The DemonKillers Episode 1 De draak en de feniks.
Een stem waar je kan zien dat die gek was zei, "We zullen ze vernietigen, de finale vvaper (vv=w) is bijna klaar. We hebben alleen nog een energie bron nodig. Scrap je leger bij elkaar!
Ik zal gaan spioneren op aarde". riep een kille stem.
School dag.
Jack werd wakker "ohneeh, ik heb me verslapen. Dat nog voor mijn eerste dag! Het is al 8uur! Ik heb nog maar een halfuur. Niet douchen dan maar!" Snel kleed hij zich aan en hij poetst z'n tanden. Hij rent naar buiten en maakt de slot open, pakt z'n fiets, en gaat er meteen op. Terwijl hij een broodje eet, fietst hij.
Ineens hoort hij iets. Een gegrom en piepjes. Hij negeert het nog voor eventjes. Maar kan het niet laten en kijkt om. In de lucht ziet hij een grote ruwe schim vliegen. Die aardig leek op een draak (die gromde blijkbaar). En daar naast was er een kleine mooi schim (die piepte dus). Maar die kon hij niet verzinnen.
Hij ziet ze tegen elkaar aan duwen en hij denkt "Ben ik gek geworden?" maar tussen die tijd, was hij al te laat toen die het besefte, ging hij verder fietsen. Maar de schim bleef hem achtervolgen. Zijn opa vertelde hem vroeger gekke verhaaltjes, over de oorlog van de engelen en de duivels. De feniks en de draak. Toen dacht hij daar aan. "Dat is misschien de feniks!" Riep hij zachtjes vol verbazing uit. Hij had bewijs nodig, want hij probeerde het al meerdere keren maar dat lukte hem niet. Hij ging van zijn fiets af. En begon te tekenen, omdat hij daar goed in was. Hij pakte zijn inktwi en had ze getekend hoe ze precies waren. Toen kwam hij op school aan en een meneer naar hem toe. Die vroeg wie hij was. "De nieuwe student", kwam zachtjes uit z'n mond. Boos riep de meneer dat hij te laat was. Hij wees welke klas hij naar toe moest. Samen gingen ze 3 trappen door. De meneer was zelf al uitgeput bij de 2e trap. Maar Jack nog lang niet. Hij wees de klas. En ging met tegenzin terug de trappen op. Jack maakte de deur open. Maar hij kwam niet in zijn klas..Hij kwam ergens anders...
Demonkillers
in je eerste zin moet je van zien horen maken, een stem kun je namelijk niet zien maar wel horenzunga schreef:The DemonKillers Episode 1 De draak en de feniks.

In het eerste stukje heb je volgens mij wat spelfoutjes gemaakt, maar hierdooris het minder begrijpelijk. zoals waper? misschien is mijn woordenschat gewoon te klein maar wat is dat

En scrap? moet dit schrap zijn?
Dit is niet echt een mooie zin, hij mag veel korter jee hoeft niet precies iedere stap te vertellen die hij neemtSchool dag.
Jack werd wakker "ohneeh, ik heb me verslapen. Dat nog voor mijn eerste dag! Het is al 8uur! Ik heb nog maar een halfuur. Niet douchen dan maar!" Snel kleed hij zich aan en hij poetst z'n tanden.
Hij rent naar buiten en maakt de slot open, pakt z'n fiets, en gaat er meteen op. Terwijl hij een broodje eet, fietst hij.

Probeer van het eerste stukje over Jack geen opsomming te maken.
Daarnaast zou ik wel iets meer over Jack willen weten hoe ziet hij eruit hoe woont hij enz. zo kun je het nog net iets beschrijfender maken.
Ineens hoort hij iets. Een gegrom en piepjes. Hij negeert het nog voor eventjes. Maar kan het niet laten en kijkt om.
Hij negeert het nog eventjes, vind ik een storende zin omdat hij toch wel omkijk, als je deze weglaat lijkt het me mooier klinken

en misschien zou je die verhaaltjes die Jack zijn opa vertelde kunnen uitschrijven

dus over het algemeen probeer iets meer te beschrijven dat maakt het fijner op te lezen dan krijg je echt een beeld van het verhaal.
Voor de rest je bent in ieder geval heerlijk origineel bezig, grote pluspunt vna mij krijg je hiervoor

Ik zal dit verhaal blijven volgen vind het leuk om te lezen, en wil ook kijken hoe jij je erin ontwikkeld

groetjes hoop dat je iets aan de feedback hebt
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 08 aug 2010 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quotes gemaakt om het duidelijker te maken
Reden: quotes gemaakt om het duidelijker te maken
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Hoi Zunga,
Om te beginnen wil ik zeggen dat terwijl ik je stukje las, ik niet 1 keer aan een al bestaande film of boek moest denken, dus je ideeën zijn voor zover ik nu kan beoordelen vrij origineel.
Dan heb ik ook nog twee tips of opmerkingen voor je, misschien kan je daar wat mee.
Groetjes
Om te beginnen wil ik zeggen dat terwijl ik je stukje las, ik niet 1 keer aan een al bestaande film of boek moest denken, dus je ideeën zijn voor zover ik nu kan beoordelen vrij origineel.

Dan heb ik ook nog twee tips of opmerkingen voor je, misschien kan je daar wat mee.
Beeld je eens in hoe jij je zou verslapen, wakker zou worden en vervolgens letterlijk dit zou zeggen. Is dat logisch?zunga schreef: School dag.
Jack werd wakker "ohneeh, ik heb me verslapen. Dat nog voor mijn eerste dag! Het is al 8uur! Ik heb nog maar een halfuur. Niet douchen dan maar!"

De woorden tussen haakjes zijn natuurlijk hartstikke waar, maar maken je verhaal voor een lezer vaak minder interessant om te lezen en dat zou jammer zijn. De lezers kunnen zelf ook het een en ander afleiden, je hoeft niet persé alles letterlijk te zeggen.Ineens hoort hij iets. Een gegrom en piepjes. Hij negeert het nog voor eventjes. Maar kan het niet laten en kijkt om. In de lucht ziet hij een grote ruwe schim vliegen. Die aardig leek op een draak (die gromde blijkbaar). En daar naast was er een kleine mooi schim (die piepte dus). Maar die kon hij niet verzinnen.
Groetjes