Secrets, Love and Problems

De drama van een jonge draak. Gevoelens van eenieder. Hier kun je het terugvinden.
Plaats reactie
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

Eindelijk weer een verhaal van mij! Een fanfiction, over Deel 7 van Harry Potter, gebasseerd op boek en film.
De titel is een tijdelijke, tot ik een betere heb.
Overigens, als jullie op dit verhaal reageren, zal ik ook die van jullie lezen en er op reageren :)

Inleiding
Ivy is een zweinsteinleerling, maar komt uit een dreuzelgezin. Echter is ze in de jaren verliefd geworden op Draco Malfidus en hij op haar. Echter, doordat Ivy uit een dreuzelgezin komt, krijgt ze het ministerie op haar dak en komt ze zo van het ene probleem in het andere en probeer dan nog eens je geheime liefde verborgen te houden, voornamelijk in huize Malfidus.

Enjoy!

--------------------
Hoofdstuk 1
Met angstige ogen keek ik naar de vrouw voor me. Dorothea Omber... geheel in het roze gekleed en met een gemene grijns op haar gezicht.
“Vertel eens...” begon ze en keek met vernauwde ogen in mijn richting, ze boog half over haar bank om mij nog beter aan te kunnen kijken.
“Wat weet jij van Potter?” vervolgde ze en sloot haar handen om de rand heen.
“Nou!” riep ze, toen ik even geen antwoord gaf. Een trilling gleed door mijn lichaam toen ze dat riep en ik voelde een stekende pijn door mijn lichaam heen gaan. Ik gilde het uit en voelde hoe ik omhoog kwam.
“Laat haar gaan!” hoorde ik een stem gillend roepen. Iets suisde langs mijn oor, maar het enige waar ik op lette was de pijn die nu door mijn lichaam ging, niet van een spreuk, maar van de grond waar ik met een harde klap op terecht kwam. Even bleef ik versuft liggen, tot ik mijn ogen opende en nog net zag hoe Harry – hoe was het mogelijk dat hij hier was? – een spreuk afvuurde.
“Hermelien, neem Ivy mee!” hoorde ik hem roepen. Heel even gingen mijn gedachten naar Draco, die van niks wist, tot ik omhoog getrokken werd.
“Hier neem je toverstok en ren mee, voor zover dat lukt,” zei ze haastig en verbaasd keek ik naar het hoofd vol bruine krullen, van Hermelien.
Heel even keek ik nog achterom, waarna ik me omdraaide en achter mijn vrienden - of moest ik zeggen: redders in nood – aanrende. Ik wurmde me langs allerlei mensen en volgde Hermelien op de voet. Heel even keek ik om en zag Ron ook nog. Wat deden hun drie nu allemaal hier? Echter besteedde ik er geen aandacht meer aan en dook op tijd weg voor een spreuk. Samen met Hermelien doken we een open haard in en Ron pakte mij net nog op tijd vast. Ik voelde hoe Hermelien met ons verdwijnselde en we uiteindelijk op de grond terecht kwamen, waardoor ik haar los liet.
“Ha, ik heb jullie!” geschrokken krabbelde ik overeind en zag nog net hoe Hermelien met Ron verdween, mij achterlatend met de man.
Mijn blik gleed naar de man die met een grijns voor mij stond en me bij de arm greep, om vervolgens te verdwijnselen. Ik vond het nog altijd geen prettige manier van reizen, maar het duurde niet lang voor we voor een groot, zwart, ijzeren hek stonden. Woedend probeerde ik me los te rukken, maar dat werkte niet echt. Mijn blik viel op het huis voor me en ik slikte.
“Laat me los!” siste ik in zijn richting.
“Kop dicht modderbloedje!” gromde hij en ik zag het hoofd van Bellatrix tevoorschijn komen.
Een grote grijns verscheen op haar gezicht en de poort werd geopend. De man duwde me voort en ik had geen flauw idee waar we waren. Alles zag er zo ijzig en kil uit, alsof er hier de duisternis heerste, maar gezien Bellatrix hier was, moest dat ook wel.
“Misschien herkent Draco haar wel,” grijnsde ze . mijn hart bonsde in mijn keel toen ze dat zei. Draco was hier, hij was hier! De jongen waar ik zoveel van hield, die zijn reputatie op school en in de tovenaarswereld op het spel zette om stiekem met mij samen te kunnen zijn, alleen omdat we verliefd waren op elkaar en hij uit een volbloedtovenaarsgezin kwam en ik uit een dreuzelgezin.
Laatst gewijzigd door xYaartje op 03 jan 2011 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Hou niet echt van HP, maar ga dit toch proberen volgen ;d Mooi gedaan, het leest goed! ;d
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
xYaartje
Ex-staflid
Ex-staflid

@ xIMISSYOU: Thx<3 Ik probeer er ook mijn best op te doen :)

--------------

“Als ze van Zweinstein is, moet het wel.” Merkte de man brommend op, die me nog altijd voortduwde.
Bij de voordeur aangekomen deed Bellatrix de deur open en ik slikte toen we het donkere huis binnen liepen. Mijn ogen gleden alle kanten op en ik hoopte ergens een glimp van hem op te vangen.
“Oh Draco, liefje!” riep Bellatrix en ik spande mijn lichaam. Ze gooide een grote deur open en we kwamen in een soort van woonkamer. Enkele stoelen stonden er en ik zag hem zitten, in een stoel, naast zijn moeder.
De man gooide mij vlak voor zijn voeten en ik durfde hem niet aan te kijken.
“Herken je haar? Ze was ontsnapt met Potter, Griffel en Wemel, maar alleen haar kregen we te pakken en als het goed is, zit dit modderbloedje bij jou op school!” Bellatrix lachte even en nu pas durfde ik Draco aan te kijken. Het liefst was ik hem in zijn armen gesprongen, maar dat leek me nu geen goed idee. Smekend keek ik hem aan, om me vooral niet te verraden. Mijn blik gleed naar zijn handen en ik zag dat hij ze tot vuisten had gebald en zijn knokkels langzaam wit werden.
“Ik...” begon hij te stamelen.
Ik voelde hoe Bellatrix met haar handen mijn haren pakte en mijn hoofd zo naar achteren trok dat ik hem wel aan moest kijken.
“Ik ken haar niet.” Heel even sloot ik mijn ogen toen hij dat zei. Met een grote kracht duwde ze me van hem af en ik voelde hoe ik tegen de muur gesmeten werd. Een pijnscheut ging door mijn rug en ik kromp ineen van de pijn. Ergens wenste ik dat hij nu wel had gezegd dat hij me herkende, alhoewel hij dan ook pijn moest lijden.
“Hm, laten we haar nog meer pijn lijden?” hoorde ik Bellatrix zeggen. Ik kromp al ineen bij het woord pijn en hoopte nu toch echt dat er snel iets gebeurde.
Weer voelde ik hoe ik de lucht inging en een hevige pijn door mijn lichaam raasde. Ik gilde het uit van de pijn en wist zeker dat mijn gegil in de verste verte te horen moest zijn.
“STOP!” met een klap viel ik voor een tweede keer vandaag op de grond en zag Draco woedend naar Bellatrix kijken, terwijl hij overeind was gaan staan.
“Ja liefje?” zei Bellatrix en ik hoopte dat hij niks verkeerd zou zeggen. Zijn ouders zag ik verbaasd naar hem opkijken en ik slikte.
Aan zijn gezicht kon ik zien dat hij er moeite mee had. Van mij keek Draco naar Bellatrix en weer terug en ik wist dat onze relatie nu op het punt stond om ontdekt te worden.
“Niks,” mompelde Draco uiteindelijk. Angstig krabbelde ik overeind toen Bellatrix dichter naar mij toe liep. Hoe dichter ze bij mij kwam, hoe meer ik naar achteren liep en uiteindelijk tegen de muur aanbotste. Haar gezicht kwam gevaarlijk dichtbij en heel even streek ze met een vinger door mijn haar.
“Voor jou hebben we een mooi plekje, beneden in de kelder, waar Pippeling over je zal waken,” met een ferme kracht greep ze me bij mijn armen en sleepte me zo mee. Toen we langs Draco liepen, wierp ik een hulpeloze blik in zijn richting, maar het enige wat ik kreeg was een meelevende blik van hem. Ik wist ook wel dat de relatie van hem en mij gevaar liep, nu we zo dicht bij elkaar waren.
“Pippeling!” riep Bellatrix bij een opening van een trap. Ik herkende de man als degene die ooit Rons rat geweest was en ik slikte, voor de zoveelste keer. Zijn zilveren hand glimde als nooit tevoren en hij rook nou ook niet echt geweldig fris.
“Ja?” zei hij en ik stribbelde tegen. Echt niet dat ik die kelder in ging! Pippeling greep me met zijn hand en duwde me naar voren, de trap af, waar hij de deur opende en mij naar binnen smeet.
marly
Typmachine
Typmachine

Volgens mij heb ik dit verhaal al meerdere malen gelezen maar heb ik hier nooit op gereageerd al had ik mij dat wel voorgenomen.
Ik ben benieuwd hoe je Draco neer gaat zetten aangezien ik me weinig bij een zachtere kant van hem kan voorstellen.
Momenteel heb ik weinig tips voor je. De spanning zit er redelijk in, de dialogen zijn netjes. Ben benieuwd hoe het verder zal lopen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Saphira's Bos”