De Bobstop.

Schiet in een stuip of grinnik achter je pc. Hier kun je alles kwijt wat met humor te maken heeft.
Plaats reactie
Kroontjespen
Potlood
Potlood

Tja. Als je op een camping staat maak je nog wel eens wat mee.

Een oudere man gaat met zijn vrouw op vakantie. Tijdens het parkeren van zijn caravan stapt zijn vrouw uit om hem te begeleiden. Omstanders zien dit gebeuren en bekijken het tafereel rustig. Plots zien deze omstanders een klein boompje ombuigen en horen ze mevrouw schreeuwen;
"Bob, Bob! Stop, STOP!"
Later komt de moeder van Kroontjespen terug van het toilet en denkt dat meneer een boomkenner is, want hij raapt iets op bij de boom. Mogelijk zaadjes (?). Maar nee, het blijkt gewoon glas te zijn. :twisted:
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." ~ Moulin Rouge
pebblooz
Balpen
Balpen

Ik snap hem eerlijk gezegd niet. Zijn het twee grappen in een?
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
Kroontjespen
Potlood
Potlood

Nee, een gebeurtenis maar ik verwoord hem niet echt grappig. :')
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." ~ Moulin Rouge
DOminator
Balpen
Balpen

Ik zie er de humor ook niet helemaal van in. Sowieso is het meer een mop dan een verhaal naar mijn idee. Voor een verhaal is het te kort.
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Het is ook niet nodig dat hier enkel grappige verhalen worden geplaatst. Moppen mogen hier ook, dus dat is helemaal geen reden om af te geven op een mede-lid. De beste optie, als je twijfelt, is om een bericht te sturen naar een moderator. Een slechte optie is om zelf voor rechter te spelen en een oordeel te vellen.

Ik ben het eens met de rest dat het grappige misschien ontbreekt voor mensen die de situatie niet hebben gezien. Waarschijnlijk was het grappiger om te zien hoe het boompje de caravan binnendrong, en de daarop volgende reactie van je moeder die het ongeluk had gemist. Zij heeft waarschijnlijk toen iets opgemerkt over het feit dat de man de boom en de grond er omheen aan het bekijken was. ;)
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Kroontjespen
Potlood
Potlood

Eigenlijk is het ook alleen grappig als je er bij was maar ik wou het grappig proberen te brengen. Mislukt. :P
Voor iedereen met een auto, laat dit wel een les zijn.
"Boem is ho."
Plaats reactie

Terug naar “De Comedy Club”