Ik kies je uit door je lichaam
niet door hoe je bent
je ogen maken niks uit
zelfs je lach hoef ik niet leuk te vinden
het maakt me niet uit of je rookt
dat je veel drinkt
op je gezondheid let ik ook niet
gezond of niet ik kan het aan
ik zal tot het einde bij je zijn
met jouw levenslust voed ik mezelf
anderen haten me
maar jij leert met me leven
je hebt geen keus
ze willen me weg hebben
iedereen
te laat
ik heb je en laat je niet los
Ik ben Kanker
Tweede naam: Lucifer
Lucifer
Laatst gewijzigd door Ruka op 13 mei 2011 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Typmachine
- Contacteer:
Het is jammer dat hier nog geen reacties op zijn. Eerst begreep ik de titel niet. Om eerlijk te zijn begreep ik al lezende helemaal niet welke kant het op zou gaan. De ontknoping kwam dan ook als een volledige verrassing. Ik vind het trieste onderwerp bijzonder mooi door je weer gegeven.
jouw levenslust
anderen haten me
jouw levenslust
anderen haten me
Dankje, ik heb de woorden veranderd.
Toen ik dit gedicht had geschreven voelde ik mezelf even akelig. Omdat je hoort dat iedereen het kan krijgen namelijk. Zelfs mensen die nog nooit hebben gerookt of gedronken.
Fijn dat je een reactie hebt gegeven. Dan weet ik dat iemand mijn werk waardeert.
heel erg bedankt
Toen ik dit gedicht had geschreven voelde ik mezelf even akelig. Omdat je hoort dat iedereen het kan krijgen namelijk. Zelfs mensen die nog nooit hebben gerookt of gedronken.
Fijn dat je een reactie hebt gegeven. Dan weet ik dat iemand mijn werk waardeert.
heel erg bedankt

Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Potlood
Ik snap de lucifer niet helemaal?
Maar ik vind het een prachtgedicht, het omschrijft precies wat voor een stomme ziekte Kanker is en het motiveert mij om te gaan studeren en arts te worden. Ik wil zó graag helpen om kanker te genezen.
Prachtgedicht. Echt waar.

Prachtgedicht. Echt waar.
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." ~ Moulin Rouge
Lucifer is een andere naam voor de duivel
Ik vind het fijn om te horen dat dit gedicht je motiveert. We hebben nooit te weinig artsen
Dus mooi om te weten dat er iemand is die kanker wil helpen genezen.
Dankjewel

Ik vind het fijn om te horen dat dit gedicht je motiveert. We hebben nooit te weinig artsen

Dankjewel

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Potlood
Ik neem aan dat je te veel bedoelt? 

"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." ~ Moulin Rouge
Goed gedichtje, mooie omschreven engoed het zet jegelijktotdenken.
Wel zou ik voor een andere naam van de duivel hadden gekozen Lucifer vind ikminder eng klinken. ( om het zo maar te zegge
)
Wel zou ik voor een andere naam van de duivel hadden gekozen Lucifer vind ikminder eng klinken. ( om het zo maar te zegge

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik vind je gedicht heel sterk, eveneens snapte ik de link wel gelijk. Enkel heb ik daar wel iets op te merken. Lucifer is niet dé Duivel. Lucifer is een gevallen Seraph (Engel met 6 vleugels, hoogste in rang). Dé Duivel bestaat niet en Satan bestaat eveneens niet. Dit zijn enkel rangen, net als je rangen hebt onder de Engelen.
Ik hoop dat niemand in je omgeving dit heeft, waardoor je dit gedicht hebt geschreven.
Ik hoop dat niemand in je omgeving dit heeft, waardoor je dit gedicht hebt geschreven.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
@ Kroontjespen: Tuurlijk bedoel ik te veel 
@ Jodiejj: Maar duivel vind ik weer wat vreemd klinken. Dat maakt het weer heel erg sprookjesachtig. Dat vind ik het niet echt
@ CN: Ja klopt. Maar om een lang verhaal kort te houden dacht ik X3
Niemand in mijn omgeving heeft dit. Het is enkel wat ik overal in de wereld hoor.
Mensen die nooit een sigaret hebben aangeraakt die het krijgen. Terwijl mensen die hun hele leven roken het niet krijgen.
Dus gelukkig heeft niemand het bij mij in de familie en gun ik het zo ook andere niet.
Maar dankjewel iedereen die dit gedicht mooi vind

@ Jodiejj: Maar duivel vind ik weer wat vreemd klinken. Dat maakt het weer heel erg sprookjesachtig. Dat vind ik het niet echt

@ CN: Ja klopt. Maar om een lang verhaal kort te houden dacht ik X3
Niemand in mijn omgeving heeft dit. Het is enkel wat ik overal in de wereld hoor.
Mensen die nooit een sigaret hebben aangeraakt die het krijgen. Terwijl mensen die hun hele leven roken het niet krijgen.
Dus gelukkig heeft niemand het bij mij in de familie en gun ik het zo ook andere niet.
Maar dankjewel iedereen die dit gedicht mooi vind

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Hallo,
Ik zal heel eerlijk zijn de eerste keer dat ik dit las dacht ik mwah.
Ik las de reacties. En vond dat ik het nog een keer moest lezen.
Woord voor woord, zin voor zin. Blijkbaar las ik te snel. Wat ben ikblij dat ik het nog een keer langzaam las.
Je hebt het mooi omschreven. Iets om over na te denken, en ik hou heel erg van denken!
Groetjes,
Ik zal heel eerlijk zijn de eerste keer dat ik dit las dacht ik mwah.
Ik las de reacties. En vond dat ik het nog een keer moest lezen.
Woord voor woord, zin voor zin. Blijkbaar las ik te snel. Wat ben ikblij dat ik het nog een keer langzaam las.
Je hebt het mooi omschreven. Iets om over na te denken, en ik hou heel erg van denken!
Groetjes,
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
Dankjewel dat je het dan nog eens gelezen hebt 
Fijn te horen dat jullie het allemaal goed vinden

Fijn te horen dat jullie het allemaal goed vinden

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Typmachine
Dit gedicht vind ik écht zo prachtig!
Ik had het al veel eerder gelezen, maar er nog niet op gereageerd.
Toen dacht ik: tja, alles wat ik wil zeggen is al gezegd.
Maar goed, even terug naar het gedicht.
Ik vind het echt heel sterk omschreven, zoals Yael ook al zei... iets om overna te denken.
x
Ik had het al veel eerder gelezen, maar er nog niet op gereageerd.
Toen dacht ik: tja, alles wat ik wil zeggen is al gezegd.
Maar goed, even terug naar het gedicht.
Ik vind het echt heel sterk omschreven, zoals Yael ook al zei... iets om overna te denken.
x
Dankjewel <3
Leuk dat jullie allemaal hebben gereageerd.
Dankjewel!
Leuk dat jullie allemaal hebben gereageerd.
Dankjewel!
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi