Muziek

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Nou ja, als er een filmtopic is, mag er ook wel een muziektopic worden geopend neem ik aan, toch?

Post hier wat je favoriete artiesten zijn, met welke muziek je bent opgegroeid, muziek waar je een hekel aan hebt, etc.

Enjoy.
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Sting!! Die is gewoon tijdloos! Moon over bourbon street, english man in new york, russians, desert rose en ga zo maar door!

David Bowie! Just the sound of that mans voice sends shivers over my body!

Roxette, Sissor Sisters, Rammstein, Mellica, Guns N Roses, All American Rejects... Darn ik ben zo slecht in namen! *graaft in geheugen* Johnny Cash, Coldplay, Muse, Rihanna, Gregory and the Hawk, Imogen Heap, Breaking Benjamin, Peaches, Simple Plan, B*Witched, Era, Damhnait Doyle, Rob Dougan en anderen :P
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik wist dat ik je goed op had gevoed. Ben heel trots dat ik SP ertussen zie staan haha :P

Any Springsteen fans here?
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Like tsk :P Je weet best dat ik sommige nummers van hen best leuk vind! :P
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Hihihihi.
Ze komen bijna met hun nieuwe cd. Er staat al een snippet van You Suck At Love op www.simpleplan.com en het is echt om te kwijlen.
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

:lol: OMG! Door de titel alleen al moet ik hem gewoon horen he! Hoe letterlijk nemen ze het? XD Ik kan nu geen muziek luisteren, m'n oordoppen zijn opgeten door de kat en m'n ouders liggen op bed!
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahahaha, ik hoop niet TE letterlijk. xD

Maar maar maar ik ga ze dus weer zien op Pinkpop! En ik heb er nu al zo'n zin in want aaaah!

Gaan er hier meer mensen naar Pinkpop en zo ja, voor welke artiesten?
brahmmm
Puntenslijper
Puntenslijper

*steekt zijn hand heeeeeeel hoog op en schreeuwt terwijl wij hij rondjes rent*
IK, IK, ÍÍÍÍÍK

eerste keer en voor zoveel band zoals coldplay, foofighters, kings of leon, volbeat, white lies, two doors sinema club en nog zoveel meer, :D :D :D :D
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”