Ten eerste, weer een goed stukje,, en wat jammer dat Killian en Lisa ineens samen stonden! arme Roos

nou hier nog weer even de tekst goed doorgelopen, sommige dingen heb ik aan gedikt omdat ik ze minder mooi vind klinken, maar daar moet je zelf maar naar kijken wat je zelf vind, aangezien ik maar een persoon ben die die mening heeft

een ander kan het weer wel leuk vinden

----------------------------------------------------------------------
Alle tafels en stoelen waren weg, er was sfeerverlichting en er draaide een romantisch nummer, je zag geen DJ,tenzij je heel goed keek, er was bovenin een hok, maar op het raam waren allemaal hartjes geplakt, zodat je de dj bijna niet zag.
Het zinnetje van er was bovenin een hok, lijkt zo niet meer over die DJ te gaan,
Ik zag overal stelletjes dansen, we hadden ook vijf bioscopen, dus heel veel medewerkers, ik geloof dat er wel 200 tot 300 mensen waren.
Dat je overal stelletjes ziet dansen hoeft er nog niet op te wijzen dat er het bedrijf vijf bioscopen leidde; Je kunt dan beter iets zeggen, De dansvloer stond vol onbekende gezichten voor me, Niet zo vreemd als je na gaat dat er vijf bioscopen onder het bedrijf vielen. of iets in die richting xD
Later ga je wel weer over op dat je nog geen bekende zag,, dus ik zou de zin zoals ik hem net plaatste ook niet in de tekst plaatsen zie die zin alleen maar als een voorbeeld ok
“Lucas, Lucas.”
Uitroep teken plaatsen
ik neem aan dat ze hem roept..?
Ik schrok op uit mijn gedachten toen Lucas mijn hand pakte en er een zoen op gaf. En ik kon het niet laten om een beetje triomfantelijk rond te kijken, en moest bijna lachen bij al die jaloerse blikken.
De punt mag weg tussen gaf en en. Tweede dingetje je gebruikt twee keer en in een zin. Probeer te veranderen. Daarbij hoef je voor het woordje en nooit een komma te plaatsen dat is alleen voor woorden als toen daarna opsommingen enz.
“Wat zie je er prachtig uit Roos, die jurk staat je echt geweldig, bruin en simpel, maar toch elegant .”Grapte hij.
“Jij ziet er ook mooi uit Lucas.”
Ik heb het even opgezocht want ik was er zelf niet meer zeker van, maar tussen een aangesproken persoon en het geen wat wordt gezegt moet een komma dus je zinnetje word zo: "Je ziet er ook mooi uit, Lucas" bij die zin ervoor precies hetzelfde.
“Ja ze staan helemaal achter in de zaal, Jade is er ook bij.”
Achter Ja mag ook een komma
We liepen naar de hoek van het café, soms werden we nog begroet door collega’s waardoor het toch nog een half uurtje duurde voordat we Killian en Lisa hadden bereikt.
Van soms zou ik meer dan eens maken, omdat er toch nog een hoop tijd in ging zitten.
Lucas, keek me verbaasd aan en ik glimlachte naar hem.
En nu hoeft er nou weer net geen komma tussen Lucas en de zin. Aangezien er Lucas niet word aangesproken:P
Maar ze stond tever van me af waardoor ze half viel, ik kon haar nog maar net overeind houden.
te ver met een spatie ertussen
Ik keek naar Killian, hij had zijn haar met gel in model gebracht en had een donkerblauw bank aan, waardoor zijn ogen echt prachtig uitkwamen.
Bank aan? ik denk dat je een beetje te snel naar het einde wou hier,, of ik moet mijn woordenschat vergroten aangezien ik niet wist dat bank een synoniem kon zijn voor pakxD
“Uh ik loop wel even mee.”Zei ik, geen zin om nog langer naar Killian en Lucas te kijken.
hier weer een klein slordigheids foutje, ik denk dat je hem zelf wel ziet als je het naleest.
Samen met twee glazen wijn , waarvan een voor Lisa, in mijn hand, liepen we weer terug,
je gebruikt hier kommas waar punten moeten, en dat je in het begin samen met twee glazen wijn zegt klink ergens een beetje vaag als ik de rest van de zin lees, ik zougewoon zeggen met twee glazen wijn,
Nou dat waren alle foutjes die ik eruit kon halen
ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je het ergens niet met me eens ben meld het alsjeblieft, zo leer ik ook weer 
Veel succes en ik wacht met smart op je nieuwe stukje