Verslaving

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik denk laat ik eens een gedichtje proberen.. Ik ken niet echt regels van gedichten dus het spijt me zeer als het helemaal geen gedicht is.. maar meer een extreem kort dichtend verhaal? hehe

Dit hoort allemaal bij een ander verhaal van mij. Maar ja ik weet niet hoeveel dichters er hier verhalen lezen ^^ en ik wou wel eens reacties op de stukjes hebben! vandaar =)
------------------------------------------------------------------------------------

Ik kniel voor je,
Kus je voeten.
Aanbid de lucht,
Van jouw adem
Ik zal volgen,
Waar jij wandelt
Zonder gedachten,
Zonder keus
Gevangen in jouw keten.
Zonder enige ontsnapping.

Mijn verslaving.
Laatst gewijzigd door JodieJJ op 02 jan 2011 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
yael
Vulpen
Vulpen

JodieJJ Ik heb dit gedichtje gelezen in een verhaal van je, ik weet even niet meer welke (oeps!:$)
Wat ik persoonlijk echt sterk vind aan dit gedicht is jou laatste regel dik gedrukt. Ookal vind ik dit hele gedicht sterk geschreven. één klein puntje is deze regel:
Aanbid de lucht,
Die je ademt
Die regel vind ik niet aansluiten op de regel er voor, op de één of andere manier.
Misschien moet je de titel van je verhaal erbij zetten, ik zou benieuwd zijn bij welk verhaal dit gedicht hoort!

Mooi gedaan, dichten is voor mij regels overscheiden. Want ik vind dat met dichten er geen regels horen te zijn. Dichten is gevoel leggen in woorden, en dit is één en al gevoel !
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Je hebt gelijk in dat zinnetje hmm.. moet toch maar eens veranderen.. het hoort bij het verhaal
The fine line, between love and hate :)

maar ik dacht dat ik hem er nog niet ingezet had wahhah xD of het is fout gegaan.. want ik heb op het laatste moment iets veranderd :P maar ik ga even nakijken!

ik heb er een nieuw zinnetje van gemaakt,, maar weet nog steeds niet of ik het wel goed vind :$

als ik nou eens van het woordje "lucht, stroom" maak ?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
yael
Vulpen
Vulpen

Ik las hem net, en ik dacht. huh hier was iets mee. je hebt het veranderd.
Mooi! niks meer aan doen.

Groetjes!
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”