zodat hij kan zwemmen. Ik vond hem toen ik naar school wilde gaan. Ik had een boterham met pindakaas en hagelslag in mijn mond want ik was laat. Mijn moeder hielp me in mijn jas. Het was veel te warm voor een jas en door haar zat er nu pindakaas op mijn wang. Moeders zijn soms niet zo handig. Gister had ik mijn veterstrikdiploma gehaald en ik deed dus trotser dan eergister mijn schoenen aan.

“Auw!” Wat kon dat zijn? Een steentje mischien, maar steentjes bijten niet en zijn al helemaal niet groen. “Mam! Er zit een draak in mijn schoen!”
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Je stukje is minimaal.
Wij zouden het op prijs stellen als je volgende keer iets grotere stukken plaatst.
Het beste kun je je verhaal in een tekstverwerker als Word schrijven en vanuit daar je stukjes op het forum zetten.

Veel sucees met het verder schrijven aan je verhaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ik vind dat je op een goede manier hebt geschreven, echt op de manier dat je ook echt vanuit de ogen van een kind leest. (Zelf lukt dit me absoluut niet xD) dus vind het knap dat het jou lukt

Volgende keer een stukje langer schrijven :O :)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-Maaike-
Computer
Computer

Leuk verhaaltje! Ga je er nog meer bijschrijven? :)
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
Gesloten

Terug naar “De Poort Naar De Andere Wereld”