Naam: Noah 'Aaron' Johnson
Leeftijd: 20
Uiterlijk: http://handson.provocateuse.com/images/ ... aal_01.jpg
Karakter: Aaron is een echte gentlemen. Als er vrouwen om hem heen zijn is hij helemaal zichzelf. Hij versiert de één na de ander. Al is dat bij mannen anders. Hij komt niet zo snel uit zijn woorden en hakkelt maar wat. Af en toe geeft hij men het gevoel dat hij homo is.
Waarom op reis?: Hij wilde weg van zijn oude leven. Hij is vaak gepest en wil verhuizen. Daarom zit hij ook in het vliegtuig. Hij is aan het verhuizen.
Overig: Moet iedereen ook een banner hebben? ('t is maar een vraag). Was het trouwens nog mogelijk om een personage te maken. Ik zou namelijk graag willen meedoen (:
Naja, over mijn personage: Hij deed een cursus om voor zichzelf op te komen en gebruikte logopedie om van zijn gehakkel af te komen, maar het helpt niet omdat het daarvoor niet echt voor bedoelt is naar zijn mening. (als het echt niet zo is, dat bedoel ik hier ook. En anders werkt het gewoon niet xD)
Overleg topic Groepsverhaal
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Ehm, ik waardeer je enthousiasme, maar ik weet niet of het handig is om er nu nog mensen bij te nemen. Ik denk dat andere mensen hier ook maar even hun mening over moeten geven, maar wij zijn in word nu al zo'n end op weg met het verhaal... Het is niet echt zoals het vorige groepsverhaal, in de zin van 'we schrijven en we zien wel waarh het op uitloopt', het is veel georganiseerder dit keer. Ik denk dat het lastig is om er nog een karakter bij te voegen. Het is wel leuk natuurlijk.
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
-Herman van Veen
-Herman van Veen
i vind het opzich goed als e een vlotte schrijver bent,, ookal is het verhaal al bezig,,
vraagjè: kunnen we niet beter met deadline werken ( die behorlijk breed= zijn natuurlik ) want zoals het nu gaat komt het begin van het verhaal niet eens af omdat nog niet iedereeen zijn stukje heeft ingestuurd...
vraagjè: kunnen we niet beter met deadline werken ( die behorlijk breed= zijn natuurlik ) want zoals het nu gaat komt het begin van het verhaal niet eens af omdat nog niet iedereeen zijn stukje heeft ingestuurd...
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik kan snel schrijven, ik heb het hele topic zitten doorlezen (Het was echt veel werk 0.0), en ik heb al een idee van het neerstorten. Ik ben ook een snelle pikker, dus als er meer was dan in het topic staat, kan ik het direct plaatsen. Maar als jullie me echt niet willen, zeg dan gewoon nee ^^
Still got tonight
~Matthew Morrison~
~Matthew Morrison~
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Weet je, ik vind het best, maar ik stel dan een paar voorwaarden. Moeten de anderen even zeggen of jullie het ermee eens zijn.
Wij hebben met z'n allen dus buiten het topic afspraken gemaakt. We hebben allemaal elkaars msn-adres en e-mail. Dus als je mee wil doen mag dat van mij, maar dan moet je je houden aan onze afspraken en je verhaal aanpassen aan de stukjes van de andere mensen. Het is lastiger dan je denkt om alles te laten kloppen. Betekent dus ook dat je nog wat meer zult moeten lezen van iedereen.
Is dat een redelijk voorstel?
Wij hebben met z'n allen dus buiten het topic afspraken gemaakt. We hebben allemaal elkaars msn-adres en e-mail. Dus als je mee wil doen mag dat van mij, maar dan moet je je houden aan onze afspraken en je verhaal aanpassen aan de stukjes van de andere mensen. Het is lastiger dan je denkt om alles te laten kloppen. Betekent dus ook dat je nog wat meer zult moeten lezen van iedereen.
Is dat een redelijk voorstel?
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Ik ga akkoord met het voorstel. Ik zal iedereen die mee doet wel een bericht sturen met mijn e-mail&msn adres. En ik zal mijn verhaal erop aanpassen. Ik zal het ook door jullie laten lezen, zodat ik er zeker van ben dat alles klopt ^^ Ook zal ik vragen als ik iets niet begrijp en niet zomaar dingen gaan denken daarvan.
En ik denk dat het handiger is om ook nog een paar te laten antwoorden zodat ik zeker weet dat de meerderheid het goed vind ^^
En ik denk dat het handiger is om ook nog een paar te laten antwoorden zodat ik zeker weet dat de meerderheid het goed vind ^^
Still got tonight
~Matthew Morrison~
~Matthew Morrison~
heee
heeft iedereen nog interesse voor het verhaal?
Ik zelf vind het wel heel leuk om te schrijven, en vind het nu ook jammer dat er niets aan gebeurd.
Willen jullie melden als jullie nog interresse hebben ja of nee,,? en wanneer we dan verder schrijven
groetjess
heeft iedereen nog interesse voor het verhaal?
Ik zelf vind het wel heel leuk om te schrijven, en vind het nu ook jammer dat er niets aan gebeurd.
Willen jullie melden als jullie nog interresse hebben ja of nee,,? en wanneer we dan verder schrijven

groetjess
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Hallo,
ik heb wel nog interesse x) maar ik heb op dit moment een beetje tijd tekort om te schrijven. Ik pen af en toe wel wat op een blocnote neer, maar met al het introductiegedoe op school heb ik het nog even druk (: maar zodra het rustiger word kan ik weer hele stukjes typen (:
groetjes
ik heb wel nog interesse x) maar ik heb op dit moment een beetje tijd tekort om te schrijven. Ik pen af en toe wel wat op een blocnote neer, maar met al het introductiegedoe op school heb ik het nog even druk (: maar zodra het rustiger word kan ik weer hele stukjes typen (:
groetjes
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
Aaaaj; dankje wel Flubby dat je een persoonlijk bericht stuurde. Ik kwam er weer achter dat dit er ook weer is.
Ik ben nu erg druk met Malta, en waarschijnlijk wordt het op Malta ook niet heel erg veel schrijven. Maar ik ga mijn best doen!
Ik vind wel dat we nu moeten beginnen. Een tijd vind ik een prima idee. Enne, over mijn personage; ik bedenk wat er gebeurd met de mijne, en ik heb geen zin om al het hele verhaal te bedenken. Maar dat is aanmijzelf. Ik kijk wel hoe het gaat.
Oja; en mijn karakter wordt geen homo:p hij is zo hetereo als het maar kan.
Ik ben nu erg druk met Malta, en waarschijnlijk wordt het op Malta ook niet heel erg veel schrijven. Maar ik ga mijn best doen!
Ik vind wel dat we nu moeten beginnen. Een tijd vind ik een prima idee. Enne, over mijn personage; ik bedenk wat er gebeurd met de mijne, en ik heb geen zin om al het hele verhaal te bedenken. Maar dat is aanmijzelf. Ik kijk wel hoe het gaat.
Oja; en mijn karakter wordt geen homo:p hij is zo hetereo als het maar kan.

Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del