Chatbox "Om de Beurt Tafel"

De één begint, een ander gaat verder. Zo werkt dat met "om de tafel", ieder die meedoet voegt iets toe aan het "vervolgverhaal".
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Hier kunnen verhalen uit de "om de beurt tafel" besproken worden.
Why are you so frightened? Have you no faith?
Ruka
Typmachine
Typmachine

Is het nu de bedoeling bij broken switch dat wij kleinere stukjes posten?
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

zo ver ik weet niet, maar ik denk dat JodieJJ niets wist te posten, maar dat ze toch wel iets posten wou. :P Ik ben nu in ieder geval bezig met mijn post.

@pbrouwers. Bedankt voor t openen van dit topic. Hier staat t een stuk handiger dan wanneer t in de huiskamer zou staan. :app:
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahha ik wou alleen even reageren xD op uhmm.. Ruka stukej :) maar nog geen eigen stukje plaatsen
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Uhm sleeples.. je stukje klopt niet echt op de voorgaande stukjes
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

oeps wat heb ik nou weer over t hoofd gezien (sorry volgens mij begin ik moe te worden)
Plus heb een zeurende vriend aan mn kop en tegelijk aan mn verhaal aan t schrijven.
Zeg t maar en ik verander t. :angel
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Uhm je mistte hetgeen wat Shanara tegen ( ik vergeet zijn naam steeds xD van Ruka ) zegt.. en Shanara trekt zelf de zwaarden weg.
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Sorry ik ben heel die post vergeten inderdaad. Ik ga t gelijk veranderen en daarna duik ik denk ik maar mijn bed in.
morgen weer om 7 uur beginnen :unsure
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

woow vraag hea slaapse :)
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Naja als het goed is moet het zo wel kloppen (gaaf maar een gil als het niet zo is) ik heb er met mijn moeie hoofd het beste ervan proberen te maken :P
En naja het kan vroeger ik heb ook vaak zat dat ik op zaterdag om 6 uur moet beginnen :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Plaatje van Shanara in het oude topic te vinden :)
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Saskjezwaard schreef:Ooc: Jodie en ik (eigenlijk alleen Jodie xD) hebben iets bedacht waarom Shanara en Finnin vijanden zijn:
In de fantasywereld is heer Constantin de heerser. Hij heerst echter met strenge hand en onder zijn regeerperiode is het koningschap tot een dictatuur geworden. Zoals altijd zijn er de onderdrukten er niet mee eens en er heeft zich een groepje gevormd: de rebellen. Finnin en Shanara waren de leiders, maar om de een of andere reden heeft Shanara de rebellen verraden en is voor heer Constantin gaan werken. Hij is haar vader. Finnin denkt dat ze het voor het geld en de macht heeft gedaan, maar Shanara heeft een geheim plan. Ze wil zo dicht mogelijk bij haar vader komen om hem uiteindelijk te vermoorden en zo de dictatuur te stoppen.
Dit was dus het verhaal ;) Laat maar weten of jullie het ermee eens zijn, anders zoeken we wel een andere reden.
Dames nu hebben we een chatbox voor zulke dingen, plaats het daar dan en niet weer in het verhaal. Anders krijgen we weer hetzelfde probleem als eerst...
Ik vind het prima als jullie onderling nog een subplot hebben. ;)
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ja is inderdaad een leuk idee ;)
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ruka schreef: OOC:
Ik wou hem wel achter Finnin aan laten gaan, maar ik weet niet wat er al achter hem aanliep enzo ;)
Ik ook niet, ik hoopte dat jullie dat zouden weten xD Dat moest ik eigenlijk nog verzinnen, het was meer als aansluiting bedoeld, en zodat hij niet helemaal uit het verhaal zou verdwijnen. Misschien de persoon die hen in de echte mensenwereld heeft gebracht? Of een dienaar vd persoon?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Kan allemaal... :P
Uhm... Let's think... De rechterhand van wie hen daar heeft gebracht? Omdat zij met zijn allen waren uitgekozen om voor hun leven te vechten in een compleet andere omgeving? Dus nu worden ze één voor één weg gehaald en naar een soort arena gebracht?
Ze worden in gevangenissen geplaatst tot de gevechten gaan beginnen? En op den duur moeten ze kiezen, samenwerken of elkaar afmaken ?
Ik zeg maar wat.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik vond het net zo leuk dat ze in de mensenwereld waren en niet op mochten vallen, dat zou hele leuke situaties op kunnen leveren. Misschien kan dat idee wat later, als ze al een tijdje in de mensenwereld zijn geweest?
Misschien is het ook een idee om in de mensenwereld in de middeleeuwen te komen? Dat mensen nog geloven in hekserij en magie? Dat dat het juist moeilijker maakt om onherkenbaar te blijven en het te overleven?
Oke, terug naar het persoon. Misschien is er een zesde persoon meegezogen naar deze wereld, maar is hij vrijwillig gegaan. De vijf die nu in deze wereld zijn, zijn een groot gevaar in hun eigen wereld en als ze elkaar ontmoetten zouden ze samen regeringen omver kunnen werpen? En dat de zesde persoon ervoor moet zorgen dat ze nooit samen kunnen werken en gaat stoken in de groep?
Iemand meer ideeën?
En hoe zit het met het waarom ze in deze wereld beland zijn?
Wat denkwerk voor de vrije zaterdagavond ;)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Beetje zwakke motivatie voor die zesde persoon. Er moet iets anders zijn, want Miyaki kan totaal niet uit een tegenwoordige tijd komen. Zij is meer een type uit zoveel voor Christus. Toen eigenlijk enkel in Azië, vooral Japan, vechten tot een kunst was verheven. Toen ze nog een Heer/Lord hadden om voor te sterven. Het meest geavanceerde wapen wat uit haar tijd komt, is een singelschoots pistool.
Oké, dus ze moeten discreet zijn. Waarom? Ja, oké anders vallen ze te veel op... Maar waarom zou dat slecht zijn. Er middeleeuwen zou al niet echt meer kunnen, gezien die vader een geweer had.
Saskjezwaard
Computer
Computer

En iemand die met zijn oog mensen kan dwingen om dingen te doen die ze niet willen, en een meisje dat haar uiterlijk kan veranderen komt wel uit een tegenwoordige tijd? en je zegt zoveel voor christus en je hebt het daarna over een pistool? Ik weet niet of we nu heel erg langs elkaar heen zitten te praten, maar dit lijkt mij allemaal een beetje vreemd. Kan het niet zo zijn dat de fantasywereld waar ze allemaal vandaan komen, verschillende landen heeft met ieder een eigen koning/heer/lord/koningin/heerseres etc.? En dat Miyaki's lord Mei-Oh zijn eigen land regeert en dat heer Constantin het buurland (bv) regeert? En dat Aïsha weer ergens anders vandaan komt en Cain ook weer ergens anders?
Maar, oké, dan niet de Middeleeuwen, maar rond 1600 waren er ook al vuurwapens (iig pistolen). Maar als je/jullie het niks lijkt, dan is het doei idee ;)
Oja, CN, sorry dat Finnin je meteen negeerde, je hebt zo ook niet zoveel om op te reageren als niemand je aanspreekt.
Maar nieuw idee: het is gewoon het hier en nu in de mensenwereld en ze moeten niet opvallen omdat ze anders worden gevolgd door de tv, als freaks worden gezien en de overheid ze als bedreiging ziet (ik noem maar een paar voorbeelden).
Het wat Finnin heeft aangevallen is een boswachter die wilt weten wat hij daar in een verboden bos doet?
Of toch weer de zesde persoon die ook meegezogen is in de wereld en hem wilt uithoren over alles wat er is gebeurd?
Of het is iets anders dat per ongeluk is meegenomen en dat hen één voor één te pakken wilt nemen.
Hmm, niet echt hele goede ideeën :( twee dingen tegelijkertijd doen is erg lastig :P maar als we er allemaal eens over nadenken en gaan overleggen? Want nu is alles nog heel erg vaag...
Ruka
Typmachine
Typmachine

Misschien is het mogelijk dat ze bijv. inderdaad door een persoon ernaartoe zijn gebracht.
Dat is natuurlijk wel voor een rede. Hij wil dat mensen weten dat er andere dingen bestaan.... Zodat de mensen in opstand komen.

Zo heeft Cain ook een aanwijzing gehad. Een tattoo en het was dus iets met grote klauwen.. :p
Misschien moeten ze naar dat kat achtig ding op zoek...
Dat kat achtig ding kan hun dan misschien verder helpen?
Maar waar is dat kat achtig ding? Misschien moeten ze dus naar amerika, over de zee enzo :p
Dan moeten ze in een boot. En allemaal paspoorten hebben, dus moeten ze het stiekem doen X3

Misschien is dat wel grappig, dat ze land doormoeten zonder op te vallen. Worden sommige natuurlijk weer verliefd enzo :P Worden ze boos op elkaar X3
Misschien kunnen we daarna echt verzinnen hoe ze weer terug komen enzo?

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik denk dat we langs elkaar heen praten Saskjes. Ik bedoel dat de tijd van de mensenwereld waarin ze belandt zijn onmogelijk de Middeleeuwen kunnen zijn. Ja, in de middeleeuwen waren er pistolen en musketten, maar ik had het over een geweer. De vader droeg een buks/shotgun bij zich, en geen ding wat eenmalig afgaat en te lang nodig heeft om te herladen :P. Sorry als ik daar in mijn post niet duidelijk genoeg over was.
Miyaki zelf komt dus uit de fantasie-wereld waarin het feitelijk 2000 v.C is. En ja toen kenden ze al buskruit. Dus ook een manier om er gebruik van te maken. Buurland zoals jij zei, kan ze niet hebben, tenzij de rest eveneens Aziatisch is... Japan is hier nog verdeeld in zeven delen ieder geregeerd door een Lord. Mei-Oh is zo'n Lord, kwaadaardig en wilt de rest ook veroveren.
Ik denk niet dat het ergens past voor jullie personages. Vandaar mijn voorstel om gewoon te doen dat ieder uit zijn/haar eigen deel/tijd komt.

Een fascinatie met Amerika, Ruka? :P Waarom niet gewoon in Europa?
Sowieso moeten we denk ik nu eerst een tijd afspreken waarin het verhaal zich afspreekt. Begin achttiende of negentiende eeuw? Of juist meer hedendaags?
Cain is dus gemerkt, waarom? Is de rest dat dan ook, of niet?
Finnin zijn belager is dus dat katachtige wezen? Of in ieder geval iets met klauwen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Nee, ik bedoel niks met Amrika. Maar dat ze dus over zee moeten gaan. Dus dat ze voor een opdracht komen :p
Ze moeten met een boot mee, dus dat leek mij wel grappig.

Ja Cain is dus gemerkt, maar dat kat achtige ding was niet het idee van hetgene wat het gedaan heeft ;) Maar het zou kunnen.

Welke tijd... Ik zal inderdaad misschien niet hedendaags doen, ze moeten stiekem toch wel een beetje opvallen. Dus als je dat in 1900 doet is dat denk ik wel grappiger :P
Al moeten jullie me dan wel even bijschaven want ik ben niet zo goed in geschiedenis X3

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik zou zelf wel hedendaags doen... omdat we dan allemaal goed weten waar we over praten... ik bedoel je geeft zelf al aan dat je niet heel goed in geschiedenis bent en ik ben dat ook niet xD of althans heb allang niet aan geschiedenis gedaan xD. En ik denk dat het leukst is om ze te laten invoegen in de hedendaagse tijd omdat de meeste vanuit een wt meer middeleeuwse tijd komen of zelfs nog eerder :)

Uhm over jullie ideeen xD ik even brainstormen laat in de nacht xD naar het stappen xD.
Misschen kunnen we het wel een beetje samen voegen :o Ik bedoel dat ze dan in eerste instantie dus onder de mensen proberen te komen. En dan door iemand worden ontdekt en misschien in een soort Freak-show worden opgesloten. Uhm ik zit alleen nog te denken wt Finnin kan hebben gepakt :O ik heb namelijk nog geen idee xD
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

haha, waarom typt iedereen de naam van mijn personage verkeerd? :lol:
Het is Miyaki :D Niet Miyako of Makoyi of Makiyo :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Je hebt ook zo'n moeilijke naam xD whahah maar foutje ik wou het nakijken maar toen was ik het helemaal vergeten x oeps xD ik pas het even aan :)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Weten we al een beetje wat het plot wordt :O
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ehm... Ik heb er ook nog over na zitten denken en ik vond die freakshow eigenlijk wel een leuk idee.
Er kunnen trouwens twee redenen zijn waarom ze in de andere wereld zijn neergezet.
1. Iets verbindt hen. Bv. allemaal een speciale kracht die niemand anders heeft, of allemaal op dezelfde tijd op de verkeerde plek. Want als ze van verschillende werelden komen en van verschillende tijdsdelen, dan kunnen ze geen gezamenlijke vijand hebben, of die vijand moet onsterfelijk zijn.
2. Ze zijn willekeurig gekozen, het lot heeft hen uitgepikt.

Over dat tweede deel heb ik beter nagedacht en dat in combinatie met de freakshow. Een man/vrouw heeft een freakshow die niet goed loopt. Hij krijgt een magisch boek in handen (of iets anders, mag natuurlijk ook) en roept 'freaks' op om in zijn show te werken. Hij doet dat in het bos, maar denkt niet dat het werkt. Als hij terugloopt, ziet hij Finnin ontzettend snel lopen, iets wat een normaal mens niet kan. Finnin ziet er ook niet echt normaal uit, dus hij weet dat zijn plan gelukt is. Hij slaat Finnin neer, maar voordat hij hem mee kan nemen, komt Shanara aan. Hij stelt zichzelf voor en chanteert hen. Als ze terug willen moeten ze voor hem werken want hij is de enige die de weg terug weet. Dus komen ze terecht in een freakshow.

Is dit iets?

Oja, over de tijd, tegenwoordige tijd is aantrekkelijk omdat we er zelf inleven en alles goed weten, maar het nadeel is dat niemand meer ergens van op kijkt. Je kunt het zo nadoen met de computer of hi-tech materiaal. 19e eeuw is aantrekkelijk omdat ze dat juist nog niet hebben, dus ze moeten meer moeite doen om niet op te vallen, maar nadeel is dat we daar wat minder van af weten. Dat probleem is zo opgelost door even in te lezen op internet, wikipedia is daarin volgens mij wel handig. En als het niet helemaal klopt, is het ook niet erg, tis maar een verhaal ;)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ga voor dat iets ze met elkaar verbindt.

Over de greakshow, ik vind het een goede; Uhm ik zou het misschien zelfs nog iets breder doen en dat hij de freaks niet alleen wilt gebruiken voor een showtje maar dan zelfs meer. En misschien dat hij ze lokt door hints af te geven dat hij weet hoe ze thuis kunnen komen. En ze dan op de een of andere manier onder controle houdt. En ik zat zo te denken dat hij misschien eerst bloed heeft afgenomen van Finnin om te weten wat voor iets Finnin is zodat hij ze goed onder controle kan houden. Dan moet hij natuurlijk nog wel aan DNA van de rest komen *=)

Uhm waarom nemen we niet gewoon de twintigste eeuw :O Dat is wanneer de techniek net echt begint te bloeien ze konden toen nog niet zoveel als nu en wij hebben allemaal de twintigste eeuw meegemaakt.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik weet niet of ik helemaal bewust de 20ste eeuw heb meegemaakt, mijn wereldje was toen een stuk kleiner dan het nu is :P School, huis, vrienden en familie. Amerika? Nooit van gehoord :mrgreen:
Maar ik vind het goed, de gulden midenweg :D

Het zoeken naar iets dat hen verbindt is wel heel erg lastig, aangezien ze allemaal uit een andere wereld en ander tijdsdeel komen. Ik heb geprobeerd iets te verzinnen, maar kwam niet verder dan die twee armzalige pogingen die in mijn vorige post stonden :(

Dat onder controle houden door DNA vind ik eigenlijk ook wel een goed iedee, maar als de techniek nog niet zover was toen, hoe kan hij dat nou verzonnen hebben? Nja, het is fictie ;) Maar wat bedoel je met dat hij ze niet alleen wilt gebruiken voor de shows, maar zelfs meer? En bedoel je dat, in plaats van zich voor te stellen, hij, zeg maar, een pad voor hen uitstippelt naar zijn huis? Dan vind ik dat ook een goed idee ;)
Wat vindt de rest?
Ruka
Typmachine
Typmachine

misschien kunnen we ook met portalen werken? Aangezien ze hulp krijgen van hun eigen wereld. Want als ze ondekt worden is de hele wereld in gevaar.
Dus dan hebben ze weer een portaal, en als ze daar in gaan kan het zijn dat ze dus opeens 100 jaar verder zijn enzo ;)
Dus dan komt er ook een beetje variatie in :D Of ze zijn dan opeens gewoon op een andere plek :P

En die freakshow is een leuk idee :D

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Het is een leuk idee, maar dan kom je helemaal in de problemen waarom ze daar terecht zijn gekomen. Of die vent met zijn freakshow moet hen meesleuren telkens naar een andere tijd. Ik weet nml echt niets beters waarom ze hiernaartoe zijn gehaald. Ik vind toch dat het verhaal moet kloppen en dat ze niet zomaar 'poef' weg zijn gehaald om niets en door niemand.
Maar het maakt het verhaal idd wel gevarieerder :)
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ja klopt, maar ze kunnen allemaal wel iets...

Even denken, wat nou dat er iemand bij die heersers zit die het heeft gedaan. Ieder van hun kent hem toevallig of heeft hem wel eens zijn naam gezegd.
Hij wil het verpesten voor de fantasy wereld, zodat ze dadelijk oorlog hebben.
Want als er oorlog is dan wint natuurlijk de wereld van fantasy. Dus hun zijn uitgekozen om ervoor te zorgen dat ze ontdekt worden.

Maar inderdaad dan gebeurt er iets en nemen ze het DNA van hen af, of ze vinden een haar van een van hun die wel heel apart is ;)

Maar bijv. ook, als je met die portalen werkt is het grappig dat een kindje van 12 iemand van hen heeft gezien en opeens 20 jaar later.. Door zo'n portaal ziet ze ze op een of andere manier weer. :p

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik snap je idee niet helemaal moet ik zeggen. CN had trouwens het idee dat alle personages uit verschillende werelden en tijden komen, en dat is het lastig om eenzelfde persoon te vinden die bij alle heersers zit, en die alle personages kennen.
Maar bedoel je nou dat Cain en co zijn uitgekozen omdat ze snel ontdekt zullen worden? En hoe komen dan de magieloze mensen in de fantasywereld als ze in oorlog zijn?
En bedoel je dat ze ontdekt worden omdat hun dna wordt afgenomen?

Het is idd grappig als iemand van 12 hen heeft gezien en ze weer op haar twintigste ziet :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Portalen lijken me wat lastig voor een plot :O
Dan zou je dat van de freakshow moeten laten zitten, het is pzich ook wel heel grappig :) Maar dan zu ik niet weten wat we nu moeten doen met diegene die Finnin heeft neergeslagen
Saskjezwaard
Computer
Computer

Delete en hem laten terugkrabbelen omdat hij er toch niet in zn eentje uitkomt?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jaa dat kan altijd :P dan vind ik die portalen gebruiken wel een leuk idee :P
Ruka
Typmachine
Typmachine

Saskjezwaard schreef:Ik snap je idee niet helemaal moet ik zeggen. CN had trouwens het idee dat alle personages uit verschillende werelden en tijden komen, en dat is het lastig om eenzelfde persoon te vinden die bij alle heersers zit, en die alle personages kennen.
Maar bedoel je nou dat Cain en co zijn uitgekozen omdat ze snel ontdekt zullen worden? En hoe komen dan de magieloze mensen in de fantasywereld als ze in oorlog zijn?
En bedoel je dat ze ontdekt worden omdat hun dna wordt afgenomen?

Het is idd grappig als iemand van 12 hen heeft gezien en ze weer op haar twintigste ziet :D
Nee, je kan bijv. doen dat je een groep regering leiders hebben die over de hele fantasy wereld gaan. Die hebben dus veel kracht. En die zijn gewoon langs alles geweest (of nouwja, een hoop dingen). Omdat hun moeten kijken of alles wel veilig is, of hun geheim veilig is.
Misschien zagen ze wat gaten vallen waar hun vandaan komen. En een persoon van die groep wil het dus allemaal verpestte voor de twee werelden ;)
En hoe ze er komen. Simpel, hij zet gewoon overal portalen neer als "ongeluk"... Dus dan kunnen de mensen makkelijk in de fantasie wereld komen.

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Eigenlijk ook wel een goed idee :D Nu snap ik hem, denk ik =)
Maar waarom heeft die man hen dan uitgekozen? Miss dat hij weet dat allevijf bij elkaar een explosief mengsel wordt en dat er ruzie komt? Waardoor de mensen van hun bestaan af weten.
Dusss wat doen we?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Misschien dat deze vijf allemaal afkomstig zijn vanuit een hele oude lijn van die mensen die de tijdslijnen regeren. Maar dat de mensen die de tijdslijnen nu regeren aan het falen zijn en dat ze mesen zoeken die het overnemen en dat ze zo alle vijf worden getest :O
Ruka
Typmachine
Typmachine

het zou inderdaad kunnen dat ze uit een hele oude lijn komen ;)
Terwijl het ook gewoon zou kunnen dat die man hun namen ooit heeft gehoord, en dat ze hem wel hebben gezien.
Dat is ook wel spannend, iedereen kent hem wel, en heeft zijn naam een keer gezegd. Dat heeft hij toen gewoon opgeschreven, en toen hij dus een "toverspreuk" zei, wist hij hun namen toevallig.

Het kan inderdaad ook zijn dat hun overgroot ouders misschien degene zijn die voor de vrede tussen de aarde en de fantasy wereld hebben gezorgd.
Maar als hun dus dood zijn of weg zijn de vrede verstoord is. Dus hun over over over over over over... Noem maar op ;)
Die hebben voor vrede gezorgd door een bloed belofte(ofzoiets :P) En als al het bloed er nog is blijft het vrede. Maar misschien als ze langzaam uitgemoord worden en dus het bloed weg is dan is de vrede verstoord en is de toegang tot de fantasie wereld weg naar de aarde en andersom ook...

;)

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

weet je wat :) kies maar een plot xD ik vind alles goed
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik vind dat met die bloedlijnen wel interessant. En nu zijn ze in een normale wereld om te zien (dus om te testen) of ze samen kunnen werken, zich "normaal" kunnen houden in een wereld waar zij niet horen. En daar hangt het verbond dus vanaf. Het verbond wat die vrede in stand houdt tussen Het Aarde rijk en Het Fantasie rijk.
Er is dan dus echter ook nog een ander groepje wezens? Of één persoon/wezen, die juist dat verbond liever verbroken ziet. Hij/zij/het is daarom het groepje gevolgd, maar is hen voorlopig nog kwijt. Omdat diegene via een andere manier is gekomen.
Als subplot kun je nog eventueel toevoegen dat iemand die een Kermis heeft, hen ontdekt en hen wilt misbruiken voor zijn winst.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ga voor Cn haar plot :) laat me een goede mengsel van alles
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik ook :D Dus dat wordt deleten wat Finnin heeft aangevallen, of is dat juist het groepje/persoon dat hen wil tegenwerken?
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Voor het mooi zou dat dan dus eigenlijk overnieuw moeten. Hij kan ook wel aangevallen zijn, maar dan door een ontwetend persoon? Dus niet door de persoon die hen zoekt, maar door zoals iemand eerder ergens zei, een boswachter die op het geluid van de knal was afgekomen. Hij zag Finnin rennen en dacht dat hij er iets mee te maken had.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Vote for de boswachter :P Anders is het zo'n gedoe
Plaats reactie

Terug naar “Om de Beurt om Tafel”