Vertel me eens, wat
dacht je
in die laatste momenten
Rookte je, toen je
de laatste hand
aan de laatste knoop?
Zat je tussen het
zorgvuldig gekozen groen
en bedacht je wat mooi was?
Met je rode bloesje
dat je hing
als een vrucht
die anders is
dan alle andere
Vertel me eens
wat dacht je
dood?
Vertel.
ik vind je woordgebruik weet super,
alleen vin ik de opstelling wat minder het leest nu een beetje houterig weg
alleen vin ik de opstelling wat minder het leest nu een beetje houterig weg

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik vind de opstelling juist één van de mooie kanten van dit gedicht. Daarbij vind ik het heel mooi hoe je het omschrijft, heel uniek.
Daarbij vind ik het einde ook heel goed.
Dit is echt mijn favoriete stukje. Heel mooi verwoord (:yael schreef:Met je rode bloesje
dat je hing
als een vrucht
die anders is
dan alle andere
Daarbij vind ik het einde ook heel goed.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Heey JodieJJ & Laura.
Bedankt voor allebei jullie reacties, ik kon mij niet meer inloggen op OV dus daarom geen reactie van mij:P!
Ik snap wat je bedoelt JodieJJ. Ik heb erg over de opstelling van dit gedicht lopen twijfelen. Maar door het onderwerp van dit gedicht, vond ik dit toch passend.
Laura ik vind het fijn dat je het mooi vind. Het stukje wat jij het mooist vind, vind ik ook het mooist.
Groetjes!
Bedankt voor allebei jullie reacties, ik kon mij niet meer inloggen op OV dus daarom geen reactie van mij:P!
Ik snap wat je bedoelt JodieJJ. Ik heb erg over de opstelling van dit gedicht lopen twijfelen. Maar door het onderwerp van dit gedicht, vond ik dit toch passend.
Laura ik vind het fijn dat je het mooi vind. Het stukje wat jij het mooist vind, vind ik ook het mooist.
Groetjes!
De angst aankijken maar je niet bang voelen.