Sexcontract
Iedereen van jong tot oud maakt wel eens een profiel aan bij krakkemikkige weblogs als hyves of facebook. En de aller trouwste lezers van mij weten dat als ik iets niet met hoofdletter aanduid waarbij dat wel hoort... Wederom wordt het een hele leuke column met een verzachte inleiding doorgaande naar een goed onderhouden lay-out. Dit keer gaat het over het narcisme van sites waar ik onder andere dit stuk met een luide kop in plaats. Het is een online plaats voor mensen om te laten zien aan mensen over hoe geweldig ze er wel niet uitzien. Met in het rechterkolom driehonderd geplaatste kennissen waar ze voor de rest niks mee hebben. Puur voor de heb wordt je dan bij iemand toegevoegd met het doel om zo populair mogelijk te zijn. Wezen kijken of ze echt zo vriendelijk zijn; oh ja lieve kinders ik kwam bedrogen uit de modder. Slecht hoe van die slaptastige modepopjes camerageil de lens in turen alsof ze plotseling het licht hebben gezien. Hebben ze niet kan ik je melden nadat ik op de test mailtjes stuurde met gewoon wat ze bezig houden. Tuurlijk ging er wel eens een bijbedoeling mee toen ik een knappe meid iets leuks vroeg. Ben ook een man op zoek wat niet bepaald wordt gewaardeerd terwijl ik het netjes af weet te handelen. Het kan ook anders heb ik gezien in het uitgaansleven waar er op de billen wordt gekletst zonder vragen of het wel mag. Maar als nice guy ben je een goorlap als je op slinkse wijze vieze dingen wilt doen met zo'n meisje. Ik draai er gewoon omheen zoals het hoort en toch wordt je aangesteld voor een creep door monsters die zelf geen haar beter zijn. Dat is toch waar het voor bedoeld was, om mensen te leren kennen en omdat ik geen homo ben zijn het inderdaad vaak vrouwen die ik lastig val. Ik krijg steeds opnieuw resent berichten terug met wie ik ben of waar ik het gore lef vandaan haal h'r te zeggen dat het mooi weer is. Ik herhaal dat in het eerste mailtje ik het nog keurig oprol waar ik pas na een stuk of zes ga interesseren in waar ze woont. En zo ja of ik dan een keer een filmpje met haar kan kijken, liefste horror zodat ze knus tegen me aan kan schuren. Heb er honderden aangesproken maar voordat ik de kans krijg mijn versierpogingen uit te breiden krijg ik een oprotbrief. Soms is het net vissen, niet te grof reageren want dan ben je ze kwijt maar niet te soft omdat ze dan het visje van je haak eten. Ik zeg dit niet uit frustratie dat ik ben afgewezen maar het zijn allemaal inhoudloze sloeries waarbij een communicatie training geen overbodige luxe is. Snap best dat vrouwen in de loop van de evolutie een daadkrachtige afweermechanisme ontwikkelt hebben om niet steeds het bed in geluld te worden. Maar for gods sake doe het dan bij de eikels die het verdienen; opschepperige kloothommels die het gedane aan hun mallotige vriendjes verkondigen. Dan zijn op het einde altijd de leuke jongens die het echt beste met zo'n meisje voorhebben de klos want die worden aan het einde van de dag snoeihard afgewezen. Hun zijn de sukkels die de prijs betalen voor een klein groepje hufters die het verpesten voor de overige jongens like me. Constant weten ze dat alarm bij een vrouw uit te schakelen meestal dmv humor voor een schijnbaar onterecht vertrouwen. En dan heb je der op de rug grappen ze met een gemeen halve-maan handgebaar. Zo is het altijd geweest, het zijn de grote meerderheid wiens koppen gerold worden voor de kleine twaalf procent. Ze durven hun boosheid niet te uiten op de stoere kerels dus doen ze het heel laf op de jongens beneden hun met minder geld. Er was een psycholoog die netjes heeft verwoord dat alle mooie vrouwen hoeren zijn in hun gretigheid naar geld toe. Ze weten van hunzelf dat ze knap zijn dus gebruiken ze dat mooie koppie zonder iets daar achter voor het uitzuigen van de biljetjes. Hij legt uit dat ze een sekscontract afsluiten met een man naar keuze in ruil voor een goed onderkomen. En je kan zoiets een relatie noemen of zelfs een huwelijk maar als je het mij vraagt ben je niks anders als een ordinaire roemeense crackhoer!
-
- Puntenslijper
gelijk. ik kan niks meer zeggen.
Radalailah(l)