Wedstrijd 15.

Moderator: Patrick

Gesloten
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Wedstrijd 15 is het begin van iets nieuws, want wedstrijd 15 is de eerste gedichten wedstrijd op het forum. We hebben maar een klein groepje dichters op het forum, maar ik hoop dat iedereen (dus ook de leden die normaal alleen maar verhalen schrijven) toch nog even enthousiast is om mee te doen.
Ook deze wedstrijd heeft gewoon een opdracht, en deze keer is dat Sprookjes. Jullie gaan dus een gedicht schrijven dat iets met een sprookje te maken heeft.
Om jullie een beetje een idee te geven wat allemaal mogelijk is, heb ik voor jullie twee filmpjes opgezocht van zangeressen die over sprookjes hebben gezongen.

Laura Jansen – Wicked World

Sara Bareilles – Fairytale

Ik hoop dat dit jullie op leuke ideeën brengt.

De regels:
• Houd je aan de opdracht.
• Probeer het verhaal op maximaal 1 A4’tje te houden. Gebruik lettertype Times New Roman grootte 12, of lettertype Verdana grootte 10.
• Steel geen ideeën over verhalen van anderen.
• Let op spel en typ fouten. Lees het over, zet de spellingscontrole aan en laat het iemand anders over lezen.

Net zoals bij de vorige wedstrijd, wachten we tot er minimaal 4 deelnemers zijn voordat we een inleverdatum bekend maken.
Veel succes en plezier!
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Carolus
Potlood
Potlood

Hoe moeten we de gedichten opgeven?
Via pm ofzo? (dit si mijn eerste wedstrijd :$)
marly
Typmachine
Typmachine

Als er genoeg inschrijving zijn komt er een topic waarin de inzendingen komen te staan. Dit kan je ook zien bij de vorige wedstrijden.
Je hoeft ze dus niet via pm te verzenden maar er komt een apart topic voor.
Afbeelding
Carolus
Potlood
Potlood

Oké, bedankt. Ik doe mee dus :)
Gesloten

Terug naar “Archief”