Karvio
A world of Strangers
Spel uitleg:A world of Strangers
Karvio is de wereld waar de deelnemers worden gedumpt als persoon, ze weten niks over deze wereld en hebben echter alleen elkaar die ze eigenlijk ook niet kennen. En het is aan de deelnemers te bepalen wat ze gaan doen. Zo zullen er gevaarlijke momenten, vriendschap, ruzie en misschien wel liefde in deze nieuwe wereld bloeien.
Wat moet je posts in dit topic bevatten:
- Minimaal 5 regels
- Het moet over je persoon gaan
Er zijn natuurlijk wel wat beperkingen met wat je kan schrijven maar ik denk dat je die grenzen zelf wel weet te vinden. Ga je over die grens dan verzinnen wij een mooie dood voor jou!
Dit topic zal pas stoppen nadat iedereen dood is en er dus niemand meer schrijft.
Hoe doe ik mee?
Nee, er zijn geen inschrijvingen van te voren dus ook geen tijd om lekker te praten. Dit is mogelijk in het Karvio [Praattopic] waar je dingen kan bespreken als forumganger. In dit topic komen dus alleen posts met inhoud!
Je schrijft je in door middel van een PM naar mij (World of Strangers). Met de naam van je persoon (voor- en achternaam), die verzin je dus zelf! Inleiding van hoe je persoon eruit ziet is niet nodig, wel is het handig om in je eerste posts misschien wat uit te leggen over jouw persoon omdat we anders niks meer weten dan dat het een man/vrouw is, best saai voor ons dus. Ze zullen moeten ontdekken, er zal een kaartje worden bijgehouden van wat ze ongeveer ontdekken.
In het geval dat je geen zin meer hebt, kan je in je laatste posts je dood beschrijven en je ligt uit het spel.
Is het spel al begonnen en jij wil meedoen? Niet erg je kan er gewoon bij op dezelfde manier als de anderen (een PM), je start dan op het punt waar iedereen start(te).
Overige vragen gaan via PM naar World of Strangers