Het Mysterie van Morigaina
Per 21 oktober 2012 heb ik besloten dat ik alleen nog one-shots op Online Verhalen wil hebben en daarmee is dit verhaal dus helaas verwijderd...
Laatst gewijzigd door Xatham op 21 okt 2012 20:08, 3 keer totaal gewijzigd.
As the phoenix arises from his ashes...
Goede avond Xatham,
Ik heb jou verhaal is rustig gelezen en ik vind het goed van je dat je wilt oevenen in details beschrijven. Wat ik heel erg heb geleerd de afgelopen jaren is dat je soms net te veel details geeft. In mijn beleving gaat het stuk wat jij hebt gepost meer en deels over op wat voor weg deze persoon loopt. Misschien oordeel ik wel te snel en is deze weg belangrijk in jou verhaal wat jij ons gaat vertellen! Het is ook echt niet zo dat ik mij er echt aan stoor, want je schrijft goed hoor. Maar verdwaal niet constant in alles willen detailleren. Soms is het pure namelijk nog krachtiger dan alles willen vertellen. (vind ik persoonlijk) Ik ben erg benieuwd naar je volgende post. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit wat van jou gelezen en dat vind ik jammer. Dus ik blijf dit zeker volgen.
Oh ja. Er zijn twee hele kleine foutjes in proloog/samenvatting.\
Verder kan ik je verhaal niet op spelling controleren, ben er zo slecht in!
Groetjes, Yaël
Ik heb jou verhaal is rustig gelezen en ik vind het goed van je dat je wilt oevenen in details beschrijven. Wat ik heel erg heb geleerd de afgelopen jaren is dat je soms net te veel details geeft. In mijn beleving gaat het stuk wat jij hebt gepost meer en deels over op wat voor weg deze persoon loopt. Misschien oordeel ik wel te snel en is deze weg belangrijk in jou verhaal wat jij ons gaat vertellen! Het is ook echt niet zo dat ik mij er echt aan stoor, want je schrijft goed hoor. Maar verdwaal niet constant in alles willen detailleren. Soms is het pure namelijk nog krachtiger dan alles willen vertellen. (vind ik persoonlijk) Ik ben erg benieuwd naar je volgende post. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit wat van jou gelezen en dat vind ik jammer. Dus ik blijf dit zeker volgen.
Oh ja. Er zijn twee hele kleine foutjes in proloog/samenvatting.\
Ik neem aan dat haar jaar is?;)Xatham schreef:Mijn eerste verhaal stamt af van toen ik negen haar was.
En ik neem ook aan dat om van is?Xatham schreef:Durf jij het landgoed om de villa te betreden?
Verder kan ik je verhaal niet op spelling controleren, ben er zo slecht in!
Groetjes, Yaël
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren! Verder heb ik niet zoveel op te merken, daarom dit kleine berichtje
Haha, nutteloosheid heerst! xD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
"Was wakker geworden" vind ik niet zo lekker klinken, zou er "wakker was geworden" van maken.Ik kon me best voorstellen dat ik die nacht was wezen stappen, een paar glazen alcohol achterover had geslagen en nu zojuist met een kater was wakker geworden.
"Voort wandelde" kan volgens mij wel aan elkaar?Terwijl ik voort wandelde bestudeerde ik de omgeving. Ik bevond me in een waterrijk gebied.
"Daar" zou ik weglaten.Geen rivier daar, in dit geval bedekte enkele kleine waterplassen het landschap.
"Waterplassen" is meervoud dus moet "bedekte" ook in meervoud.
Achter "immens" moet nog een e.Zeker aan mijn linkerhand was alles zeer begroeid en al snel daarachter lag een immens bergketen.
Tussen "echter" en "veel" zou ik nog een komma plakken.Echter veel had ik daar niet aan want van verre kon ik ook aan de andere kant van de meren geen teken van beschaving vinden.
"Even" zou ik hier vervangen door "net", klinkt net wat beter.Ik liep nog maar even maar ik begon nu al genoeg te krijgen van deze schijnbaar eindeloze weg.
Goed, ik vind de intro al geweldig, en nog steeds geen fan van samenvattingen maar deze is alsnog beter dan de samenvatting van Copycat. En het verhaal vind ik ook beter - ergens. Ook al is een simpel verhaal af en toe ook wel leuk.
Beschrijvingen al veel beter, misschien een beetje lang maar ik vond het wel interessant om te lezen. Je beschrijft het een beetje zoals C.S. Lewis bij De Kronieken van Narnia. Alleen dan wat iets losser.
Goed, het is dus gewoon oké. Yael zei wel dat er veel beschrijvingen waren. Die zijn er ook maar zoals Yael ook al zei, ze storen niet.

I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
Tussen "leven" en "het" een komma.Dit meisje leek niet te leven het enige wat het meisje deed was huppelen.
“Volg me” klonk een zoete stem achter me. Van schrik draaide ik me om.
“Naar mijn huis” fluisterde ze, weer met haar zoete stem.
“Hier is het” zei ze en ze wees naar een huis, een beetje verscholen achter bomen en struiken.
Achter "me", "huis", "het" en "bedankt" moet nog een komma, zo is de zin niet afgesloten, zeg maar.“Uhh… Bedankt” stamelde ik en ik liep het zandpad op dat naar de veranda en een garage leidde.
"van" en "achter" kan volgens mij aan elkaar, maar dat weet ik niet zeker.Er klonk wat gestommel van achter de deur en even later werd de deur open gedaan.
Hmmm, dat was het eigenlijk wel. Ben nieuwsgierig wie de persoon is die de deur opendoet, haha. ^^ En wat dat meisje nou precies is. Er is in ieder geval iets met haar. ^^
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
Ja ik heb het gelezen!
Ik vind het leuk hoe je dat meisje beschrijft. dat ze eigenlijk niks zegt. Maar de dingen die ze zegt, zijn nuttig voor de hoofdpersoon.
Wat raar dat jou hoofdpersoon langs dat huis is gelopen zonder wat te zien.Betekend dat iets?
Ik ben benieuwd naar je volgende post!
Ik vind het leuk hoe je dat meisje beschrijft. dat ze eigenlijk niks zegt. Maar de dingen die ze zegt, zijn nuttig voor de hoofdpersoon.
Wat raar dat jou hoofdpersoon langs dat huis is gelopen zonder wat te zien.Betekend dat iets?

Ik ben benieuwd naar je volgende post!
Goed geschreven! Oké, dan weet ik dat ook weer, en zal ik er geen opmerkingen over maken.
Heb geen foutjes ontdekt, en ook als die er zijn, heb ik erover heen gelezen.
Ik vond dit stukje echt goed geschreven, zag het al helemaal voor me.
Blijf vooral zo doorschrijven.
Grrr, en nu wil ik verder lezen. :[
Heb geen foutjes ontdekt, en ook als die er zijn, heb ik erover heen gelezen.
Ik vond dit stukje echt goed geschreven, zag het al helemaal voor me.
Blijf vooral zo doorschrijven.
Grrr, en nu wil ik verder lezen. :[
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
- Saskjezwaard
- Computer
Het is echt een heeel erg mysterieus huis en dat beschrijf je echt heel goed! Je maakt me de hele tijd nieuwsgierig wat er nu weer gaat gebeuren en wat er eigenlijk aan de hand is. Trouwens, dat stukje met de westenwind en noordenwind en de tv is echt goed gevonden
zo, mijn nuttige reactie^^ schrijf maar snel verder!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ooh waarom had ik dit nog niet gelezen!!! SUper! vooral leek om op een zondagnacht om half een te lezen waahhaah xD
NIets op aan te merken heel goed omschreven alles
SCHRIJF!!!! Anders krijg je alsnog een ban voor mij beledigen
hehe 
NIets op aan te merken heel goed omschreven alles

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
"Neem plaats" zei ze en ze glimlachte me vriendelijk toe.“Neem plaats zei ze” en ze glimlachte me vriendelijk toe.
Woehoe, het leest echt lekker door. Snel verder schrijven. ^^
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
Spannend, ik zou het echt doodeng vinden in dat huis.
Vind dit echt een geweldig verhaal van je, niet echt fouten tegengekomen...
Oké, ik voel me nogal dood net zoals die vrouw, dus ik heb geen zin een uitgebreide reactie.
Snel verder!
Vind dit echt een geweldig verhaal van je, niet echt fouten tegengekomen...
Oké, ik voel me nogal dood net zoals die vrouw, dus ik heb geen zin een uitgebreide reactie.
Snel verder!
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, ik vind je huis echt geweldig!!! Lekker mysterieus en toch zit er ook iets grappigs in. Persoonlijk zou ik me er ook niet op mijn gemak voelen daarbinnen, maar daar heeft jouw hoofdpersoon nog niet zoveel last van, zo te zien^^
Schrijf snel verder!!!
Schrijf snel verder!!!
Leuk verhaal! Mysterieus, maar misschien kan je sommige stukjes nog iets meer beschrijven, waardoor er nog meer spanning in zit. ^^
Het lijkt nu, zoals Saskjezwaard al zegt, dat de hoofdpersoon zich nog wel op zijn gemak voelt.
Schrijf snel verder! ^^
Xoxo.
Het lijkt nu, zoals Saskjezwaard al zegt, dat de hoofdpersoon zich nog wel op zijn gemak voelt.
Schrijf snel verder! ^^
Xoxo.
Still got tonight
~Matthew Morrison~
~Matthew Morrison~
Geen fouten ontdekt, je bent geslaagd!
Hmmm, het verhaal wordt steeds geheimzinniger...
Dit was as always een heel boeiend stuk, en ik vind die jongen nu al geweldig. ^^
Hmmm, het verhaal wordt steeds geheimzinniger...
Dit was as always een heel boeiend stuk, en ik vind die jongen nu al geweldig. ^^
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
Ik wendde me weer af van de deur, die het vrouwtje dichtgeslagen had.Ik wende me weer af van de deur, die het vrouwtje dichtgeslagen had.
En op het witte pakje met daarop in rode letters 'koel bewaren' na, zag alles er vrij normaal uit.En op het witte pakje met daarop in rode letters ‘koel bewaren’, zag alles er vrij normaal uit.
Een woord vergeten volgens mij.

Ja, je krijgt een... Teletubbie-knuffel. * Geeft * Alsjeblieft. Helaas faalde je, anders kreeg je nog een Teletubbie-knuffel. XD
* Opent de envelop *
VERDER SCHRIJVEN. NUUU.
Danhebikeenexcuuswaaromikmijnnederlandsnunietmaak.
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, je stukjes worden steeds kleiner xD Ik vind het weer geweldig! Het is telkens zo onvoorspelbaar dat ik het eigenlijk ontzettend grappig vind^^ Geniaal trouwens, een mini-bar
wat is de volgende, een jacuzzi? xD
Snel weiter, und weiter, und weiter! En open de envelop niet, het is een stinkbom!

Een komma voor maar, dat is mijn enige opmerking van vandaag. *Diepe zucht* dan wil je spellingscontroller, stop je er geen fouten in. DAn maak je het voor ons toch wel heel erg moeilijk xDIk draaide me om en wilde het vrouwtje bedanken maar voor ik er erg in had smeet ze de deur, recht voor mijn neus dicht.
Snel weiter, und weiter, und weiter! En open de envelop niet, het is een stinkbom!

Wat erg dat ik na de laatste keer reageren helemaal niet meer heb gelezen. Overgens pakt dat voor mij wel positief uit, ik kon lekker doorlezen.
Ik denk dat je op een punt bent gekomen, dat je goed kan afwegen hoeveel details je over de ruimte kan geven, en hoe je dat moet doen.
Ik vind je schrijfstyle makkelijk te lezen. En dat vind ik erg fijn!
Deze keer zal ik goed in de gaten houden wanneer jij je volgende post plaats.
Vergeef me xP !!!!!
Ik denk dat je op een punt bent gekomen, dat je goed kan afwegen hoeveel details je over de ruimte kan geven, en hoe je dat moet doen.
Ik vind je schrijfstyle makkelijk te lezen. En dat vind ik erg fijn!
Deze keer zal ik goed in de gaten houden wanneer jij je volgende post plaats.
Vergeef me xP !!!!!
Geen fouten tegengekomen. ^^
Ik vind de laatste alinea juist heel sterk. Maar dat is mijn mening.
Nou ja, snel verder.
* Geeft Tinky-winky *
Ja man, mijn Nederlandse leraar vermoordt me als ik mijn huiswerk niet afheb. XD
Ik vind de laatste alinea juist heel sterk. Maar dat is mijn mening.
Nou ja, snel verder.
* Geeft Tinky-winky *
Ja man, mijn Nederlandse leraar vermoordt me als ik mijn huiswerk niet afheb. XD
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
O jeetje. Wat een fantastisch verhaal, maar jouw verhalen zijn altijd leuk. Hihi. Hmm, nu hij de brief niet verbrand heeft, zal hij wss de gevolgen zien. Spannend! ^^
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
Omdat ik niet op je vorige stukje heb gereageerd, krijg je nu een extra lange reactie
Ik weet niet echt of je daar nu zo blij mee moet zijn
“Ik kom eraan” riep ik en gooide het lege flesje cola in de prullenbak. Na de deur van mijn kamer goed te hebben gesloten in verband met de tocht, wandelde ik naar de eetkamer.
Zo vind ik het persoonlijk mooier staan, zo breek je ook de lange zin zodat hij iets leesbaarder wordt. Kijk maar wat je ermee doet =)
maar mensen hebben het tegen me gezegd, dus doe ik het maar xD Dus: vrolijke, opgewekte stem
Ik had haar willen volgen als er niet iemand aan mijn broek getrokken had.
Of
Ik wilde haar volgen, maar iemand trok aan mijn broek.
Aahhh, nu weet ik waar hij niet klopt. Het eerste deel is in verleden tijd geschreven, het tweede deel in voltooid verleden tijd (geloof ik). Wel consequent blijven
"Hallo!" zei ze vrolijk. Ze huppelde de eetkamer in en ging naast het andere meisje aan de tafel zitten.
Het was dus een tweeling? Van een afstandje keek ik naar hen. Ze speelden met het bestek alsof het poppen waren.
Hmm, ik vind deze zinnen ook niet zo mooi. Tweede poging:
Het was dus een tweeling? Van een afstandje keek ik naar de meisjes die met het bestek speelden alsof het poppen waren.
Zo wisselt het telkens, nu denkt je hoofdpersoon eerst meisje links, daarna rechts en blijft bij rechts hangen. Als je snapt wat ik bedoel^^
Hij droeg een rode broek, een wit shirt met daarover een glimmend jasje en over zijn bruingekleurde kop was een tulband gewikkeld. Dat alles me deed vermoeden dat hij van Arabische komaf was
Of:
Hij droeg een rode broek, een wit shirt met daarover een glimmend jasje en over zijn bruingekleurde kop was een tulband gewikkeld, wat me deed vermoeden dat hij van Arabische komaf was
Haha, om een of andere reden vond ik de mummie echt heel grappig xD was vast niet de bedoeling^^ maar het is zo onverwachts dat het leuk is. En de tweeling vind ik ook erg goed bedacht! Love it^^ voor de rest heb ik niet veel toe te voegen, ik vind het nog steeds een erg leuk verhaal, zeker omdat het zo onvoorspelbaar is. Alleen jammer dat het geen stinkbom was

deze zin is niet zo mooi, het staat beter als je hem ophakt in verschillende delen en dat kan makkelijk =)“Ik kom eraan” riep ik, ik gooide het lege flesje cola in de prullenbak en na de deur van mijn kamer goed te hebben gesloten in verband met de tocht, wandelde ik naar de eetkamer.
“Ik kom eraan” riep ik en gooide het lege flesje cola in de prullenbak. Na de deur van mijn kamer goed te hebben gesloten in verband met de tocht, wandelde ik naar de eetkamer.
Zo vind ik het persoonlijk mooier staan, zo breek je ook de lange zin zodat hij iets leesbaarder wordt. Kijk maar wat je ermee doet =)
Hmm, ik denk dat je halverwege je zin anders hebt opgesteld^^ of je mist gewoon een 'en'De bewoners van het huis kwamen ineens tevoorschijn uit hun schuilplaatsen kwamen van alle kanten aankomen.
Bij twee bijvoeglijke naamwoorden na elkaar moet er een komma tussen, waarom weet ik eigenlijk niet“Hallo!” klonk een vrolijke opgewekte stem van achter me.

De zin klopt niet helemaal, ik weet niet helemaal waar het aan ligt, maar volgens mij moet hij zo zijn:Ik wilde haar volgen, als er niet iemand aan mijn broek getrokken had.
Ik had haar willen volgen als er niet iemand aan mijn broek getrokken had.
Of
Ik wilde haar volgen, maar iemand trok aan mijn broek.
Aahhh, nu weet ik waar hij niet klopt. Het eerste deel is in verleden tijd geschreven, het tweede deel in voltooid verleden tijd (geloof ik). Wel consequent blijven

Weer twee zinnen, zo staat het naar mijn idee wat minder mooi.“Hallo!” zei ze vrolijk, ze huppelde de eetkamer in en ging naast het andere meisje aan de tafel zitten.
"Hallo!" zei ze vrolijk. Ze huppelde de eetkamer in en ging naast het andere meisje aan de tafel zitten.
Hier kun je een verwijswoord gebruiken, zodat je niet twee keer tweeling achter elkaar hoeft te gebruiken.Het was dus een tweeling? Van een afstandje keek ik naar de tweeling, die met het bestek speelden alsof het poppen waren.
Het was dus een tweeling? Van een afstandje keek ik naar hen. Ze speelden met het bestek alsof het poppen waren.
Hmm, ik vind deze zinnen ook niet zo mooi. Tweede poging:
Het was dus een tweeling? Van een afstandje keek ik naar de meisjes die met het bestek speelden alsof het poppen waren.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het : wie van de twee meisjes ik eerder had ontmoet. (omdat ze personen zijn en geen voorwerpen, maar dat weet ik niet helemaal zeker)Ook kon ik niet zien, welk van de twee meisjes ik eerder had ontmoet.
Ik denk dat het beter staat als je ervan maakt: De ene keer leek het de een, de andere keer weer de ander.Even leek het de een, dan weer de ander.
Zo wisselt het telkens, nu denkt je hoofdpersoon eerst meisje links, daarna rechts en blijft bij rechts hangen. Als je snapt wat ik bedoel^^
Als ik daarna lees dat die man op zijn plek gaat zitten alsof het een nest is wat hij koste wat het kost moet beschermen, dan leest die "eigenlijk" best wel vreemd. Het verzacht de zin, terwijl dat naar mijn idee niet hoeft.“Dat is eigenlijk mijn plek”
Komma, komma, kommaHij keek me met een strenge ijzige blik aan.

Volgens mij is het: ik richtte me weer tot het oude vrouwtjeIk richtte me weer naar het oude vrouwtje.
De ene keer vind ik dat na 'ijverige leerlingen' waren moet, de andere keer staat het goed. Kies zelf maar wat je doet =)Het was alsof ik een onderwijzer was en zij twee ijverige leerlingen die stonden te popelen om de vraag te mogen beantwoorden.
Hmm, hier klopt iets niet“Maar je mag me ook best Lyn” noemen.

Jongetje en TeunZe werd gevolgd door een jongentje van ongeveer twaalf jaar die zich als ‘teun’ voorstelde.
Het 'wat alles' staat een beetje raar. Of:Hij droeg een rode broek, een wit shirt met daarover een glimmend jasje en over zijn bruingekleurde kop was een tulband gewikkeld, wat alles me deed vermoeden dat hij van Arabische komaf was
Hij droeg een rode broek, een wit shirt met daarover een glimmend jasje en over zijn bruingekleurde kop was een tulband gewikkeld. Dat alles me deed vermoeden dat hij van Arabische komaf was
Of:
Hij droeg een rode broek, een wit shirt met daarover een glimmend jasje en over zijn bruingekleurde kop was een tulband gewikkeld, wat me deed vermoeden dat hij van Arabische komaf was
Wat is ringelend. Volgens mij bedoelde je rinkelendEen ringelend geluid vulde de eetkamer.

De komma moet daar weg. En ik vind het een beetje vreemd dat hij de tafel bestudeert en dan plotseling met de jongen van de piano komt. Mij lijkt het logischer dat hij de personen bestudeert en dan denkt aan dat die jongen er niet is. Soms moeten dingen mooi overlopen =)Terwijl de inwoners van het huis, kennelijk op iets leken te wachten bestudeerde ik de tafel.
Zijn er dan twee deuren? Aangezien je zo nadrukkelijk benadrukt dat het de deur is waardoor HP naar binnen is gekomen. Maar ik zou het gewoon weglaten, het haalt de vaart uit het spannende stukje en is (naar mijn mening) een nutteloos stukje informatie.Veel tijd om er over na te denken kreeg ik niet want het volgende moment zwaaide de deur van de eetkamer, waar ik door naar binnen gekomen was open.
Weer moet de komma weg. Van die nutteloze komma's neerzetten heb ik zelf ook last van. Miss is het een idee om je verhaal nog eens door te lezen en te scannen op kloppende komma's?Tussen de eetkamer en de aanliggende woonkamer, stond een mummie.
Haha, om een of andere reden vond ik de mummie echt heel grappig xD was vast niet de bedoeling^^ maar het is zo onverwachts dat het leuk is. En de tweeling vind ik ook erg goed bedacht! Love it^^ voor de rest heb ik niet veel toe te voegen, ik vind het nog steeds een erg leuk verhaal, zeker omdat het zo onvoorspelbaar is. Alleen jammer dat het geen stinkbom was

- Saskjezwaard
- Computer
Ik dacht de hele tijd al dat het een jongen was, ik weet niet, gewoon aangenomen omdat jij ook een jongen bent.
En Morigaina is de mummie! Jaa, ik weet het zeker
nee, ik heb nog geen flauw idee. Of het moet de jongen zijn die stiekem een meisje is.
En Morigaina is de mummie! Jaa, ik weet het zeker

Ik heb het stuk ook eindelijk gelezen.
Ik dacht dat de hoofdpersoon een meisje was
Geen idee waarom, maar dat dacht ik gewoon xD
Morigaina is die oude vrouw heb ik het vermoeden, maar zeker weten doe ik natuurlijk niet
Xoxo.
Ik dacht dat de hoofdpersoon een meisje was

Morigaina is die oude vrouw heb ik het vermoeden, maar zeker weten doe ik natuurlijk niet

Xoxo.
Still got tonight
~Matthew Morrison~
~Matthew Morrison~
en kwamen van alle kanten aangelopenDe bewoners van het huis kwamen ineens tevoorschijn uit hun schuilplaatsen en kwamen van alle kanten aankomen.
nog steeds niet wie wie wasHet was alsof ze er op geoefend hadden en ik wist nu nog steeds niet wie, wie was.
Komma is hier niet nodig.
van het huis kennelijk op iets lekenTerwijl de inwoners van het huis, kennelijk op iets leken te wachten bestudeerde ik nogmaals hun gezichten.
Komma niet nodig.
Hier kan de komma ook weg of nog een komma achter 'was'.Veel tijd om er over na te denken kreeg ik niet want het volgende moment zwaaide de deur van de eetkamer, waar ik door naar binnen gekomen was open.
Goed, ik weet niet of Saskia het al zei maar ja, ik ben niet in de mood om dat te controleren en drie dingen is niet zoveel. xd Snel verder.
1) Ik dacht dat het een meisje was, hehe. ;$
2) De mummie denk ik...
- Jack Sparrow
- Jack Sparrow
Zo, ik heb je nieuwe post gelezen. Ik vind het goed geschreven. Heb eigenlijk niet veel nuttigs te melden. Ik vind de stukken die je plaatst steeds beter!
Mijn gevoel zij gelijk op het begin al dat het een jongen zou zijn.
Snel het volgende stuk plaatsen! aub(A)
Mijn gevoel zij gelijk op het begin al dat het een jongen zou zijn.
Snel het volgende stuk plaatsen! aub(A)
- Saskjezwaard
- Computer
Wat een asociale kutkind
haha, hij is wel lekker onbeleefd telkens xD En nee, ik had niet verwacht dat het huis Morigaina heette, hoewel het eigenlijk wel heel erg logisch is --' achja, we denken hier allemaal veel te moeilijk
volgens mij moet het 'hen' zijn. Ach, kijk maar wat je ermee doet...
Hoe ziet de drank eruit? Amberkleurig, dieprood, lichtbruin, doorzichtig? Aangezien je de rest ook beschrijft, mag dit ook beschreven worden =)
Hmm, als ik heer Graffmeijer geweest was, had ik hem allang het huis uitgegooid
nee hoor, maar hij is wel geduldig. Elke keer doet Bart (ik ga hem Bart noemen, hp is zo saai^^) weer iets onbeleefds, wat eigenlijk ook weer logisch is xD ach ja, de mysteries zijn al snel aan het verdwijnen, waarop nieuwe verschijnen. Schrijf maar snel verder!!!!

Het is volgens mij geen 'hun'. Wat het is, weet ik niet, maar iig geen hunHet was alsof het hun allemaal niets kon schelen.

weer...weer... eentje kun je weghalen =)Hij draaide zich weer om, liep weer naar de deur, verdween even en kwam toen met een dienblad terug.
Ook hier zou het mooier zijn als je 'boos' vervangt door iets anders, woedend miss?“Wat was dat nou?” siste Heer Graffmeijer boos.
“Dat kan ik net zo goed aan jullie vragen” riep ik boos terug.
Volgens mij kan de komma achter 'zijn' weg, maar dat weet ik niet zeker“Hij is onze butler, maar omdat hij nogal gevoelig is voor geluid moet je altijd stil zijn, wanneer hij de tafel dekt.

Ik zou van de eerste komma een punt makenVerschillende koppen aan de tafel knikten, heer Graffmeijer stond op en pakte een fles met een onbekende drank tevoorschijn.
Hoe ziet de drank eruit? Amberkleurig, dieprood, lichtbruin, doorzichtig? Aangezien je de rest ook beschrijft, mag dit ook beschreven worden =)
hetzelfde aantal tomatenIedereen kreeg het zelfde aantal tomaten, iedereen kreeg een gelijk aantal blaadjes sla en iedereen kreeg een gelijke portie van de stukjes vis die in de salade verwerkt waren.
Hmm, ik denk dat je hem zelf wel zietAlleen ik, kreeg net weer een tikkeltje meer.

mijn bestDe woorden waren er uit voor ik er erg in had, anders had ik nog wel even mij best gedaan om de zin iets mooier te formuleren.
Hmm, als ik heer Graffmeijer geweest was, had ik hem allang het huis uitgegooid

Ik besloot je verhaal maar eens te lezen, omdat ik wel een beetje nieuwsgierig was. ^^
Ik heb meteen alles gelezen! Wat een mysterieus, creepy verhaal zeg o.O
Doet me een beetje denken de musical waar ik in speelde, al is dit wel een tikkeltje enger, en leuker. Ik vind je schrijfstijl erg fijn, het is makkelijk te lezen en zonder dat ik het gevoel heb dat er iets niet helemaal aan klopt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik dacht al vanaf het begin dat de hoofdpersoon een jongen was, maar ik wist niet dat Morigaina de naam van het huis was. Ik had eerder gedacht dat dat de naam was van het oude vrouwtje, of van een oud-inwoner van het huis ofzo. Ik vind het een leuk, spannend verhaal en ik hoop dat je het vervolg snel gaat posten, want ik ben zo benieuwt hoe het verder gaat!
Dit verhaal zal ik wel blijven volgen
Nog veel succes met schrijven!
Xxx Aile
Ik heb meteen alles gelezen! Wat een mysterieus, creepy verhaal zeg o.O
Doet me een beetje denken de musical waar ik in speelde, al is dit wel een tikkeltje enger, en leuker. Ik vind je schrijfstijl erg fijn, het is makkelijk te lezen en zonder dat ik het gevoel heb dat er iets niet helemaal aan klopt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik dacht al vanaf het begin dat de hoofdpersoon een jongen was, maar ik wist niet dat Morigaina de naam van het huis was. Ik had eerder gedacht dat dat de naam was van het oude vrouwtje, of van een oud-inwoner van het huis ofzo. Ik vind het een leuk, spannend verhaal en ik hoop dat je het vervolg snel gaat posten, want ik ben zo benieuwt hoe het verder gaat!

Dit verhaal zal ik wel blijven volgen

Nog veel succes met schrijven!
Xxx Aile
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
bleven*De ander bewoners beleven zitten en keken stoïcijns naar voren.
En zeker weten verder. Ik ben echt verliefd op dit verhaal, maar dat ben ik al gauw op jouw verhalen.

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
Dialogen maakt een verhaal sneller groter^^ maak er misbruik van!

Haha, leuk, zo'n opvliegend oud mens^^ en ha, ik wist het, heer Graffmeijer is de baas xD
wat bedoel je met gezette glimlach?
Zo, dat was het volgens mij voor vandaag. Zoals ik al zei, geniaal hoe Annie reageert xD en dan ook nog heer Graffmeijers reactie erop, geweldig! Dat was mijn nuttige commentaar van de dag weer

Ik weet niet of je pulkte bedoelde, of dat je plukte bedoelde en te snel typte. Allebei kan namelijk, maar ik dacht, ik meld het evenzei Heer Graffmeijer en hij pulkte nog wat aan zijn snorretje.

Haha, leuk, zo'n opvliegend oud mens^^ en ha, ik wist het, heer Graffmeijer is de baas xD
Alleen“Allen op dinsdagen en woensdagen”
Ik weet niet, ik vind deze zin te moeilijk voor een meisje van 10 (?) hoe oud ze iig zijn. Het kan ook je bedoeling zijn, dan heb ik niets gezegd^^“En data wiens getal deelbaar is door vier”
Hmm, deze zin snap ik niet zo goedzei Muslach met een overdreven gezette glimlach.

Zo, dat was het volgens mij voor vandaag. Zoals ik al zei, geniaal hoe Annie reageert xD en dan ook nog heer Graffmeijers reactie erop, geweldig! Dat was mijn nuttige commentaar van de dag weer