Heb je mij ooit genomen zoals ik ben?
Je hebt mij nooit het gevoel gegeven
Je hebt het me ook nooit verteld
Het enige wat je woorden waren
Is wij zijn voor elkaar geschapen
Maar meende je dat nou?
Of was het gewoon voor de schijn?
Is het in de hoop,
Dat ik ooit iemand anders zou zijn?
Iemand Anders
ik vind het opzich een mooi stukje, maar ik vind het niet echt een gedicht.
In een gedicht speel je met de woorden en zinnen en dat mis ik hier nog iets.
Ik ben niet heel sterk in de gedichten thuis dus ik hoop dat iemand anders nog zijn mening zou willen achterlaten.
ik vind je laatste drie regels trouwens wel heel mooi.
( had je je al voorgesteld? )
In een gedicht speel je met de woorden en zinnen en dat mis ik hier nog iets.
Ik ben niet heel sterk in de gedichten thuis dus ik hoop dat iemand anders nog zijn mening zou willen achterlaten.
ik vind je laatste drie regels trouwens wel heel mooi.
( had je je al voorgesteld? )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik mis de speling met woorden.. het is echt mijn mening hoor
Maar daardoor vind ik het nu meer een gedachtengang

Maar daardoor vind ik het nu meer een gedachtengang
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
-
- Puntenslijper
Het gedicht, en dan idd. de laatste 3 regels raken me echt, omdat ik net een realatie achter de rug heb. Ik zou het zo zelf kunnen zeggen! Jij schreef : wij zijn geschapen voor elkaar.
De jongen waarmee ik die realatie had, zei dit ook tegen mij, zelfs meerdere keren.
Het maakt me kapot.
Anyway, mooi geschreven.. en eh.. ik weet dat het mijn zaker niet zijn, maar heb je ook zoiets meegemaakt? Want gedichten komen vaak voort uit belevenissen.
Liefs Mij
De jongen waarmee ik die realatie had, zei dit ook tegen mij, zelfs meerdere keren.
Het maakt me kapot.
Anyway, mooi geschreven.. en eh.. ik weet dat het mijn zaker niet zijn, maar heb je ook zoiets meegemaakt? Want gedichten komen vaak voort uit belevenissen.
Liefs Mij
''Enig idee waarom een raaf op een schrijftafel lijkt?'' vroeg de Hoedenmaker. '' Geen idee '' antwoorde Alice. '' Ik ook niet '' , was zijn antwoord.
Heey, ik heb een paar gedichtjes van je gelezen. En de reacties.
Ik vind dat JodieJJ op de één of andere manier gelijkt heeft. Maar misschien komt dat omdat ik dit standaard teksten vind. Het zouden geen standaard teksten hoeven zijn, als je inderdaad met woorden gaat spelen. Misschien moet je een keer het gedicht anders willen opschrijven, omschrijven, andere woorden gebruiken. Niet persee het standaard rijmen willen? In ieder geval voelt het voor mij alsof jij al heel wat heb mee gemaakt, aangezien de teksten niet echt positief zijn. Sterkte als dat zo is!
Groetjes, Yaël.
Ps ben benieuwd naar je volgende gedicht.
Ik vind dat JodieJJ op de één of andere manier gelijkt heeft. Maar misschien komt dat omdat ik dit standaard teksten vind. Het zouden geen standaard teksten hoeven zijn, als je inderdaad met woorden gaat spelen. Misschien moet je een keer het gedicht anders willen opschrijven, omschrijven, andere woorden gebruiken. Niet persee het standaard rijmen willen? In ieder geval voelt het voor mij alsof jij al heel wat heb mee gemaakt, aangezien de teksten niet echt positief zijn. Sterkte als dat zo is!
Groetjes, Yaël.
Ps ben benieuwd naar je volgende gedicht.
De angst aankijken maar je niet bang voelen.