Ik ook
Dus even voor de duidelijkheid even alles op een rijtje zetten, kijken of ik het snap

:
Alleen de eindexamenklassen gaan naar de openbare school, waar tegen de normale leerlingen wordt gezegd dat het uitwisselingsstudenten zijn.
Lilith, Kanon en Ryon zitten in de eindexamenklas.
De gewone mensen weten niet dat ze weerwolven/vampiers zijn en het is de taak van de eindexamenklas om dit verborgen te houden.
De rest van de vampiers en weerwolven die nog niet in de eindexamenklas zitten krijgt les in Dracolyn zelf.
De eindexamenklas krijgt les in normale dingen, zoals geschiedenis, aardrijkskunde, natuurkunde etc. Maar ze krijgen ook les in andere dingen.
Zelf zou ik het leuk vinden als de de eindexamenklas klein is, met maar twintig leerlingen. En dat ze les krijgen in andere dingen, dat dat op Dracolyn zelf is. HEt is anders best moeilijk te verklaren als ze hun speciale krachten gaan trainen in de gymzaal of zo.
Weten de docenten van de normale school ook dat ze vampiers en weerwolven zijn? Of maar een paar vertrouwelingen, zoals de rector en de afdelingshoofden?
En is er een soort onzichtbare scheidingslijn tussen de mensen en de eindexamenklas, dat de mensen toch wel instinctief aanvoelen dat er iets niet helemaal goed met hen is, of sluiten de vampiers/weerwolven de mensen juist uit omdat ze zich beter voelen, of is het de taak dat ze zo goed mogelijk opschieten met de mensen, dus dat er ook mens-vampier of mens-weerwolf vriendschappen vormen?