Ooit, komt het goed!

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
saamm18
Nieuw
Nieuw

Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie hiervan vinden. Je mag gerust eerlijk zijn.

Ik hoorde een autoportier dichtslaan en het geknerp van grind op de oprit.
Rechtop zat ik in bed. ‘Oh nee, helemaal vergeten’ riep ik half slaperig.
Mijn beste vriendin Saskia zou vandaag komen. Ze is een paar maanden geleden met tegenzin verhuist naar Lelystad. Haar ouders wouden het graag. Sinds dat ze verhuist is zien we elkaar amper, we bellen wel iedere dag en vertellen elkaar nog steeds alles. Maar toch is het anders en net vandaag als we elkaar eindelijk weer kunnen zien verslaap ik me.
‘Hey Sas, Tijd niet gezien! Hoe gaat het met je?’ Hoorde ik mijn moeder vragen terwijl ze de deur voor haar open doet.
‘Hallo Marie, Ja gaat goed hoor en met u ook?’
Saskia was altijd al een beleefd meisje, ook tegenover haar ouders. Hoe boos ze ook tegenover haar ouders. Ze was toen zo boos op haar ouders dat ze moesten verhuizen maar nog bleef ze rustig en gaf hun geen grote mond zoals ik dat zou doen. Van haar kon ik nog is wat leren.
‘Ja, gaat goed hoor. Lucy is boven, Volgens mij ligt ze nog op bed’
‘Oke, ik loop er wel heen’ zei Saskia.
Boven was ik me al snel aan het wassen en aankleden. Ik trok een leuke spijkerbroek uit de kast en een lekkere warme trui. Het was inmiddels alweer oktober. ‘Luuss, Waar ben je?’
‘Wacht even, ik kom er aan. Ik ben in de badkamer’ riep ik gehaast.
Snel deed ik nog even mijn deodorant van Dove en mijn nieuwe luchtje van Bruno Banani op en liep de badkamer uit.
‘Sassie!!’ schreeuwde ik bijna en sprong haar in de armen.
‘Luusie!!’ schreeuwde ze terug.
‘Wat zit je haar goed, ben je net wakker?’ lachte ze.
Ik was in alle haast helemaal vergeten om mijn haar te kammen en het ziet er nu uit alsof ik een half jaar de kapper heb overgeslagen. Ik rende terug de badkamer in en keek in de spiegel.
‘Waaauw, Als je niet beter zou weten zou je denken dat ik een wilde nacht achter de rug heb’
‘Jaa inderdaad!’ Lachte Saskia.

verder of niet?
Laatst gewijzigd door saamm18 op 27 dec 2010 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hee :)

ik heb het even doorgelezen :) wle wat foutje tegen ge komen als je wilt dat ik die er precies uit haal moet je het maar even zeggen.. :)

Nu eerst je vraag... er is in dit stukje nog maar weinig over het verhaal te zeggen, ik mis een beetje het geen wat me nieuwsgierig moet maken. ( daarvoor kun je altijd goed een proloog gebruiken om de aandacht te trekken ) In werkelijkheid heb ik ngo geen idee waar het verhaal over zou gaan en daarom kan ik ook nog niet zeggen of ik dit verhaal leuk vind :)

Uhm wat je misschien nog wel kan doen is mee romschrijven... bijv.. hoe je karakters er uit zien :) Ook staat een dingetje een beetje warrig.. en dat is over die verhuizing van die vriendin :)
Probeer alles wat iets verteld over een onderwerp bij elkaar te plaatsen, of anders echt hele grote stukken er tussen maar dan heb je er meestl wel een reden voor om het zo te doen =)

Ik hoop dat je er wat mee kan en succes!
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
saamm18
Nieuw
Nieuw

hee:d

Jaa daar heb je inderdaad gelijk in. Ik wou ook eerst een groter stukje posten maar ik dacht dan moeten mensen meteen zo een groot stuk lezen en misschien is dan de lol er meteen al weer vanaf. ik zal het volgende stuk wat groter doen en misschien dat je het dan meer begrijpt waar het over gaat. Dank je voor je reactie!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeeh, weer wordt mijn naam gebruikt, ik ben populair :mrgreen: Je titel is veelbelovend en ik hoop dat je snel meer post ;) je moet er wel op letten dat je je tijden constant blijft gebruiken. Er is nml een stukje waar je van verleden tijd naar tegenwoordige tijd springt. Maar ik neem aan dat het een foutje is en ik gewoon zit te zoeken naar een foutje :P
Zoals Jodie het al zei, het is een te klein stukje om echt goed over je verhaal te oordelen, maar wil wel graag weten wat je precies in gedachten hebt. Ik zeg doen :super
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ik wens je vooraleerst van harte welkom op onlineverhalen! Ik hoop dat je veel plezier beleeft hier met het schrijven en lezen van verhalen!
Ik heb je verhaal dan al maar meteen gelezen. Er zit zeker belofte in. Jodie heeft al een paar goede punten aangehaald voor het verbeteren van je verhaal.

Ik heb daarnaast nog iets gezien dat je regelmatig fout doet. Je vergeet namelijk leestekens bij gesproken zinnen. Ik geef een voorbeeld:
'Oke, ik loop er wel heen' zei Saskia.
Je moet namelijk een komma zetten na heen. Het wordt dan: 'Oké, ik loop er wel heen,' zei Saskia.

Komt er niet achter wie het gezegd heeft, moet er een . een ? of een ! volgen.

Veel succes met schrijven!
Why are you so frightened? Have you no faith?
saamm18
Nieuw
Nieuw

Ik stop met dit verhaal omdat ik er gewoon echt niet in kan komen! Bedankt voor de reacties.. in mijn nieuwe verhaal mag je gerust ook je mening geven!
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Dat is een snelle stop o.O. Jammer, je verhaal leek belovend te zijn. Wil je dat dit verhaal dan verwijderd wordt? Of liever dat het voorlopig in het archief wordt geplaatst, zodat je ooit -als je wilt- verder kunt posten?
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”